Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 05.10.2009

O ustawieniach kampanii, czyli 7 zasad jak robić biznes za pomocą Google

1. Środki finansowe wydawajcie roztropnie. Nie budujcie potencjału Google na daremno, działajcie z głową.

2. Zadbajcie o swoją stronę, to Wasz sklep, do którego zapraszacie klientów. Strona świadczy o Waszym profesjonalizmie. Mniej cudnych grafik, a więcej treści. Mniej świecidełek, więcej o ofercie i trybie kontaktu. Klient daje Wam kilka chwil na prezentacje oferty, po co je marnować na wyszukane intro?

3. Gdy chcecie reklamować w linkach dany produkt, sprawdźcie najpierw czy klient ma duży wybór w danym segmencie Waszej oferty. Potencjalny klient nie będzie wybierał między – dajmy na to – dwoma rodzajami produktu, klient jest kapryśny, chce mieć wybór możliwie szeroki. Sprawdźcie również zapasy w magazynie. Szkoda byłoby dać plamę komunikatem: brak produktów na sklepie.

4. Jeśli prowadzicie działalność na określonym terenie, np. na Mazowszu, to reklamowanie się w górach i na Mazurach, nie przyniesie Wam pożytku, a jedynie straty w koncie kampanii. Kierujcie reklamy w miejsca, gdzie dotrzecie szybko i sprawnie z zamówieniem. Google umożliwia takie cuda.

5. Linki sponsorowane konkurują ze sobą nawzajem. Wasz link może być na pierwszej stronie, na najwyższych miejscach, a może być też na kolejnej podstronie wyników Google.pl. Które miejsce jest lepsze? To oczywiste. Warto optymalizować konto w ten sposób, aby link był jak najwyżej. Wtedy link jest widoczny i cieszy oko potencjalnego klienta.

6. Nie wyświetlajcie swoich reklam bez pożytku. Ustawiajcie tak kampanię, aby przynosiła Wam korzyści w postaci licznych wyświetleń i kliknięć. Nie reklamujcie swojej firmy w nocy i nad ranem, reklamujcie w ciągu dnia i wieczorem – wtedy Polacy kupują na potęgę.

7. Na kampanię linków sponsorowanych patrzcie z szerszej perspektywy, dostrzegajcie trendy, zauważajcie braki w Waszej ofercie. Reklamujcie jak najczęściej, przyglądajcie się statystykom wnikliwie. To pozwoli Wam maksymalnie zoptymalizować koszty prowadzeni kampanii.

Zatem do dzieła, Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza:
 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55