Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 10.06.2013

Nowe Mapy Google – nowe możliwości

Konferencja Google I/O przyniosła nam kilka zmian, jednak jedną z tych, które budzą najwięcej emocji są nowe Mapy Google. Modyfikacja dotychczasowego sposobu wyszukiwania interesujących nas miejsc ma sprawić, że będziemy częściej korzystać z tej usługi, a z biegiem czasu będzie się ona dopasowywać do naszych potrzeb i preferencji. Jak będzie to wyglądało w praktyce?

Personalizacja
Nowe Mapy Google to przede wszystkim szerokie możliwości personalizowania ich do własnych potrzeb. Specjalny system „uczy się” tego jakich miejsc szukamy oraz tworzy bazę naszych zainteresowań, dzięki czemu za każdym kolejnym razem może udzielać nam podpowiedzi dopasowanych do konkretnego użytkownika. Od teraz każda mapa ma być inna. Na jej kształt ma mieć wpływ nasza aktywność w usłudze, dane wprowadzone do naszego konta, a także wszelkie oceny, opinie i recenzje naszego autorstwa. Im więcej informacji udzielimy Mapom, tym bardziej precyzyjne i atrakcyjne dla nas treści będą w nich przedstawiane.

 

Źródło: googlepolska.blogspot.com

 

Integracja
Nowa wersja Map Google integruje ze sobą wiele różnych funkcji. Przede wszystkim jest to doskonałe połączenie zdjęć z Google Earth oraz Street View, a także o wiele łatwiejszy dostęp do możliwości wyszukiwania połączeń lotniczych, natężenia ruchu w danym miejscu, czy też synchronizacji z dostępną komunikacją publiczną. Przeglądając konkretne rejony Map Google w dolnej części menu pojawiają się również najciekawsze zdjęcia zrobione w danym miejscu przedstawiające zabytki, ważne budynki, czy pomniki. Wszystko po to, aby jeszcze lepiej przybliżyć nam miasto oraz jego atrakcje.

 

Źródło: googlepolska.blogspot.com

 

Interaktywność
To właśnie nasza aktywność ma mieć największy wpływ na to, co widzimy aktualnie na ekranie Map Google. Dlatego też wszelkie opcje oceniania, wyznaczania tras, czy zapoznawania się z ofertą interesujących nas lokali są łatwo dostępne, co zachęca do jeszcze bardziej szczegółowego podróżowania w wirtualnej rzeczywistości. Zupełnie nowy widok 3D pozwala nam spacerować po kanionach, pływać po oceanach i fruwać pomiędzy drapaczami chmur. Za każdym razem algorytm zapisuje naszą aktywność i tworzy propozycje odpowiadające naszym zainteresowaniom i potrzebom. Poniższe wideo obrazuje w doskonały sposób wszelkie zmiany, które zaproponował Google.

 

 

Nowe Mapy Google są dopiero wdrażane i tak naprawdę większość funkcji to zapowiedzi. Warto jednak zaznaczyć, że Google zostawiło sobie otwartą drogę do wprowadzania kolejnych innowacji. Silnik nowych map jest o wiele bardziej uniwersalny i przejrzysty dla użytkownika, co zdecydowanie uatrakcyjnia i ułatwia poszukiwanie istotnych dla nas informacji. Dla tych, którzy chcą na własnej skórze przekonać się jakie możliwości dają nowe Mapy Google, przygotowano stronę, na której można wpisać się na listę oczekujących.

 

Źródła:

googlepolska.blogspot.com, antyweb.pl

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55