
Używają jej codziennie miliony użytkowników, wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata.

Doradzamy, czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy, dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

Jeśli zastanawiają się Państwo, w jakim stopniu poprawa pozycji strony www w rankingach wyszukiwania wpłynąć może na ilość odwiedzin unikalnych użytkowników tejże strony, przedstawiamy interesujące statystyki. Pokazujemy w liczbach, jak plasuje się współczynnik klikalności wobec pozycji oraz dlaczego warto znaleźć się w pierwszej dziesiątce. Zapraszamy do lektury.