Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2017)
Opublikowano: 19-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:50 min
W tym okresie już bardzo przedświątecznym, w Google Trends widać coraz większe zainteresowanie Bożym Narodzeniem, choinkami, a także skokami narciarskimi. Rownież artykuły na The Keyword już zostały odwiedzone przez Świętego Mikołaja i jego pomocników. Jedynie w Doodlach nadal preferowane są rocznice urodzin, indyki oraz... język programowania dla dzieci.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kup kanapkę! - przekazy podprogowe w marketingu
Opublikowano: 15-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 8:05 min

Marketing wiele ma oblicz - niektóre szukają pomocy w nauce, inne próbują skrycie wpłynąć na naszą podświadomość. Z obu rozwiązań korzystały zarówno te niewielkie firmy, jak i światowe koncerny. Jednak czy ktokolwiek zrobił to dobrze? I czy w ogóle warto było sięgać do ciemnej strony reklamy? Na te pytania, jak i te dotyczące kwestii prawnych, odpowiadamy w tym artykule.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Mam tę moc! – kilka słów o sekretach wzbudzania zaufania wśród odbiorców
Opublikowano: 14-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min
Niezależnie od tego, jaką firmę prowadzisz, z pewnością dążysz do tego, by użytkownicy internetu, zaglądający na Twoją stronę, zaufali Ci i skorzystali z oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Jednak w gąszczu wielu konkurencyjnych firm musisz zadbać o to, by content Twojej witryny wyróżniał się na tle Twoich branżowych rywali. Proponujemy Ci kilka sprawdzonych metod na to, by zwrócić szczególną uwagę użytkowników na świadczone przez Twoją firmę usługi.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle
Opublikowano: 08-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Na początku było słowo… i to od niego zależy widoczność w Internecie. Bez niego nie sposób zostać ujrzanym w tłumie. Aby nie zgubić się w gąszczu konkurencji potrzebujesz kogoś, kto pokaże Ci, jak można operować słowem pisanym. Zdobędziesz dzięki temu rzeszę zadowolonych klientów, rozpoznawalność marki, a z czasem konkretne zyski. Tym kimś jest SEO Copywriter.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Spraw, by influencerzy Cię pokochali!
Opublikowano: 07-12-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min
Influencer – wpływowy autorytet, który ma moc kreowania opinii. Ewenement dzisiejszych czasów. Osoba, która najczęściej nie oferuje żadnego produktu czy usługi, choć można powiedzieć, że sama w sobie jest marką. Influencer to wielka szansa dla firm, które z pomocą znanej osoby mogą szybko zdobyć sympatię grup docelowych. Jak jednak poprowadzić współpracę z taką osobą, by móc cieszyć się profitami? Sprawdź!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Jak zwiększyć popularność profilu na Facebooku
Opublikowano: 30-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz. Tak głosi stare, znane porzekadło stworzone przez osoby ze świata Internetu. Nie ma co ukrywać – jest w tym ziarnko prawdy. Zwłaszcza, jeśli chodzi o marki, które chcą zwiększyć swoją popularność i zyskać zainteresowanie oraz zaufanie jak największej liczby odbiorców. My to wiemy, dlatego przedstawiamy Wam 7 przydatnych wskazówek, które pozwolą wybić się na tle innych wpisów i tym samym zyskać zainteresowanie potencjalnych Klientów. 
Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
5 nowości w mediach społecznościowych, na które warto zwrócić uwagę
Opublikowano: 28-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min
Czasem trudno nadążyć za zmianami i nowościami, które mają miejsce w popularnych mediach społecznościowych. Niektóre z nich zostają wprowadzone bez większego echa, ale zdarza się, że mamy do czynienia z aktualizacją, która na stałe zmienia sposób korzystania z danego serwisu. Dlatego przedstawiamy najnowsze funkcje w znanych mediach społecznościowych, które mają sporą szansę spotkać się z zainteresowaniem użytkowników.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Opinie w Internecie - nie wierzymy w nie, ale uzależniamy od nich decyzje
Opublikowano: 24-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Jak wiemy opinia opinii nierówna. Jedne są bardziej inne mniej przekonujące albo sprawiają, że stajemy się wręcz podejrzliwi w stosunku do danej firmy. Bez względu jednak na to, jak odbieramy poszczególne recenzje innych Internautów, przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, większość z nas szuka ich na jednym lub nawet kilku portalach. Jak to w końcu jest z tymi opiniami?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
2.35 - (40 głosów)
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co łączy copywritera z psychologiem?
Opublikowano: 16-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.91 - (11 głosów)
(Nie)zawodny sposób na content
Opublikowano: 08-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Samodzielne pisanie treści na stronę internetową nie jest łatwym zadaniem. Poznaj typy contentu, które zawsze zawodzą i sprawdź, jakich błędów się wystrzegać. Jeżeli twoje treści okazały się nieskuteczne, dzięki naszemu poradnikowi dowiesz się, jak je poprawić. Czasem niewielka zmiana wystarczy, aby znacząco podnieść skuteczność treści. Pamiętaj, że dobry content wpływa na pozycjonowanie!
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się