Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 31.08.2012

Mobilny internet – zawsze i wszędzie

Według badań firmy Ericsson ponad 90% badanych,  odczuwa silną potrzebę dostępu do Sieci w każdym miejscu i o każdej porze.

Przedstawiony rezultat dotyczy przede wszystkim osób, które korzystają z Internetu w celach służbowych. Jest to wynikiem nie tylko zmiany modelu pracy, ale również zmian, jakie zachodzą w ogóle w społeczeństwie – zwiększona mobilność, postęp w dziedzinie środków komunikacji. Wszystko to wpływa na zdecydowanie na zmiany w relacjach między pracodawcą a pracownikiem.  Teraz liczy się przede wszystkim natychmiastowa reakcja – możliwa dzięki mobilnemu łączu internetowemu.

 

Badania przeprowadzone przez firmę Ericsson objęły głównie pracowników umysłowych obejmujących kierownicze stanowiska. Dotyczyło to regionów europejskich (Wielka Brytania, Niemcy, Austria, Szwecja),  amerykańskich (Stany Zjednoczone) i australijskich (Australia).

Ponad ¾ ankietowanych przyznało, że Internet stanowi dla nich pierwsze i główne źródło pozyskiwania informacji. Podobna liczba badanych uznała, że muszą być „dostępni” przez całą dobę dla swoich klientów i pracowników. Przeważająca większość ankietowanych uznała, że musi posiadać dostęp do Sieci, aby efektywnie pracować. Wielu z nich podkreśla, że do dzięki Sieci zdobyło lukratywne oferty pracy albo „złapało okazję”.

 

W miarę zwiększania się zapotrzebowania na całodobowy dostęp do Internetu, światowi potentaci urządzeń elektronicznych starają się wymyślać coraz nowsze i coraz bardziej praktyczne rozwiązania. Nikt już sobie nie wyobraża świata bez tabletów, smartfonów i netbooków. W codziennej pracy stają się niezastąpione przy odbieraniu poczty elektronicznej, prowadzeniu video-konferencji czy przygotowywaniu prezentacji. Niemal połowa użytkowników przyznaje się do tego, że każdego dnia  korzysta z internetu i portali społecznościowych.

 

Źródło: Egospodarka

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55