Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Zanim o tegorocznym konkursie, przypomnę, że w 2010 roku zwyciężyliśmy w pierwszej edycji Internetowej Rewolucji a w 2012 w Wielkim Konkursie Google dla Agencji.
Zimowy Konkurs Google trwał od końca grudnia 2012 do 15 marca 2013 roku. Samą rywalizację między agencjami SEM zastąpiono tym razem trzema progami efektywności.
Sunrise System osiągnęła trzeci – najwyższy – próg skuteczności. W trakcie trwania Konkursu poprowadziliśmy ponad sto kampanii z odpowiednio wysokim poziomem wydatków na koncie.
Zimowy Konkurs Google 2013 to z jednej strony przyczynek do zdrowej rywalizacji w obsłudze dużej liczby dużych kampanii, z drugiej – dodatkowa motywacja do rozwoju portfela Klientów firmy. To także okazja do poszerzenia współpracy z przedsiębiorstwami, które, mimo że są z nami od dłuższego czasu, nie korzystały wcześniej z kampanii rozliczanych w reklamie Google Ads.
Za skorzystanie z naszej wiedzy i doświadczenia – serdecznie dziękujemy.
Więcej:
Sunrise System zwycięża w Wielkim Konkursie Google 2012
Sunrise System najważniejszym partnerem Google w Polsce!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: