Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 10.04.2014

Nowy wygląd Google i Facebooka

Ten artykuł powstał we współpracy Starszego oraz Młodszego SEO Copywritera z naszej firmy. Wiedza i doświadczenie Starszego była inspiracją dla Młodszego – czyli podobnie, jak w przypadku nowego wyglądu wyszukiwarki Google i News Feedu Facebooka.

 

W wyszukiwarce Google niektóre cechy charakterystyczne poprzedniego wyglądu zostały niezmienione, a inne usunięte, bądź zmodyfikowane.

Zmiany obejmują:

– podkreślenie tytułu dopiero po najechaniu na niego kursorem,
– powiększenie i pogrubienie czcionki tytułów,
– brak tła,
– zwiększenie przestrzeni pomiędzy wynikami,
– zmniejszenie objętości tytułów,
– wyraźne zaznaczenie reklam napisem ,,Reklama” białym fontem Arial na żółtym tle.

Zmiany nie są duże, jednak zauważalne.

 

 

 


(źródło własne)

 

(źródło własne)

 

 

FACEBOOK

Jaką innowację wprowadził?

Ta zmiana zaskoczyła wszystkich użytkowników tego popularnego serwisu społecznościowego. Niektóre elementy nowego News Feedu są lustrzanym odbiciem jego poprzedniego wyglądu.

Zmiany na Facebooku:

– ikony zaproszenia do znajomych, skrzynki wiadomości oraz powiadomień znajdują się po prawej stronie,
– większe zdjęcia wyświetlane w News Feedzie,
– czytelny podział na kolumny:

 

* lewa – nawigacyjna,

* środkowa – treści właściwe,

* prawa – reklamowa,

– bardziej czytelna czcionka,
– biało-szare tło,
– użytkownicy na czacie widoczni po rozwinięciu listy online,
– ikonki przy powiadomieniach.

 

Webowy wygląd zaczyna zatem coraz bardziej przypominać Facebooka mobilnego, co powinno ułatwić  jego użytkowanie – zarówno na komputerze, jak i komórce.

 

 

 

(źródło: Social Press)

Nowy wygląd, w popularnej wyszukiwarce i na portalu społecznościowym, zachęca zatem do odkrywania – przeglądania, klikania, wykorzystywania nowych funkcji… Dzięki temu użytkownik może spędzić więcej czasu na stronie, w celu nauki i przyzwyczajenia się do nowego designu.

 

Źródła: Social Press, MOZ, Google, Facebook

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55