Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:10 min Ikona 05.09.2016

Nowa funkcjonalność na Mapach Google

Google znów zaskoczył nową funkcją w Mapach, która z pewnością zainteresuje przedsiębiorców chcących szybko i sprawnie przeglądać swoje lokalizacje.

Co nowego?

Z prawej strony, zaraz obok symbolu widoku listy (lub widoku siatki – zależnie od tego, jaki widok akurat mamy otwarty), pojawił się nowy znacznik: przypominający wyglądem rozłożoną mapę.

 

Źródło: JoyanneHawkins

Na co pozwala nowa funkcjonalność?

Po kliknięciu w symbol rozłożonej mapy zostajemy przeniesieni z poziomu głównego panelu zarządzania kontem do widoku map. Pozwala użytkownikom na zobaczenie wszystkich posiadanych lokalizacji na mapie z poziomu panelu Google Moja Firma. W ten sposób, właściciele danego wpisu od razu zobaczą, co będzie widoczne dla użytkowników w wyświetlanych, podstawowych informacjach dotyczących zapytania.

W dalszej nawigacji pomaga nam znany już, żółty ludzik, znajdujący się w prawym, dolnym rogu.

 

 

Źródło: sterlingsky.ca

 

Źródło: sterlingsky.ca

 

Co jeszcze?

Użytkownikom przypadł również do gustu fakt, iż rozpoczynając wpisywanie nazwy miasta w pasku wyszukiwania, mapa automatycznie przybliża się do tego miejsca.

 

Jak sprawdzić?

 

Aby móc przetestować nową funkcjonalność, należy oczywiście zalogować się na konto, z poziomu którego zarządzamy wizytówkami. Informacje dotyczące widoku map dostępne są już również w wersji polskiej, na stronie pomocy Google.

 

Źródła: sterlingsky.ca, Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55