Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 23.06.2008

Niech się dzieje – zwiększanie ruchu w kampanii Google AdWords

Pierwszą zasadą tworzenia efektywnego linku jest doprecyzowanie frazy, która nasuwa się jako pierwsza i jest bardzo ogólna, na przykład „buty”. Znacznie trafniejsze i chętniej wpisywane przez internautów będą na przykład „buty XYZ, Bydgoszcz”.

Następnym krokiem jest przyporządkowanie konkretnych reklam do konkretnych słów kluczowych: zatem jeżeli reklamodawcę wyróżnia kilka wyrażeń, każde z nich powinno być odzwierciedlone przez link sponsorowany.

W efekcie mamy kilka reklam pogrupowanych kategoriami. Po przeanalizowaniu, które słowa kluczowe są najczęściej wpisywane przez internautów, warto je wyeksponować. Umieszczając popularną frazę w tytule reklamy, prawdopodobnie zwiększymy liczbę kliknięć przy tej samej liczbie wyświetleń, a to z kolei umożliwi poprawę CTR.

Zwiększanie ruchu uzyskać można również poprzez rozważną strategię finansową, czyli ustawienie takiego budżetu dziennego, który zwiększy szanse na wartościowe kliknięcia. Czasami ustalenie kwoty jest owocem metody prób i błędów – internauci nie wpisują wyrażeń na komendę ani automatycznie, dlatego trzeba zrobić mały rekonesans (narzędzia Google służą temu doskonale) i optymalizować budżet.

Obok ilościowych zmian, czyli ekonomicznych kalkulacji, trzeba czuwać nad Wynikiem Jakości i rankingiem – receptą w tym wypdku jest optymalizować, optymalizować, optymalizować: wyrażenia, kampanie, treści linku.

Dalej można rozszerzać lokalizację, na którą kierowana jest kampania, a więc przeformułować geograficznych adresatów/ może buty XYZ zechcą kupić nie tylko bydgoszczanie? Niekiedy okazuje się, że największy ruch mogą generować wyrażenia, o których nie pomyśleliśmy. Dlatego przy prowadzeniu kampanii zawsze należy pamiętać, że reklama w Internecie to zjawisko inteligentne i trzeba czuwać nad przekazem właściwie stale. Ale od czegóż są specjaliści Google Ads.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Helpful Content Update – co warto wiedzieć o aktualizacji Google? Ikona 4:20 min 18.01.2023 Google co jakiś czas raczy nas aktualizacjami algorytmów odpowiedzialnych za rankingowanie stron internetowych. Niektórych z nich w ogóle nie zauważamy, inne potrafią wywołać niemałe trzęsienie ziemi w branży SEO. Z jaką sytuacją mamy do czynienia w przypadku najnowszej aktualizacji algorytmu Google Helpful Content? Co powinniśmy o niej wiedzieć? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:00 min 12.04.2010 Do układanki SEO doszedł kolejny element - szybkość działania strony internetowej. Jak oficjalnie podaje Google, będzie to kolejny czynnik wpływający na ranking, czyli pozycje strony w wynikach wyszukiwania. Nie jest na razie jasne w jaki sposób wyszukiwarka będzie sprawdzać wydajność witryn. Pewne jest jednak to, że pozycjonowanie staje się jeszcze bardziej wielowymiarowe. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:55 min 16.01.2018 Styczeń to miesiąc naszych ukochanych seniorów. Dla tych, którzy zapomnieli, przypominamy - już niedługo Dzień Babci i Dzień Dziadka! To nie tylko doskonała chwila, by pokazać im, że ich kochamy i o nich pamiętamy. To także okazja, żeby zastanowić się nad tym, jaki tak naprawdę jest współczesny senior i jakie wyzwania stawia on przed marketingiem w sieci. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700