Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak sprawić, żeby klient czuł się usatysfakcjonowany? Pozwól mu uczestniczyć we współtworzeniu profilu, dzieleniu się poglądami na temat oferty czy jakichkolwiek innych spraw, które poruszasz. Dbałość o dobre relacje to zachęcanie użytkowników do aktywności, a przy tym należyty szacunek, który okazuje się poprzez wysyłanie odpowiedzi na zapytania czy wątpliwości, a nawet zwykłe „zalajkowanie” wpisu osoby komentującej. Pamiętaj o tym, że to klienci kreują twoją markę i wizerunek firmy – muszą być więc zawsze na świeczniku.
Najnudniejsze i najmniej lubiane profile firm to takie, na których pojawiają się tylko suche fakty, banalne informacje, oferty bez dodatkowych komentarzy i na których treści nie są w żaden sposób zróżnicowane. Prowadzisz sklep z butami dla narciarzy? Nie wrzucaj na „walla” tylko linków prowadzących do produktów na twojej stronie internetowej, ale opowiedz swoimi słowami o tym jakie trendy panują tej zimy, stwórz poradnik dotyczący wyboru najlepszego modelu albo opisz ciekawie swoje produkty. Nie poprzestawaj przy tym na samej treści – zbyt dużo literek zlewa się w jedno i zniechęca użytkowników, więc urozmaicaj je zdjęciami czy filmami. Facebook daje w tym zakresie duże możliwości, z których grzechem jest nie korzystać.
Jeżeli profil jest rzadko aktualizowany, większość osób o nim zapomina. A promocja marki polega na ciągłości w informowaniu o jej istnieniu, więc wrzuć coś choćby raz na 3-4 dni. Oczywiście nie przesadzaj z aktywnością, bo użytkownicy Facebooka nie lubią być zasypywani wpisami i nawet jeżeli byłyby one niesamowicie wartościowe, mogą zostać potraktowane jako spam. Warto stworzyć sobie harmonogram wpisów, aby o nich nie zapomnieć i by znaleźć czas na przygotowanie contentu, który znajdzie się na fan page’u. Konsekwencja i cierpliwość – to podstawa, by osiągnąć sukces!
Ludzie potrafią być bardzo kreatywni. Właściwie aż za bardzo, co niekiedy prowadzi do łamania regulaminu. Warto zapoznać się z nim, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię związaną z zamieszczaniem ofert i organizowaniem konkursów. Co do tych ostatnich – pamiętaj, że nie wszystko co jesteś w stanie zaproponować swoim „fanom” jest atrakcyjne. Dowodem na to jest poniższy przykład.
Małe pomyłki potrafią być bardzo kosztowne. Dlatego też wystrzegaj się kłamania (albo nie mówienia pełnej prawdy), dobierz odpowiednią grafikę w tle i wprowadź poprawne informacje o firmie, nie umieszczaj osobistych informacji, nie usuwaj postów i nie obrażaj użytkowników. A co najważniejsze – zdobądź wiedzę. Bez niej będziesz kroczył po omacku i prawdopodobnie dotrzesz donikąd…
Źródła: Etworzenie.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: