Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak szukamy noclegu w nieznanym miejscu? Gdzie zamawiamy pokój podczas wyjazdu służbowego? Pytamy znajomych, zdajemy się na przypadek? Nie – korzystamy z podpowiedzi wyszukiwarek internetowych.
Z raportu On Board wynika, że połowa osób poszukujących hoteli kieruje się informacjami dostarczonymi przez Internet. Jednocześnie analitycy dostrzegają, że wciąż niewielka część branży hotelarskiej w sposób przemyślany i konsekwentny korzysta z pozycjonowania i promuje swoje usługi w Internecie.
Ten błąd sprawia, że o hotelach, o kórych nigdzie nie słychać – nadal nigdzie nie będzie… Internet jest przestrzenią wymarzoną do sprytnej, trafnej promocji – ale nie zrobi się to samo. Jeżeli połowa gości hotelowych to ci nakierowani przez wyszukiwarki, to trafiają oni tylko do tych miejsc, które bez problemu mogą tam znaleźć!
A czy Ty inwestujesz już w pozycjonowanie?
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: