Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 29.01.2010

Obecność obowiązkowa- social media i wybory 2010r.

Social media jest ostatnio jednym z najpopularniejszych tematów w świecie internetowej rzeczywistości. Ogromny potencjał ukryty w portalach społecznościowych jest wykorzystywany do dzielenia się niezwykłymi pomysłami, ciekawymi wydarzeniami czy śmiesznymi sytuacjami.

Treści publikowane w portalach społecznościowych mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, ale aktywność polskich polityków w tym obszarze jest nadal niewielka i nie przełoży się na wyniki nadchodzących wyborów – takiego zdania są przedstawiciele branży internetowej.

Czy będzie można wykorzystać social media do wygrania wyborów (w bieżącym roku odbędą się w Polsce zarówno wybory samorządowe jak i prezydenckie), lub czy aktywne uczestnictwo w tym obszarze wywrze realny wpływ na wyników wyborów, tak jak to miało miejsce podczas ostatnich wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych? Barack Obama udowodnił, że internet posiada niesamowity potencjał, który skutecznie wykorzystał w prowadzeniu swojej kampanii wyborczej. Sprawił dzięki temu, że anonimowy dotąd internauta stał się obywatelem z realnie ważnym głosem wyborczym.

Jak będzie w Polsce? Czy kandydujący na prezydenta oraz startujący do samorządów politycy wykorzystają siłę i potencjał social media? Prezydent i premier już posiadają własne konta na portalach społecznościowych – widać więc, że sztaby PR pracujące dla obydwu polityków biorą pod uwagę zasadność i konieczność zaznaczenia obecności danych polityków w internecie.

Polscy politycy jeżeli chcą zaistnieć w internecie, zmuszeni są do aktywnej obecności m. in. na Facebook-u. Wewnętrzne dane serwisu podają, iż spośród 2,5 mln użytkowników w Polsce, aż 1,4 mln będzie mogło zagłosować w nadchodzących wyborach. W skali całego kraju jest to niewielki odsetek, ale nie wolno go ignorować, ponieważ będzie stale wzrastał.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55