Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Odwiedzając stronę statystyk w swojej zweryfikowanej wizytówki w Google Moja Firma, masz możliwość przeanalizowania trzech sekcji, takich jak:
– widoczność – która zawiera w sobie informacje na temat wyświetleń, kliknięć, trasy dojazdu oraz połączeń telefonicznych; – wpisy – obrazujące zasięg wpisów, działania na wpisach oraz najnowsze i najpopularniejsze wpisy; – odbiorcy – gdzie znajduje się liczba obserwatorów oraz ich podział według kraju i płci oraz wieku.
Jedną ze zmian, którą ostatnio możemy zaobserwować w sekcji „Widoczność”, jest udoskonalenie statystyk wyświetlenia, dzięki którym osoby mające konto w Google Moja Firma mogą sprawdzić, w jaki sposób potencjalni Klienci odnajdują informacje o ich działalności w wyszukiwarce.
Każdego rodzaju interakcje, zachodzące pomiędzy użytkownikiem a wizytówką firmy na Mapach, są odnotowywane i przynoszą jej właścicielowi wiele przydatnych informacji. Właściciele firm logujący się na swoje konto, mają od teraz możliwość zobaczenia nie tylko łącznej liczby wyświetleń informacji o swojej firmie, ale także statystyki obrazujące, ile wejść pochodzi z wyszukiwarki Google, a ile z samych Map Google
Źródło: Google Small Business
Niektórzy użytkownicy szukają informacji o danej działalności wpisując nazwę konkretnej firmy. Są jednak i takie osoby, które szukają interesujących ich informacji, kierując się bardziej ogólnymi kryteriami, wpisując na przykład zapytanie „salon fryzjerski w Poznaniu”. Statystyki Google Moja Firma umożliwiają sprawdzenie, jaki procent użytkowników odwiedziło naszą wizytówkę wpisując nazwę firmy oraz jak to się odnosi do liczby wyświetleń wygenerowanych poprzez wpisanie szerszego zapytania.
Źródło: Google Small Business
Statystyki w Google Moja Firma dostarczają właścicielom wizytówek cennych informacji na temat tego, w jaki sposób użytkownicy odnajdują informacje o ich firmie oraz tego, jakie kryteria wyszukiwania są dla nich najbardziej istotne. Google stale aktualizuje swoje narzędzia, po to aby osoby korzystające z możliwości zaprezentowania swojej firmy na Mapach, mogły jeszcze lepiej poznać zachowania swoich potencjalnych Klientów oraz dowiedzieć się, jakich informacji od nich oczekują. Obserwując zachowania użytkowników szukających informacji na temat firm w Google, można zauważyć jak istotną rolę wizerunkową odgrywa dbanie o wizytówkę swojej firmy w Internecie. Postaraj się, aby wpis o Twojej firmie zawierał aktualne dane na temat godzin pracy, ciekawe zdjęcia, dostępne numery kontaktowe, a także wszelkie pomoce z punktu widzenia użytkowników informacje.
Źródła: Google Blog, Pomoc Google Moja Firma
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: