Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Sama zmiana związana jest z chęcią ujednolicenia przekazu reklam, gdzie często – szczególnie w przypadku reklam z pozycji Top 1-3 – wyświetlano dwa i więcej numerów. Jeden w treści reklamy, drugi w rozszerzeniu adresów a trzeci w rozszerzeniu połączeń. Często były to trzy zupełnie inne numery. Potencjalny klient mógł zatem czuć się nieco skołowany natłokiem „namiarów” na kontakt z wyszukiwaną firmą.
Obecna zmiana ma przede wszystkim ujednolicić ścieżkę kontaktu. Jest to istotne także z punktu widzenia wyszukiwań mobilnych, kiedy to użytkownik będzie widział jeden numer, i z tym numer będzie się łączył po kilknięciu w „kliknij, aby połączyć”.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: