Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
5 wskazówek o tym, czego nie robić ze swoją stroną internetową!
Opublikowano: 21-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Tworzysz stronę internetową i zależy Ci na tym, aby była jak najlepsza. Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu, a może oszczędzisz kilka godzin lub dni na poprawianie swojej witryny. Zdradzamy, czego nie należy robić ze swoją stroną internetową. Krótko i zwięźle przedstawiliśmy 5 najbardziej problematycznych obszarów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (październik/listopad 2017)
Opublikowano: 17-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Z czym kojarzy Wam się druga połowa października oraz pierwsza listopada? Ze świętem Halloween? Serialem Stranger Things? A może z nowymi funkcjami Asystenta Google? W tym miesiącu ponownie przygotowaliśmy propozycje najciekawszych Doodli oraz postów z The Keywords, a tym razem również wraz z popularnymi hasłami i tematami z Google Trends. Sprawdźcie, czy coś Wam nie umknęło w ciągu ostatnich 30 dni!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co łączy copywritera z psychologiem?
Opublikowano: 16-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem!

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.91 - (11 głosów)
(Nie)zawodny sposób na content
Opublikowano: 08-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Samodzielne pisanie treści na stronę internetową nie jest łatwym zadaniem. Poznaj typy contentu, które zawsze zawodzą i sprawdź, jakich błędów się wystrzegać. Jeżeli twoje treści okazały się nieskuteczne, dzięki naszemu poradnikowi dowiesz się, jak je poprawić. Czasem niewielka zmiana wystarczy, aby znacząco podnieść skuteczność treści. Pamiętaj, że dobry content wpływa na pozycjonowanie!
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Zachęć odbiorców do działania, czyli co nieco o Call To Action
Opublikowano: 02-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Chociaż na naszym blogu niejednokrotnie o nim wspominaliśmy, dotychczas nie doczekał się on osobnego postu. Pora to zmienić! Przyszedł najwyższy czas na to, by szczegółowo wytłumaczyć, czym jest Call To Action i dlaczego warto wykorzystywać go w content marketingu. W poście znalazło się również miejsce na ciekawe przykłady – zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i daj się zainspirować!
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
E-commerce na zielono, czyli jak stworzyć evergreen content w e-sklepie?
Opublikowano: 27-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Prowadząc sklep internetowy chcemy, aby przyciągał uwagę, był łatwy w obsłudze oraz przede wszystkim - przynosił zyski. Jego zawartość to nie tylko ciekawe ilustracje i interesujący tekst. Należy również zadbać o... evergreen content. Po przeczytaniu tego artykułu będziecie wiedzieć, co trzeba zrobić, aby zawarta na stronie internetowej treść była zawsze użyteczna!
Autor
Justyna Zadarko
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Jak zapewnić stronom internetowym wzrost konwersji
Opublikowano: 24-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Celem każdej firmy jest zdobycie zainteresowania Klientów. Właściciele walczą o pierwsze pozycje w wyszukiwarkach, aby pokazać potencjalnym Klientom, że to właśnie produkt tej konkretnej firmy jest tym, którego potrzebują. Reakcją Klienta, której oczekuje sprzedawca jest zakup artykułu ze sklepu internetowego. Zjawisko to zwane jest konwersją. W tym artykule dowiecie się, jakie elementy warto wykorzystać, aby zapewnić lepszy współczynnik konwersji.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Nowinki technologiczne Google w 2017 roku
Opublikowano: 18-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:00 min
Postęp technologiczny nigdy się nie zatrzymuje. Najlepszym tego przykładem jest Google, który zarówno podczas konferencji I/O, jak i w filmie na YouTube sprzed kilku dni pokazuje jak można jeszcze bardziej ułatwić nasze życie. Od słuchawek tłumaczących każde słowo w innym języku, przez gogle VR dla smartfonów i natychmiastowe przesyłanie zdjęć, po najnowszą wersję Androida
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle i The Keyword (wrzesień/październik 2017)
Opublikowano: 17-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Kolejny miesiąc, kolejne Doodle. W drugiej połowie września oraz pierwszej października zaobserwowaliśmy między innymi Doodle poświęconej badaczowi polarnemu oraz leksykografowi. Ponadto przypominamy, dzięki komu możemy dzisiaj zobaczyć ludzika na sygnalizacji świetlnej dla pieszych. A na deser, raport środowiskowy Google, poszerzenie horyzontów Street View oraz zakupy z Google Assistant.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
5 błędów w prowadzeniu fanpage'a
Opublikowano: 11-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Obecnie coraz więcej przedsiębiorców zaczyna sobie zdawać sprawę z tego, że warto promować firmę w mediach społecznościowych. Jednak prowadzenie fanpage’a wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się to wydawać. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego jedne strony na Facebooku mają dużo fanów i wysokie zaangażowanie, a na innych – mimo regularnych działań - wciąż wieje nudą, przeczytaj o największych błędach przy prowadzeniu fanpage'a.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kiedy i jak często warto publikować na Facebooku i Twitterze?
Opublikowano: 09-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min
Wbrew pozorom nie wystarczy po prostu publikować, by zwrócić na siebie uwagę odbiorców. Nieumiejętne wrzucanie treści do sieci może bowiem pozostać niezauważone przez użytkowników. Niektórzy eksperci twierdzą, że wszystko zależy od dnia i pory aktualizowania stron w mediach społecznościowych. Z tego postu dowiecie się, jakie godziny i dni tygodnia są potencjalnie najlepsze na publikowanie postów oraz czy takie ustalenia rzeczywiście mają sens.
Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Pierwsze wrażenie, czyli jak napisać ciekawy wstęp do swojego tekstu
Opublikowano: 26-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:55 min

Podczas pisania dłuższej lub krótszej treści, jednym z najczęstszych problemów pisarzy, copywriterów czy uczniów jest stworzenie odpowiedniego wstępu. Nierzadko czas poświęcony na rozpoczęcie opisu, opowiadania lub artykułu jest nieproporcjonalnie dłuższy od pisania dalszej treści. Z tego względu przedstawiamy kilka przydatnych wskazówek, które pomogą Wam stworzyć interesujący i chwytliwy tekst.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się