Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
1. Środki finansowe wydawajcie roztropnie. Nie budujcie potencjału Google na daremno, działajcie z głową.
2. Zadbajcie o swoją stronę, to Wasz sklep, do którego zapraszacie klientów. Strona świadczy o Waszym profesjonalizmie. Mniej cudnych grafik, a więcej treści. Mniej świecidełek, więcej o ofercie i trybie kontaktu. Klient daje Wam kilka chwil na prezentacje oferty, po co je marnować na wyszukane intro?
3. Gdy chcecie reklamować w linkach dany produkt, sprawdźcie najpierw czy klient ma duży wybór w danym segmencie Waszej oferty. Potencjalny klient nie będzie wybierał między – dajmy na to – dwoma rodzajami produktu, klient jest kapryśny, chce mieć wybór możliwie szeroki. Sprawdźcie również zapasy w magazynie. Szkoda byłoby dać plamę komunikatem: brak produktów na sklepie.
4. Jeśli prowadzicie działalność na określonym terenie, np. na Mazowszu, to reklamowanie się w górach i na Mazurach, nie przyniesie Wam pożytku, a jedynie straty w koncie kampanii. Kierujcie reklamy w miejsca, gdzie dotrzecie szybko i sprawnie z zamówieniem. Google umożliwia takie cuda.
5. Linki sponsorowane konkurują ze sobą nawzajem. Wasz link może być na pierwszej stronie, na najwyższych miejscach, a może być też na kolejnej podstronie wyników Google.pl. Które miejsce jest lepsze? To oczywiste. Warto optymalizować konto w ten sposób, aby link był jak najwyżej. Wtedy link jest widoczny i cieszy oko potencjalnego klienta.
6. Nie wyświetlajcie swoich reklam bez pożytku. Ustawiajcie tak kampanię, aby przynosiła Wam korzyści w postaci licznych wyświetleń i kliknięć. Nie reklamujcie swojej firmy w nocy i nad ranem, reklamujcie w ciągu dnia i wieczorem – wtedy Polacy kupują na potęgę.
7. Na kampanię linków sponsorowanych patrzcie z szerszej perspektywy, dostrzegajcie trendy, zauważajcie braki w Waszej ofercie. Reklamujcie jak najczęściej, przyglądajcie się statystykom wnikliwie. To pozwoli Wam maksymalnie zoptymalizować koszty prowadzeni kampanii.
Zatem do dzieła, Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza:
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: