Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona 12.04.2010

Na straży dobrego imienia

Credo biznesu w sieci: „jeśli nie ma Cię w Google, to nie istniejesz” nabiera – w pewnych sytuacjach – zupełnie innego negatywnego sensu. Jeśli jesteś w Google za często, a konteksty bywają nieprzychylne, Twoja reputacja może ulec poważnemu nadszarpnięciu. To właśnie sieć, a w szczególności Google buduje dziś opinie o firmach, markach, produktach, usługach i ludziach. W Internecie szukamy wiedzy o wszystkim. Coraz lepsza wyszukiwarka „musi” nam odpowiedzieć na każde pytanie. A pytamy przecież o wszystko: co na kaszel, gdzie na imprezę, dokąd na wczasy, co się stało wczoraj w stolicy itd. Wyszukiwarka jest naszym zapleczem wiedzowym, domowym specjalistą od każdej sprawy. Wyszukiwarka buduje opinie, wyznacza trendy, pokazuje czym żyją społeczeństwa. Tak samo jak tworzy korzystny obraz zjawisk, tak samo tworzy czarny pijar, burzący wysiłki wielu specjalistów od budowania wizerunku. Jak się zatem przed tym bronić? 1) Załóż domenę z własnym nazwiskiem i imieniem. Nawet jeśli Twoja strona nie będzie na pierwszych miejscach w Google, to i tak osobista witryna będzie świadczyć o profesjonalizmie i nowoczesności Twojej wizji – siebie. 2) Załóż profil na Facebook’u, Golden Line, Naszej-Klasie, LinkedIn. Aktualizuj na bieżąco, bądź online, daj się poznać z dobrej strony; pokaż swoją ludzką twarz, a inni nie będą Cię odbierali tylko tak, jak widzą na portalach społecznej krytycy wszystkiego. 3) Często aktualizuj swój profil. Google coraz lepiej wyszukuje w czasie rzeczywistym. To, co dodane w ostatnich godzinach trafia na najwyższe miejsca indeksu wyszukiwarki. Warto wykorzystać ten potencjał. Portal, który „żyje” często migruje na wysokie miejsca wyników wyszukiwania. 4) Google Alerts. Koncern z Mountain View udostępnił narzędzie, w którym po wyborze danego słowa kluczowego, na wskazany adres mailowy zostanie przesłane powiadomienie o „interesujących wpisach”. 5) Google Blogi. Dzięki pomocy Google można również przeszukiwać blogi. Wyniki wyszukiwania na podaną frazę można dzielić według istotności lub daty. 6) Pipl. Wyszukiwarka pokazuje zarówno zdjęcia, jak i treści. Dodatkowo dzieli wyniki na profile zawodowe, prywatne, publikacje, wiadomości, strony internetowe i wpisy blogowe. 7) TweetScan – przeszukiwania Twittera. Na bieżąco można monitorować co o nas lub danej marce sądzą jej realni użytkownicy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55