Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Nowoczesne rozwiązania medialne i reklamowe nie tyle konkurują z mediami tradycyjnymi, co uzupełniają je i rozwijają. Dlatego kampania AdWords może być środkiem promocyjnym poprzez radio czy prasę. Posiadając konto AdWords, przedsiębiorca może skonfigurować (najlepiej przy pomocy certyfikowanego specjalisty) je tak, że reklama będzie emitowana w pożądanym medium. W tej chwili jest to opcja dostępna w Stanach, co oznacza, że będzie możliwa wkrótce i w Polsce.
Skąd potrzeba na poszerzenie przestrzeni reklamowej w AdWords? Zamieszczenie informacji w prasie jest szczególnie efektywne w przypadku, gdy chcemy zakomunikować odbiorcy wyprzedaż, promocję, zaprezentować markę, trafić do konkretnych czytelników (na przykład kolumny sportowej). Reklamodawca poprzez konto AdWords decyduje o treści przekazu oraz gazecie, w której chce ją zamieścić. Przy skonfigurowanym koncie stworzenie i przesłanie reklamy to kwestia kilku minut. Po akceptacji wydawcy reklama jest publikowana, a na koncie pojawia się jej kopia.
Reklama w radio wzmacnia siłę przebicia marki, trafia do tych użytkowników, którzy akurat nie korzystają z Sieci, bo np. jadą samochodem. Budżet reklamy radiowej skonfigurowanej w systemie AdWords może być określony według liczby słuchaczy bądź zarezerwowanej pory emisji. Setki stacji – setki tysięcy słuchaczy – to atuty reklamy audio. O jej skuteczności świadczy możliwość namierzenia słuchaczy, którzy podejmą decyzję o kontakcie z reklamodawcą pod wpływem komunikatu radiowego.
Po dokonaniu wyboru typu kampanii możesz utworzyć własną reklamę lub skorzystać z Rynku tworzenia reklam Google i znaleźć tam specjalistę, który pomoże Ci tę reklamę utworzyć. Następnie możesz wybrać spośród setek różnych stacji – od rozgłośni informacyjno-dyskusyjnych po stacje muzyczne. Warto zawęzić kryteria i ograniczyć koszty, wybierając docelowe lokalizacje lub grupę odbiorców, rodzaj stacji radiowej czy też porę dnia.
Za pomocą rejestru połączeń możesz nawet śledzić potencjalnych klientów zdobytych dzięki kampanii audio. Łączenie różnych form przekazu to wykorzystanie wszystkich dostępnych okazji w celu zwiększenia przebojowości firmy – w kampanii AdWords zdominowanie rynku jest naprawdę proste.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: