Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Świat nie przestaje inwestować w reklamę w Internecie
Opublikowano: 08-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Inwestowanie w reklamę internetową to trend, który nie zamierza zwalniać. Według prognoz IDC wydatki na promowanie w Sieci przekroczy w 2008 roku 65 miliardów dolarów! To wyraźne wskazanie, że ten rodzaj reklamy będzie rozwijał się jeszcze dynamiczniej. Nowe techniki, nowe sposoby promocji i wpływu na klientów, którzy coraz chętniej spędzają czas w Sieci... to jest czas reklamy internetowej!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Raport z pola bitwy ... konkurencyjnej
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Badania dotyczące metod budowania wizerunku dają nam cenną wiedzę na temat tego, jak tworzyć skuteczną i atrakcyjną reklamę w Internecie. Liczy się przede wszystkim pozycjonowanie, a następnie komunikatywność oraz przejrzystość. Pod tymi trzeba hasłami mieści cała masa przeróżnych sposobów na przyciągnięcie klienta oraz przekonanie go do swojej marki.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Anonimom wstęp wzbroniony
Opublikowano: 02-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Oczywiście, Internet ma swoją ciemną stronę... jak wszystko na tym świecie. Mówienie jednak, że z informacji zgromadzonych w Sieci ktoś robi użytek na naszą niekorzyść, jest stwierdzeniem dość wygórowanym. Google służy do udostępniania mnóstwa danych. Jednocześnie jednak dba o to, aby były ono odpowiednio zabezpieczone. Na rozluźnienie w artykule czeka na Was kilka ciekawostek na ten temat.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Biznes = Internet
Opublikowano: 01-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Coraz chętniej korzystamy z Sieci - ta informacja przewija się przez nasze artykuły częściej niż zwykle, a to za sprawą zmieniających się tendencji, na lepsze rzecz jasna. Pod lupę wzięto właśnie biznesmenów: czy osoby na wysokich stanowiskach równie chętnie szukają informacji biznesowych w Sieci? Poznajcie wyniki badań wykonanych przez TechWeb serwisu Forbes.com oraz firmę Gartner.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dziennikarstwo obywatelskie
Opublikowano: 27-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobry patent na zarządzanie – 7milowy
Opublikowano: 20-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Prowadzenie małej firmy nie oznacza, że jej sukces będzie równie niewielki - wręcz przeciwnie! Udowadnia to współpraca z firmą 7milowy, która szturmem zdobyła rynek i utrzymuje się na fali. Wsparcie Sunrise System sprawiło, że przedsiębiorstwo utwierdziło swoją pozycję w biznesie. Na czym opiera swój sukces? Przede wszystkim na produktach wysokiej jakości.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bajki robotów
Opublikowano: 19-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min
Roboty chodzą, węszą i robią różne inne dziwne rzeczy... oczywiście w przenośni :) w rzeczywistości to bardzo sprawne programy komputerowe, które działają zgodnie z algorytmem. Nie wszystkie roboty "poruszają się" tak samo. Istnieją między nimi subtelne różnice, które warto znać. Wszystko zależy bowiem od wyszukiwarki i jej sposobu działania. Sprawdźmy, jakie to różnice.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google mówi „tak”
Opublikowano: 17-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Kto pyta, nie błądzi. Stare jak świat powiedzenie ma słuszność także w świecie Internetu. Zastanawialiście się kiedyś, czy Google popiera działania SEO? Oczywiście, że tak - ale tylko te uczciwe i zgodne z proponowaną polityką. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań w tym kierunku warto zapoznać się z informacjami z centrum pomocy dla webmasterów. Czeka tam mnóstwo cennych wskazówek dotyczących SEO!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Niepapierowy papier...
Opublikowano: 12-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Nadchodzi nowa era, która może zupełnie zmienić naszą kulturę: e-papier. Czy obecność ekologicznego papieru wyprze druk? Takie prognozy nie brzmią optymistycznie, ale są prawdopodobne. Choć wielu jest zwolenników książek oraz gazet, którzy nie wyobrażają sobie, aby z ich półek mógł zniknąć tradycyjny papier. Mimo wszystko takie pytania warto zadawać i dostrzegać także plusy tego rozwiązania.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka....
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Konkurencja nie śpi. Dlatego nie jest łatwo wybić się na rynku i utrzymać pozycję lidera w branży. Myślicie, że wystarczy kosztowna kampania reklamowa? Otóż nie. Zamiast inwestować w jednorazowe akcje, warto postawić na długofalowe działania – budowanie świadomości marki w umysłach dotychczasowych, ale i potencjalnych klientów. Jak zatem wyróżnić firmę na tle innych? My stawiamy na e-branding.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobra pozycja na parkiecie...
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jak uzyskać i utrzymać dobrą pozycję na parkiecie? Co zrobić, by inni nie przyćmili naszej popularności? Wprawdzie na parkiecie tanecznym się nie znamy i nie powiemy Wam, jak zostać królem imprezy, ale za to doskonale znamy się na parkiecie giełdowym. Stąd też wiemy, że spadek pozycji strony internetowej przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach może spowodować spadek popularności akcji firmy na giełdzie.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google dba o oryginalność - procedury dotyczące praw autorskich
Opublikowano: 09-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Zauważyliście, że ktoś rozpowszechnia w sieci teksty bądź inne materiały Waszego autorstwa bez Waszej zgody? Z jednej strony czujecie się docenieni – wszak oznacza to, że Wasza twórczość naprawdę się podoba. Z drugiej strony jednak ktoś przywłaszcza sobie Wasze dzieło. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak upomnieć się o swoje prawa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się