Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 01.10.2015

Nowy znaczy lepszy? 10 zmian w interfejsie Google Moja Firma

Gigant z Mountain View co i rusz wprowadza większe bądź mniejsze zmiany w usłudze Google Moja Firma. Firma zaktualizowała wytyczne dotyczące informacji zawartych w wizytówkach, ulepszyła panel do zarządzania zdjęciami, lecz w końcu przyszedł także czas na nowy interfejs! Jesteś ciekawy, co już wkrótce zobaczysz na swoim koncie? A może już dziś masz dostęp do nowego widoku panelu i nie odkryłeś jeszcze jego wszystkich możliwości?

1.    Intuicyjność przede wszystkim!
Nowy interfejs jest przejrzysty, co zawdzięcza zarówno zastosowanej kolorystyce, jak i praktycznemu rozmieszczeniu najważniejszych narzędzi, które w większości przypadków opatrzone zostały czytelnymi dla użytkowników ikonami.

2.    Nowe-stare narzędzia
Jednym z głównych celów wprowadzanych zmian jest uporządkowanie oraz integracja podstawowego interfejsu usługi Google Moja Firma z panelem tzw. Lokalizacji w Google Moja Firma. W nowym widoku znajdziesz więc szereg narzędzi, które do tej pory dostępne były tylko w przypadku zbiorczego zarządzania lokalizacjami.

 

Źródło: Google Moja Firma
 

 

3.    Siatka czy lista?
W nowym panelu użytkownik ma do wyboru klasyczny widok siatki podobny do tego, który do tej pory wyświetlał się w panelu zarządzania wizytówkami, jak również widok listy znany użytkownikom Lokalizacji w Google Moja Firma.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

Źródło: Google Moja Firma

 

4.    10, 15, a może 100?
Twoja firma posiada wiele lokalizacji i dla każdej z nich utworzyłeś wizytówkę? Teraz możesz wybrać, czy chcesz, aby na jednej stronie wyświetlały się wszystkie wpisy, czy tylko ich część. W nowym panelu możesz ograniczyć ich ilość do 10 lub 15, bądź też zdecydować się na wyświetlanie 25, 50, a nawet 100 wizytówek na jednej stronie.

 

Źródło: Google Moja Firma
 

 

5.    Wewnętrzna wyszukiwarka
Mimo dostosowania ilości wyświetlanych wpisów do swoich potrzeb lub preferencji wciąż nie możesz znaleźć interesującej Cię wizytówki? Z pomocą przyjdzie specjalna wyszukiwarka, którą otworzysz klikając ikonę lupy. Dzięki niej pozostaną tylko te wizytówki, które spełniają odpowiednie kryteria.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

6.    Jak widzą wpis inni?
Poza dostępnym już we wcześniejszej wersji usługi Google Moja Firma „Zarządzaj stroną”, pod każdym wpisem pojawia się także „Wyświetl lokalizację” przenoszące użytkownika do klasycznej wyszukiwarki Google wyświetlającej wyniki na zapytanie zawierające nazwę firmy i jej adres.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

7.    Szybka pomoc

Do tej pory, aby skontaktować się z działem pomocy, trzeba było otworzyć w osobnej karcie Pomoc Google Moja Firma. W nowym panelu wystarczy rozwinąć znajdującą się w lewym, górnym rogu listę ukrytą pod ikoną przedstawiającą trzy poziome linie i wybrać „Kontakt z działem pomocy”.
Z poziomu widoku wszystkich stron użytkownik kierowany jest do panelu umożliwiającego kontakt ze specjalistą przez telefon, czat bądź e-mail. Mając otwarty panel zarządzania konkretną wizytówką, otwiera się okienko nie tylko z panelem do bezpośredniego kontaktu ze specjalistą, lecz także wyszukiwarka i kilka najpopularniejszych artykułów umieszczonych w pomocy.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

8.    Nowy menedżer
Dodawanie i zarządzanie menedżerami wizytówek nie mogło być prostsze! W tym przypadku znów wystarczy rozwinąć listę oznaczoną ikoną trzech poziomych linii i wybrać odpowiednie narzędzie. Samo okno zarządzania menedżerami również zyskało nowy, bardziej intuicyjny wygląd.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

9.    Wszystko pod ręką
Mimo, że panel zarządzania pojedynczą wizytówką firmy nie uległ dużej zmianie, w nowym interfejsie najważniejsze narzędzia zawsze są pod ręką! Od teraz, bez względu na to na jakim etapie aktualizacji jesteś, możesz dzięki jednemu kliknięciu wrócić do strony głównej, panelu edycji informacji, statystyk, opinii, jak i do panelu zarządzania zdjęciami.

 

Źródło: Google Moja Firma

 

10.    Wizytówka vs. strona marki
Już nigdy więcej problemem nie będzie również fakt, że zarówno wizytówki firmy połączone ze stronami Google+, jak i strony marek dostępne są z jednego poziomu. Nowy panel Google Moja Firma ma rozdzielać oba typy wpisów, co z pewnością ułatwi zadanie nie jednemu przedsiębiorcy bądź specjalisty ds. marketingu.

 

A jak Tobie podoba się nowy panel usługi Google Moja Firma?

 

Jeśli masz ciekawą propozycję lub uwagę dotyczącą funkcjonalności nowego panelu, nie zostawiaj tego dla siebie bądź tylko w formie komentarza pod artykułem. Wyślij feedback do samego Google’a! Aby zgłosić swoją sugestię wystarczy kliknąć znajdujący się w lewym, dolnym rogu dymek z wykrzyknikiem i opisać swój pomysł lub problem.

 

Źródła:
Google Moja Firma

blumenthals.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55