Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Strona internetowa jako przestrzeń – umebluj ją przyjaźnie
Opublikowano: 30-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Internet to swoistego rodzaju przestrzeń. Nie jest to jedynie pusta metafora – podobnie jak prawdziwa przestrzeń, również ta sieciowa może wpływać na nasze samopoczucie swoim wyglądem, ergonomią itp. Wpływ ten może być zarówno pozytywny, jak i negatywny, dlatego warto przestrzeń swojej strony WWW zaprojektować tak, by jej goście czuli się na niej jak w domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Copywriting - poezja naszych czasów
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Oni decydują, jak ma wyglądać Internet - standardy sieciowe
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Miliony komputerów na całym świecie, codziennie łączy się za pośrednictwem sieci Internet, by umożliwić nam nowoczesną komunikację. By było to możliwe, niezbędne są pewne uniwersalne konwencje, konstytuujące ich skuteczną integracje w globalną sieć. Skąd biorą się światowe standardy w internecie? Dlaczego ich nieprzestrzeganie jest nieopłacalne? Kto właściwie odpowiada za ich ustanawianie? Staramy się przybliżyć Państwu to zagadnienie, odpowiadając na powyższe pytania.

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Po prostu Google
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Używają jej codziennie miliony użytkowników, wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Doradzamy, czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy, dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyniki wyszukiwania a klikalność
Opublikowano: 19-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Jeśli zastanawiają się Państwo, w jakim stopniu poprawa pozycji strony www w rankingach wyszukiwania wpłynąć może na ilość odwiedzin unikalnych użytkowników tejże strony, przedstawiamy interesujące statystyki. Pokazujemy w liczbach, jak plasuje się współczynnik klikalności wobec pozycji oraz dlaczego warto znaleźć się w pierwszej dziesiątce. Zapraszamy do lektury.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się