
Uwaga świata offline i online zwraca się w stronę mikrobloggingu i związanego z nim wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Poniższy artykuł wyjaśnia, jakie znaczenie może mieć ten sposób wyszukiwania dla firm oraz jaki ma to związek z serwisami społecznościowymi. Wskazujemy również, co na tego typu trendy odpowiada koncern Google i jak będą się różniły wyniki wyszukiwania.

Trudno wymyślić coś, co bardziej denerwowałoby internautów niż wiecznie wyskakujące banery reklamowe, które za każdym razem trzeba zamykać krzyżykiem. Według najnowszych badań jest to obecnie jedna z najbardziej uciążliwych i irytujących form reklamy, która często powoduje, że użytkownicy tracą sympatię do danej strony internetowej i przestają z niej korzystać.

Czy internet ma wpływ na politykę? Okazuje się, że tak i to całkiem duży. Niedawno w parlamencie Szwecji mandaty zdobyła partia Piratpartiet, czyli dokładnie Partia Piratów. Do jej głównych postulatów należy zwiększenie wolności w zakresie niekomercyjnego używania dóbr kulturalnych, a także zniesienie patentów czy zwiększona ochrona życia prywatnego obywateli.

Jak sprawić, by reklama dawała jak najlepsze efekty i była jeszcze skuteczniejsza? Przede wszystkim warto połączyć siły w postaci kampanii realizowanej online oraz offline. W tym poście skusiliśmy się na analizę drogi do zakupu i szczegółowo opisujemy każdy z etapów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nasza analizą oraz wyciągniętymi z niej wnioskami, które umożliwią jeszcze lepsze zaplanowanie kampanii reklamowej.

Zakupy robione przez Internet codziennie zyskują na popularności. Według danych Komisji Europejskiej w samej Europie już 150 milionów osób zdecydowało się na tę formę zakupów, jednak tylko 20% z nich kupowało produkty za granicą. Obecnie dopiero powstają przepisy regulujące przepływ towarów kupowanych przez Internet. Będą one dotykały m.in. takich kwestii jak prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli zastanawiacie się, jak kryzys wpłynął na zachowania konsumentów online, postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje i przedstawić je w tym artykule. Eksperci z firmy Penn, Schoen & Berland Associates wyróżnili „łowców wartości”, którzy pozostają w opozycji do dotychczasowych „łowców okazji”. Okazuje się bowiem, że w czasie recesji konsumenci zaczęli zwracać uwagę przede wszystkim na wysoką jakość produktów.





