Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka....
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Konkurencja nie śpi. Dlatego nie jest łatwo wybić się na rynku i utrzymać pozycję lidera w branży. Myślicie, że wystarczy kosztowna kampania reklamowa? Otóż nie. Zamiast inwestować w jednorazowe akcje, warto postawić na długofalowe działania – budowanie świadomości marki w umysłach dotychczasowych, ale i potencjalnych klientów. Jak zatem wyróżnić firmę na tle innych? My stawiamy na e-branding.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobra pozycja na parkiecie...
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jak uzyskać i utrzymać dobrą pozycję na parkiecie? Co zrobić, by inni nie przyćmili naszej popularności? Wprawdzie na parkiecie tanecznym się nie znamy i nie powiemy Wam, jak zostać królem imprezy, ale za to doskonale znamy się na parkiecie giełdowym. Stąd też wiemy, że spadek pozycji strony internetowej przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach może spowodować spadek popularności akcji firmy na giełdzie.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google dba o oryginalność - procedury dotyczące praw autorskich
Opublikowano: 09-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Zauważyliście, że ktoś rozpowszechnia w sieci teksty bądź inne materiały Waszego autorstwa bez Waszej zgody? Z jednej strony czujecie się docenieni – wszak oznacza to, że Wasza twórczość naprawdę się podoba. Z drugiej strony jednak ktoś przywłaszcza sobie Wasze dzieło. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak upomnieć się o swoje prawa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Historia pierwszego śmiecia
Opublikowano: 05-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Zaśmieca skrzynkę, blokuje miejsce, powoduje stratę czasu, a także utratę zaufania oraz ogólne poirytowanie. O czym mowa? O wszechobecnym spamie! Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i jakie są jego początki? Skąd pochodzi największa liczba wiadomości spamowych? Odpowiedzi szukajcie w naszym artykule o historii spamu oraz zagrożeniach, jakie za sobą niesie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?
Opublikowano: 04-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google?  Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Shopping w sieci – gdzie wydają Polacy
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jeszcze kilka lat temu satysfakcjonujące zakupy bez wychodzenia z domu wydawały się niemożliwe. Dziś coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Dlaczego? Bo to proste, szybkie, dostępne i niewiarygodnie wygodne! Zakupy możemy robić zawsze i wszędzie, a jedynym ograniczeniem jest stan naszego konta. Jak to wygląda w Polsce? Czy już na dobre opanowała nas mania internetowego shoppingu?

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kliknięcie kontrolowane
Opublikowano: 28-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zastanawiasz się, kim są użytkownicy zaglądający na Twoją stronę internetową? Chciałbyś poznać ich wiek, płeć i preferencje zakupowe? Dobra droga! Poznając bliżej użytkowników sieci, poznasz ich potrzeby. A to z kolei pozwoli Ci dopasować swoją ofertę do ich oczekiwań. Proste, prawda? W takim razie zachęcamy do lektury naszego artykuły na temat badań dotyczących internautów.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zagląda tam i wnuczka, i babcia...
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Czy pamiętacie wątek internetowy w jednej z polskich rodzinnych telenowel, gdzie seniorzy rodu namiętnie grają w internetowe szachy? Przywołuję ten medialny przykład, bo ilustruje on nowy trend w odbiorze najnowocześniejszego medium: już nie tylko młodzi ludzie są nowocześni i buszują w sieci. Także i seniorzy zaczęli doceniać Internet zarówno jako źródło informacji, jak i rozrywki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Eye tracking
Opublikowano: 23-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Jak użytkownik odbiera naszą stronę internetową? Gdzie w pierwszej kolejności kieruje wzrok? Zamiast snuć domysły i własne teorie warto postawić na eye tracking, czyli niewiarygodne narzędzie pozwalające na śledzenie ruchów gałki ocznej w trakcie korzystania ze strony internetowej bądź aplikacji. Zebrane w ten sposób dane przydadzą się m.in. podczas tworzenia strony internetowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wystarczy kilka słów...
Opublikowano: 06-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
Najważniejszym elementem skutecznego marketingu w wyszukiwarkach jest odpowiedni dobór słów kluczowych. Musimy wczuć się w internautę poszukującego w sieci informacji czy usług, które oferujemy za pośrednictwem naszej strony. Nie jest to wbrew pozorom takie proste. Bogate doświadczenie i wiedza zdobyte na przestrzeni lat przez Sunrise System, pozwalają nam jednak przewidzieć, jakie słowa kluczowe okażą się dla Państwa potrzeb najskuteczniejsze. W niniejszym artykule pokrótce przybliżamy to zagadnienie.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Strona internetowa jako przestrzeń – umebluj ją przyjaźnie
Opublikowano: 30-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Internet to swoistego rodzaju przestrzeń. Nie jest to jedynie pusta metafora – podobnie jak prawdziwa przestrzeń, również ta sieciowa może wpływać na nasze samopoczucie swoim wyglądem, ergonomią itp. Wpływ ten może być zarówno pozytywny, jak i negatywny, dlatego warto przestrzeń swojej strony WWW zaprojektować tak, by jej goście czuli się na niej jak w domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się