Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona 01.03.2016

Nie lubią twojej firmy na Facebooku? Sprawdź jak to zmienić!

 

Dbaj o dobre relacje

 

Jak sprawić, żeby klient czuł się usatysfakcjonowany? Pozwól mu uczestniczyć we współtworzeniu profilu, dzieleniu się poglądami na temat oferty czy jakichkolwiek innych spraw, które poruszasz. Dbałość o dobre relacje to zachęcanie użytkowników do aktywności, a przy tym należyty szacunek, który okazuje się poprzez wysyłanie odpowiedzi na zapytania czy wątpliwości, a nawet zwykłe „zalajkowanie” wpisu osoby komentującej. Pamiętaj o tym, że to klienci kreują twoją markę i wizerunek firmy – muszą być więc zawsze na świeczniku.

 

Bądź ciekawy

 

Najnudniejsze i najmniej lubiane profile firm to takie, na których pojawiają się tylko suche fakty, banalne informacje, oferty bez dodatkowych komentarzy i na których treści nie są w żaden sposób zróżnicowane. Prowadzisz sklep z butami dla narciarzy? Nie wrzucaj na „walla” tylko linków prowadzących do produktów na twojej stronie internetowej, ale opowiedz swoimi słowami o tym jakie trendy panują tej zimy, stwórz poradnik dotyczący wyboru najlepszego modelu albo opisz ciekawie swoje produkty. Nie poprzestawaj przy tym na samej treści – zbyt dużo literek zlewa się w jedno i zniechęca użytkowników, więc urozmaicaj je zdjęciami czy filmami. Facebook daje w tym zakresie duże możliwości, z których grzechem jest nie korzystać.

 

Prowadź profil regularnie

 

Jeżeli profil jest rzadko aktualizowany, większość osób o nim zapomina. A promocja marki polega na ciągłości w informowaniu o jej istnieniu, więc wrzuć coś choćby raz na 3-4 dni. Oczywiście nie przesadzaj z aktywnością, bo użytkownicy Facebooka nie lubią być zasypywani wpisami i nawet jeżeli byłyby one niesamowicie wartościowe, mogą zostać potraktowane jako spam. Warto stworzyć sobie harmonogram wpisów, aby o nich nie zapomnieć i by znaleźć czas na przygotowanie contentu, który znajdzie się na fan page’u. Konsekwencja i cierpliwość – to podstawa, by osiągnąć sukces!

 

Nie łam regulaminu

 

Ludzie potrafią być bardzo kreatywni. Właściwie aż za bardzo, co niekiedy prowadzi do łamania regulaminu. Warto zapoznać się z nim, szczególnie jeżeli chodzi o kwestię związaną z zamieszczaniem ofert i organizowaniem konkursów. Co do tych ostatnich – pamiętaj, że nie wszystko co jesteś w stanie zaproponować swoim „fanom” jest atrakcyjne. Dowodem na to jest poniższy przykład.

 

Socjomania.pl

 

Nie popełniaj drobnych błędów

 

Małe pomyłki potrafią być bardzo kosztowne. Dlatego też wystrzegaj się kłamania (albo nie mówienia pełnej prawdy), dobierz odpowiednią grafikę w tle i wprowadź poprawne informacje o firmie, nie umieszczaj osobistych informacji, nie usuwaj postów i nie obrażaj użytkowników. A co najważniejsze – zdobądź wiedzę. Bez niej będziesz kroczył po omacku i prawdopodobnie dotrzesz donikąd…

 

Źródła: Etworzenie.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55