Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Żart nie zawsze udany – cybersquatting
Opublikowano: 06-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Cybersquatting to coraz powszechniejsze zjawisko zagrażające firmom działającym w Internecie - zwłaszcza tym, które korzystają z potocznych nazw w domenach. I choć nie ma ona dużego wpływu na samo pozycjonowanie, może zaszkodzić prowadzonemu biznesowi. Czy można się przed nim uchronić? I co zrobić, by nie wykorzystano znaku towarowego, jakim jest nazwa firmy?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kobiety vs mężczyźni
Opublikowano: 05-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Rywalizacja płci jest widoczna niemal na każdym polu - także tym dotyczącym aktywności w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Firma Rapleaf sprawdziła, czy i w jaki sposób płeć oddziałuje na wybory dokonywane pod kątem korzystania z takich platform, jak Facebook czy Myspace. Wyniki okazały się bardzo ciekawe i w pewnym stopniu zaznaczają przewagę kobiet nad mężczyznami.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kopie - nowy oryginał: Google zmieniło wygląd
Opublikowano: 25-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google dokonało zmiany w wyglądzie komunikatu dotyczącego kopii strony. Po wpisaniu specjalnego adresu można zobaczyć, w jaki sposób witryna była aktualizowana. Właśnie od tej kopii zależy też, co zostanie uwzględnione przez roboty Google. Do bardzo ciekawa i istotna baza danych, o którą warto zadbać - także dla pozycji strony w wyszukiwarce Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama szeptem krzyczana
Opublikowano: 24-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Marketing szeptany to wcale nie podstęp, ale umiejętne wykorzystanie cennych zasobów, jakie tkwią w budzeniu miłych skojarzeń. Im więcej dobrego myślimy o danej marce, tym chętniej po nią sięgamy. A nie ma nic lepszego, jak rekomendacja kogoś, komu ufamy lub z czyim zdaniem się liczymy. Szept w Internecie również jest możliwy - trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklamodawco, nie przegap bramki...
Opublikowano: 23-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Mistrzostwa, olimpiady... to nie tylko zmagania zawodników, za których trzymamy kciuki, ale także sposób na biznes - i to taki, który się opłaca! To świetna okazja, zwłaszcza, że strony transmitujące mecze piłkarskie notują  bardzo wysoki ruch w trakcie rozgrywek. Tysiące osób, a tak naprawdę konsumentów o bardzo zróżnicowanych potrzebach - przeszukuje Sieć w poszukiwaniu meczów. Reklamodawco - wykorzystaj to.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet prasie bez Internetu źle...
Opublikowano: 22-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jak to możliwe, że prasa potrzebuje Internetu, aby utrzymywać sprzedaż na dobrym poziomie? Najwięcej zyskują magazyny lifestylowe, które dzięki Sieci zwiększają swoje przychody. Firma PricewaterhouseCoopers prognozuje wzrost wpływów z reklam internetowych generowanych przez prasę właśnie. Czy to oznacza, że z papieru przejdzie ona na strony Sieci? Kolorowe magazyny już robią do tego przymiarki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dobry zwyczaj: nie rozsyłaj
Opublikowano: 18-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Sposobów na przesłanie wirusa i zarażenie nim naszego komputera istnieje całe mnóstwo - i możemy nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Sprawcy tego chaosu wiedzą, jak dostać się do prywatnych dysków twardych. Metodą najchętniej stosowaną obecnie jest przesyłanie złośliwego oprogramowania z pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy otworzyć podejrzany link, aby dać się złapać. Jak się przed tym uchronić?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Za rok, za dzień, za chwilę...
Opublikowano: 17-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zainteresowanie technologią jest coraz większe. Najnowsze prognozy pokazują, że już w 2012 roku liczba klientów internetowych może przekroczyć 1 mld osób! Potwierdzają to zresztą badania grupy użytkowników Sieci: obecnie jest ich już 1,4 mld, a wartość ta stale rośnie. Już niebawem będziemy świadkami diametralnych, rewolucyjnych zmian w dziedzinie Internetu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Podpis bez długopisu
Opublikowano: 17-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Przedsiębiorstwa oraz instytucje czeka spore ułatwienie w postaci elektronicznego podpisu! To prawdziwa rewolucja, które pozwoli wykorzystać potencjał tkwiący w Sieci. Jest wyjściem nie tylko wygodnym, ale także pozwalającym na znaczną oszczędność czasu i pieniędzy. Takie rozwiązanie pozostaje też w zgodnie z trendem ekologicznym. Jak wiele firm przyklaskuje takiemu rozwiązaniu?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Żeby Sieć nie była dziurawa...
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Internet przestał być wyłącznie źródłem wiedzy. Obecnie z powodzeniem służy nam jako platforma do kontaktu, wymiany myśli, zakupów oraz, mimochodem, dzielenia się prywatnymi informacjami. Na te ostatnie czyhają hakerzy, pragnący wykorzystać naszą naiwność. Jak się przed nimi uchronić? Przede wszystkim należy zadbać, aby Sieć nie była dziurawa, za pomocą specjalnych zabezpieczeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internauci są z Marsa, internautki z Wenus...
Opublikowano: 14-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Z pomocą Google można już dokonywać rzeczy niezwykłych: siedząc wygodne w fotelu, z pomocą myszki, odwiedzamy najdalsze krańce świata... czas rozszerzyć granice poznania i wyruszyć w kosmos! Google Sky to projekt wykorzystujący teleskopy do podglądania spadających gwiazd. A możliwości może być jeszcze więcej! Czas zwiedzać już nie tylko świat, ale także Wszechświat!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System gra fair play
Opublikowano: 10-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

By poddać to społecznej weryfikacji, nasza firma uczestniczy w programie„Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008. W 1997 r. Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (PARP) ogłosiła konkurs na temat promocji kultury przedsiębiorczości. W odpowiedzi powstał projekt "Zasady etycznej odpowiedzialności biznesu" Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajowej Izby Gospodarczej, który nakreślił społeczne i etyczne aspekty działalności polskiego biznesu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się