Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Przede wszystkim wydawcy magazynów lifestylowych za pośrednictwem Internetu zwiększają swoje przychody. Przychody z reklam w magazynach są stale wysokie, ale przy tym dochody z reklam widniejących w wersji wirtualnej pism stale wzrastają. Przecież osoby, które kupują magazyny równie często odwiedzają strony internetowe swoich ulubionych i/lub prenumerowanych pism. Poza tym coraz większa liczba czytelników preferuje wydawnictwa elektroniczne.
Firma PricewaterhouseCoopers – w prognozach na temat rozwoju rynku reklamy i rozrywki na świecie – wskazuje na ciągły wzrost wpływów ze wspomnianych reklam. W roku 2007 miały one wynieść 638 mln dolarów, a prognozuje się, że w roku 2012 na reklamach internetowych, umieszczanych na stronach internetowych czasopism, wydawnictwa zarobią ok 4,2 mld dolarów.
Zgodnie z prognozami, nie tyle sprzedaż magazynów oraz reklamy w papierowych ich wydaniach, co reklamy na stronach kolorowych magazynów będą podnosiły systematycznie te wpływy. Oczywiście głównym i rzeczywistym dochodem dla magazynów są środki otrzymane z reklam wydawanych na papierze. Źródło wskazuje, że jest to w sumie 80,3 mld dolarów. Jednakże reklamy na stronach internetowych magazynów, będące jeszcze kroplą w morzu, zdają się zwiększać i umacniać swoją wartość. Wprost proporcjonalnie do czasu, reklamy internetowe będą zyskiwały na znaczeniu. W latach 2008- 2012 stopa wzrostu przychodu z reklam internetowych wyniesie ok. 46,1 %, przy czym, stopa wzrostu reklam w wydanych magazynach ma utrzymywać się w okolicach 3,5%.
Promocja w Internecie służy bardzo mocno kolorowym magazynom wydawanym za pomocą tradycyjnej prasy drukarskiej. Mimo iż wielokrotnie, mówi się o tym, że część czytelników zrezygnuje z papierowych pism, to wydawnictwa prawdopodobnie aż tak bardzo nie stracą na ekspansji Internetu. Można się spodziewać, że stali oraz nowi czytelnicy przeniosą się do Internetu – dzięki temu dany tytuł prasowy ewoluuje i zyska nową popularność.
Źródło: Rzeczpospolita
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: