Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Polacy najczęściej płacą za dostęp do Sieci od 51 do 100 zł – wynika z badań Millward Brown SMG/KRC, w których taki przedział wskazało 59% pytanych. Do 50 zł płaci 30% ankietowanych, natomiast dla 5% opłaty mieszczą się w przedziale 101 – 150 zł.
Spośród całej tej grupy 48% uważa, że płaci za dużo, 43% – że opłaty są optymalne, a 4% uważa, że ponosi niewielkie koszty.
Co ciekawe, 88% badanych mogłoby mimo wszystko dopłacić do Internetu – za eliminacje reklam na stronach internetowych. 52% pytanych dołożyłoby do rachunku nawet 30 zł, byle nie być zmuszonym do oglądania reklam!
Czy ktokolwiek zastanawia się jeszcze, dlaczego tradycyjne kampanie reklamowe warto zastąpić mądrą strategią pozycjonowania w wyszukiwarkach? 🙂 W końcu pozycjonowanie to reklama, która na taką nie wygląda!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: