Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pierwszą zasadą tworzenia efektywnego linku jest doprecyzowanie frazy, która nasuwa się jako pierwsza i jest bardzo ogólna, na przykład „buty”. Znacznie trafniejsze i chętniej wpisywane przez internautów będą na przykład „buty XYZ, Bydgoszcz”.
Następnym krokiem jest przyporządkowanie konkretnych reklam do konkretnych słów kluczowych: zatem jeżeli reklamodawcę wyróżnia kilka wyrażeń, każde z nich powinno być odzwierciedlone przez link sponsorowany.
W efekcie mamy kilka reklam pogrupowanych kategoriami. Po przeanalizowaniu, które słowa kluczowe są najczęściej wpisywane przez internautów, warto je wyeksponować. Umieszczając popularną frazę w tytule reklamy, prawdopodobnie zwiększymy liczbę kliknięć przy tej samej liczbie wyświetleń, a to z kolei umożliwi poprawę CTR.
Obok ilościowych zmian, czyli ekonomicznych kalkulacji, trzeba czuwać nad Wynikiem Jakości i rankingiem – receptą w tym wypdku jest optymalizować, optymalizować, optymalizować: wyrażenia, kampanie, treści linku.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: