Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 28.07.2008

Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords

Grafika ma tę zaletę, że trafia jednocześnie do wzrokowców i osób reagujących na reklamy tekstowe. Warto jednak pamiętać o kilku kolejnych zasadach, które gwarantują poprawność i uczciwość kampanii – bo Google dba o skuteczność powiązaną z bezwzględną etycznością.

A zatem – nie wolno manipulować internautą poprzez: – oferowanie nagród za kliknięcia w reklamę – organizowanie gier i konkursów, których celem jest wymuszenie kliknięć – naśladowanie funkcji komputera, na przykład poprzez udawanie ruchu myszki.

Jak w dobrej literaturze, tak i tutaj należy ograniczyć powtórzenia w animacji. Pojedyncza animacja może trwać do 15 sekund. Rozpraszające, męczące wzrok pulsujące bądź migające tła reklamy są również niewskazane. W odniesieniu do reklam w formacie Flash również należy postępować zgodnie z pewnymi standardami – w odniesieniu do formatu: *Baner: 468 x 60 *Długi baner: 728 x 90 *Kwadrat: 250 x 250 *Mały kwadrat: 200 x 200 * Duży prostokąt: 336 x 280 * Baner śródtekstowy: 300 x 250 * Wieżowiec: 120 x 600 * Szeroki wieżowiec: 160 x 600

> W odniesieniu do rozmiaru pliku: reklamy Flash muszą mieć rozmiar pliku nie większy niż 50 KB.

> W odniesieniu do długość animacji: może mieć długość maksymalnie 15 sekund (przy szybkości 15-20 kl./s), po których reklama musi być statyczna. Reklamy te muszą również spełniać pozostałe zasady animacji.

> W odniesieniu do wersji aplikacji Flash: reklamy Flash muszą mieć format w wersji od 4 do 8.

> W odniesieniu do zmiennego ClickTAG: reklamy Flash muszą obsługiwać zmienną clickTAG (kod śledzenia przypisywany przez Google poszczególnym reklamom).

Dzięki tej zmiennej Google może rejestrować miejsca wyświetlenia reklamy po jej kliknięciu, co ułatwia analizowanie skuteczności kampanii.

* Każde kliknięcie reklam Flash musi przekierowywać do adresu URL określonego w argumencie clickTAG, bez przekierowań pośrednich. Parametr clickTAG (pisany bezwzględnie jak wskazuję w tekście) powinien przybrać postać: on (release) { if (clickTAG.substr(0,5) == „http:”) { getURL(clickTAG, „_blank”); } } Niekiedy konieczne może być dodanie parametru „_root.” lub „_level0.” do powyższej zmiennej „clickTAG”.

Aby uniknąć źle działającej reklamy, warto ją umieścić w koncie i sprawdzić.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55