Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 18.08.2008

Napiszą o tobie w gazecie… – kampania AdWords w tradycyjnych mediach

Nowoczesne rozwiązania medialne i reklamowe nie tyle konkurują z mediami tradycyjnymi, co uzupełniają je i rozwijają. Dlatego kampania AdWords może być środkiem promocyjnym poprzez radio czy prasę. Posiadając konto AdWords, przedsiębiorca może skonfigurować (najlepiej przy pomocy certyfikowanego specjalisty) je tak, że reklama będzie emitowana w pożądanym medium. W tej chwili jest to opcja dostępna w Stanach, co oznacza, że będzie możliwa wkrótce i w Polsce.

Skąd potrzeba na poszerzenie przestrzeni reklamowej w AdWords? Zamieszczenie informacji w prasie jest szczególnie efektywne w przypadku, gdy chcemy zakomunikować odbiorcy wyprzedaż, promocję, zaprezentować markę, trafić do konkretnych czytelników (na przykład kolumny sportowej). Reklamodawca poprzez konto AdWords decyduje o treści przekazu oraz gazecie, w której chce ją zamieścić. Przy skonfigurowanym koncie stworzenie i przesłanie reklamy to kwestia kilku minut. Po akceptacji wydawcy reklama jest publikowana, a na koncie pojawia się jej kopia.

Reklama w radio wzmacnia siłę przebicia marki, trafia do tych użytkowników, którzy akurat nie korzystają z Sieci, bo np. jadą samochodem. Budżet reklamy radiowej skonfigurowanej w systemie AdWords może być określony według liczby słuchaczy bądź zarezerwowanej pory emisji. Setki stacji – setki tysięcy słuchaczy – to atuty reklamy audio. O jej skuteczności świadczy możliwość namierzenia słuchaczy, którzy podejmą decyzję o kontakcie z reklamodawcą pod wpływem komunikatu radiowego.

Po dokonaniu wyboru typu kampanii możesz utworzyć własną reklamę lub skorzystać z Rynku tworzenia reklam Google i znaleźć tam specjalistę, który pomoże Ci tę reklamę utworzyć. Następnie możesz wybrać spośród setek różnych stacji – od rozgłośni informacyjno-dyskusyjnych po stacje muzyczne. Warto zawęzić kryteria i ograniczyć koszty, wybierając docelowe lokalizacje lub grupę odbiorców, rodzaj stacji radiowej czy też porę dnia.

Za pomocą rejestru połączeń możesz nawet śledzić potencjalnych klientów zdobytych dzięki kampanii audio. Łączenie różnych form przekazu to wykorzystanie wszystkich dostępnych okazji w celu zwiększenia przebojowości firmy – w kampanii AdWords zdominowanie rynku jest naprawdę proste.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55