Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Cenione przekazy
Opublikowano: 16-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Idealna reklama? Taka, która zachęca zamiast odstraszać, to oczywiście wiemy. Podczas tworzenia kampanii należy jednak mieć na uwadze coś jeszcze - a mianowicie, aby nie przesadzić. Jak pokazują najnowsze badania, 30% użytkowników Sieci opuszcza stronę, na której wyświetla się zbyt wiele banerów i reklam, a co gorsza - negatywnie ocenia reklamodawcę pod kątem atrakcyjności oferty.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Gwiazdkowe obyczaje
Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Obyczaje ulegają zmianie, także ze względu na coraz większy dostęp do Internetu. Zamiast tradycyjnych wybieramy więc kartki elektroniczne, korzystając z możliwości, jakie daje nam sieć. Tylko czy to oznacza, że zatracamy magię samych świąt? Niekonieczne, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak wiele osób wybiera ten sposób ze względu na szybkość i wygodę docierania z życzliwym słowem do najbliższych.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W babskiej Sieci
Opublikowano: 12-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Płeć warunkuje różne rzeczy, ale czy także to, w jaki sposób korzystamy z zasobów Sieci? Zdaniem organizatorów konferencji "Marketing - wyzwania przyszłości", którzy podjęli wątek uczestnictwa kobiet w Internecie, to całkiem możliwe. Stereotypów co prawda nie da się zupełnie wykorzenić, ale ogólna dyskusja pozwoliła na wyciągnięcie kilku istotnych i dość ciekawych spostrzeżeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google - znak czasu
Opublikowano: 12-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Zeitgeist 2008, czyli zestawienie haseł najczęściej wpisywanych przez internautów do wyszukiwarki Google. To niezwykle ciekawe zestawienie pokazuje co nas poruszyło, zainteresowało, czy wzburzyło w ostatnim roku. Odzwierciedla nie tylko mijające mody, ale zmiany jakie zachodzą na świecie każdego roku. Co tym razem poruszyło nas najbardziej? Czego poszukiwaliśmy w Google?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Połowa zrobi zakupy w Sieci
Opublikowano: 11-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Co najbardziej interesuje reklamodawców przed świętami Bożego Narodzenia? To, ile i w jaki sposób zamierzamy wydać na prezenty. Najnowsze sondaże nie pozostawiają złudzeń co do tego, że kwota ta będzie nieco mniejsza niż w latach poprzednich. Co ciekawe, ponad połowa respondentów planuje robić zakupy w sklepie, a druga wyboru podarunków dokona za pomocą Sieci właśnie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zagłosujemy przez Internet
Opublikowano: 10-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Głosowanie przez Internet - czy to okaże się możliwe? Zdaniem MSWiA tak, ale jeszcze nie teraz. Potrzebne jest wprowadzenie sprawnego i przede wszystkim bezpiecznego systemu, który nam to umożliwi, lecz to nie jedyna przeszkoda. Jest nią jeszcze brak zaufania do przekazu elektronicznego. Czy era e-votingu właśnie nadchodzi? Jesteśmy tego niezmiernie ciekawi!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Rząd zachęca do e-biznesu
Opublikowano: 10-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Zakupy w Sieci robimy coraz chętniej i czas wreszcie wprowadzić zmiany, które nie tylko to ułatwią, ale jednocześnie okażą się bezpieczniejsze. Resort gospodarki zamierza wprowadzić do prawa istotne nowości przyspieszające zmiany w rozwijającym się e-handlu. I choć jeszcze daleko nam do możliwości, jakie w tym zakresie ma już Europa, wskaźniki są bardzo optymistyczne.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kiedy wydawanie się opłaca
Opublikowano: 08-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Kryzys? Nie dla reklamodawców działających w Internecie. Ci, bez względu na zawirowania rynkowe, są w znakomitym położeniu. Promowanie się w Sieci opłacało się i będzie się opłacać, a do tego pozwoli zachować budżet w świetnej kondycji. Główną zaletą takiego rozwiązania jest proponowany model cenowy: płatność za efekt, nie za kampanię, czego próżno szukać w mediach innego typu.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Klient na celowniku
Opublikowano: 03-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Reklama behawioralna to sposób na to, aby trafić z ofertą do konkretnego odbiorcy. Jak to działa? Podczas surfowania po Sieci zostawiamy pewne ślady swojej obecności, które namierzane są przez pliki cookies. One z kolei służą personalizacji propozycji, jaką mamy dla potencjalnego klienta. A to już prosta droga ku temu, aby znalazła nas ta osoba, na której najbardziej nam zależy.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Interes się kręci
Opublikowano: 27-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Zakupy przez Internet to oszczędność! To wcale nie nadużycie. Najnowsze badania przeprowadzone przez serwis Nokaut.pl udowadniają, że kupowanie w e-sklepach jest znacznie korzystniejsze dla konsumentów niż w punktach stacjonarnych. Dotyczy to nie tylko drobnych produktów, ale także sprzętu RTV czy AGD. I choć daleko nam do USA czy Japonii, to coraz chętniej decydujemy się na tak wygodne rozwiązanie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Tak się kręci światem
Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Promowanie w Internecie dedykowane jest nie tylko małym, dopiero rozwijającym się firmom. To także istotny element kampanii wielkich marek, które muszą stale dbać o dobry wizerunek. A Sieć okazuje się w tym przypadku rozwiązaniem znakomitym. Należy pamiętać, że to właśnie wielkość i popularność najbardziej zobowiązuje do tego, aby być rozpoznawalnym.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odpisać Internet od podatku
Opublikowano: 21-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Możliwość odpisania Internetu od podatku - czyż to nie brzmi świetnie? W Sejmie miały ruszyć prace nad projektem, który umożliwiłby dostęp do Sieci wszystkim polskim gospodarstwom domowym. Okazuje się jednak, że propozycja ugrzęzła z powodu... braku odpowiednich środków finansowych. Jak długo jeszcze będzie trzeba czekać na rozwiązania tego typu? Jak to zwykle bywa, czas pokaże.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się