Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jeśli nie maile, to co?
Opublikowano: 18-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Najnowsze badania firmy MailerMailer pokazują, że klienci coraz mniej chętnie podchodzą do wiadomości e-mail, jakie firmy rozsyłają  w celach marketingowych. Jeszcze jakiś czas temu wysoce pożądane, dziś nie oddziałują na wyobraźnię odbiorców. Spada odsetek osób, które otwierają tego typu wiadomości. Wymaga to od firm nowego, świeżego podejścia do klientów.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Uwaga: phishing!
Opublikowano: 14-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Sprytne wyłudzanie danych za sprawą fałszywych maili wysyłanych przez Google nazywa się phishingiem. Zjawisko to przybrało na sile, warto więc odpowiednio się przed tym uchronić. W jaki sposób? Przede wszystkim mieć ograniczone zaufanie do wiadomości, w których widnieje wyraźna prośba o poufne dane, takie jak login, hasło czy numer karty kredytowej. Sposobów jest jednak więcej...
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Tele - internauci
Opublikowano: 14-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Pojawienie się telewizji na zawsze odmieniło nasze postrzeganie świata oraz sposób na spędzanie wolnego czasu. Mimo że wiedzie prym i stanowi wręcz członka rodziny, to powoli ustępuje miejsca innemu, znacznie szerszemu medium - Internetowi. Dziś coraz mniej osób z cierpliwością czeka na kolejny odcinek serialu. Woli i może obejrzeć go wcześniej w Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internauta bierze to do siebie
Opublikowano: 06-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Minęły czasy, w których serwisy społecznościowe służyły jedynie nawiązywaniu kontaktów i wymianie myśli. Dziś, sprytnie wykorzystywane przez wiele firm, używane są również do reklamowania produktów. Wiąże się z tym mnóstwo korzyści, ale także zagrożeń: kto przesadzi, może zostać posądzony o kryptoreklamę i pominięty przez potencjalnego klienta. Kto ma wyczucie - ten może z kolei sporo zyskać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dla was Święta są tuż tuż
Opublikowano: 06-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Oczekiwanie na Boże Narodzenie lubimy wypełnić tym, co wielu z nas wprawia w prawdziwą euforię: zakupami! Co jednak, jeśli chcemy sprawić bliskim prezent, ale kolejki, ceny i brak czasu nas przerażają? Warto iść w ślad za internautami i poszukać upominków... w Sieci. To mnóstwo korzyści, na czele z wygodą - wystarczy bowiem przeklikać się po stronach, aby znaleźć prezent idealny!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama reklamie nierówna
Opublikowano: 04-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Z jednej strony w reklamę w Internecie inwestuje się coraz więcej, z drugiej wzrasta liczba osób, które blokują wyskakujące banery. Tak mniej więcej rysują się wnioski firmy Key Note, która przeprowadziła badania w grupie brytyjskich internautów. W jaki sposób podchodzić do tych niechętnych reklamowaniu się w Sieci? I czy w takim razie należy zrezygnować z promocji tego typu? Wcale nie!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Dobre słowo
Opublikowano: 04-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Język jest żywym organizmem - ewoluuje w coraz wymyślne formy lub ulega uproszczeniu. Z tym drugim zjawiskiem mamy do czynienia my, korzystający na co dzień z Sieci. Język Internetu zostaje zniekształcony przez formę komunikatu, jaki stosujemy do tego, aby się porozumieć: naszpikowaną obrazkami i skrótami myślowymi. Pamiętajmy jednak, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wizerunek jest do zrobienia
Opublikowano: 29-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Klienci coraz chętniej i częściej wyrażają opinie na temat dokonywanych za pośrednictwem Sieci zakupów. Nie szczędzą słów - zarówno tych pochlebnych, jak i krytycznych. W ten sposób nie tylko dają upust swoim emocjom, ale dodatkowo mogą wpływać na wizerunek firmy w Internecie. Na szczęście obszar ten można efektywnie wykorzystać do tworzenia pożytecznej reklamy. W jaki sposób?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Szybciej, taniej, przez całą dobę...
Opublikowano: 27-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Translate - przetłumacz swój sukces
Opublikowano: 24-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Każdy, kto myśli o reklamowaniu swojej firmy poza granicami kraju, powinien rozważyć wykorzystanie sprytnego i jakże pożytecznego narzędzia, jakim jest Google Translate. To tani i szybki sposób, aby przetłumaczyć stronę internetową na dowolny język. Tak wyeksponowana strona stanie się atrakcyjna dla znacznie szerszego grona potencjalnych klientów.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google - tutaj trwa hossa
Opublikowano: 21-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kryzys? Nie dla Google. Tutaj można mówić wyłącznie w superlatywach: o wzrostach, sukcesach i korzyściach. Jak to możliwe, że w czasach kryzysu korporacja ma się tak dobrze? Zdaniem specjalistów Google to zasługa świetnie przemyślanego produktu. Tania i skuteczna reklama to coś, co zawsze będzie pożyteczne. Wiedzą to zarówno reklamodawcy, jak i twórcy Google.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
1.00 - (1 głos)
Czas na PR
Opublikowano: 17-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Na początku było słowo... i to właśnie ono określa to, jak postrzegani jesteśmy w świecie Internetu. Firmy chętnie korzystają z narzędzi umożliwiających przygotowywanie ciekawych, przyciągających uwagę komunikatów. Jednak sposobów na widoczność jest znacznie więcej i przedsiębiorcy doskonale to wiedzą. Bowiem za dobrą promocją powinien iść też dobry PR. Czy jest on możliwy w Sieci?
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się