Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Ten artykuł powstał we współpracy Starszego oraz Młodszego SEO Copywritera z naszej firmy. Wiedza i doświadczenie Starszego była inspiracją dla Młodszego – czyli podobnie, jak w przypadku nowego wyglądu wyszukiwarki Google i News Feedu Facebooka.
W wyszukiwarce Google niektóre cechy charakterystyczne poprzedniego wyglądu zostały niezmienione, a inne usunięte, bądź zmodyfikowane.
Zmiany obejmują:
– podkreślenie tytułu dopiero po najechaniu na niego kursorem,
– powiększenie i pogrubienie czcionki tytułów,
– brak tła,
– zwiększenie przestrzeni pomiędzy wynikami,
– zmniejszenie objętości tytułów,
– wyraźne zaznaczenie reklam napisem ,,Reklama” białym fontem Arial na żółtym tle.
Zmiany nie są duże, jednak zauważalne.
(źródło własne)
Jaką innowację wprowadził?
Ta zmiana zaskoczyła wszystkich użytkowników tego popularnego serwisu społecznościowego. Niektóre elementy nowego News Feedu są lustrzanym odbiciem jego poprzedniego wyglądu.
Zmiany na Facebooku:
– ikony zaproszenia do znajomych, skrzynki wiadomości oraz powiadomień znajdują się po prawej stronie,
– większe zdjęcia wyświetlane w News Feedzie,
– czytelny podział na kolumny:
* lewa – nawigacyjna,
* środkowa – treści właściwe,
* prawa – reklamowa,
– bardziej czytelna czcionka,
– biało-szare tło,
– użytkownicy na czacie widoczni po rozwinięciu listy online,
– ikonki przy powiadomieniach.
Webowy wygląd zaczyna zatem coraz bardziej przypominać Facebooka mobilnego, co powinno ułatwić jego użytkowanie – zarówno na komputerze, jak i komórce.
(źródło: Social Press)
Nowy wygląd, w popularnej wyszukiwarce i na portalu społecznościowym, zachęca zatem do odkrywania – przeglądania, klikania, wykorzystywania nowych funkcji… Dzięki temu użytkownik może spędzić więcej czasu na stronie, w celu nauki i przyzwyczajenia się do nowego designu.
Źródła: Social Press, MOZ, Google, Facebook
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: