Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Klient na celowniku
Opublikowano: 03-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Reklama behawioralna to sposób na to, aby trafić z ofertą do konkretnego odbiorcy. Jak to działa? Podczas surfowania po Sieci zostawiamy pewne ślady swojej obecności, które namierzane są przez pliki cookies. One z kolei służą personalizacji propozycji, jaką mamy dla potencjalnego klienta. A to już prosta droga ku temu, aby znalazła nas ta osoba, na której najbardziej nam zależy.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Interes się kręci
Opublikowano: 27-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Zakupy przez Internet to oszczędność! To wcale nie nadużycie. Najnowsze badania przeprowadzone przez serwis Nokaut.pl udowadniają, że kupowanie w e-sklepach jest znacznie korzystniejsze dla konsumentów niż w punktach stacjonarnych. Dotyczy to nie tylko drobnych produktów, ale także sprzętu RTV czy AGD. I choć daleko nam do USA czy Japonii, to coraz chętniej decydujemy się na tak wygodne rozwiązanie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Tak się kręci światem
Opublikowano: 25-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Promowanie w Internecie dedykowane jest nie tylko małym, dopiero rozwijającym się firmom. To także istotny element kampanii wielkich marek, które muszą stale dbać o dobry wizerunek. A Sieć okazuje się w tym przypadku rozwiązaniem znakomitym. Należy pamiętać, że to właśnie wielkość i popularność najbardziej zobowiązuje do tego, aby być rozpoznawalnym.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odpisać Internet od podatku
Opublikowano: 21-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Możliwość odpisania Internetu od podatku - czyż to nie brzmi świetnie? W Sejmie miały ruszyć prace nad projektem, który umożliwiłby dostęp do Sieci wszystkim polskim gospodarstwom domowym. Okazuje się jednak, że propozycja ugrzęzła z powodu... braku odpowiednich środków finansowych. Jak długo jeszcze będzie trzeba czekać na rozwiązania tego typu? Jak to zwykle bywa, czas pokaże.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Lepsze od pralek i ...
Opublikowano: 21-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Internet zmienia świat pod każdym względem - co do tego nie ma wątpliwości. Potwierdzają to zresztą badania, które wyraźnie pokazują, że życia bez dostępu do Sieci nie wyobraża sobie dzisiaj aż 77% konsumentów! Co ciekawe, zdaniem respondentów łatwiej obyć się bez... pralki i samochodu niż Internetu. Jak pokażą dalsze wnioski, Sieć zawładnęła nie tylko naszymi umysłami, lecz także ciałami.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Interaktywna poradnia
Opublikowano: 20-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
W Sieci można już niemal wszystko - nawet skonsultować się z lekarzem. Internet daje nam coraz większej możliwości w kwestii decydowania o sobie i swoim zdrowiu. To już nie tylko narzędzie do rozrywki i nauki, ale także przestrzeń, w której można korzystać z usług lekarskich. O czym świadczy ta otwartość? I czy oznacza to swoistą rewolucję w medycynie?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jeśli nie maile, to co?
Opublikowano: 18-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Najnowsze badania firmy MailerMailer pokazują, że klienci coraz mniej chętnie podchodzą do wiadomości e-mail, jakie firmy rozsyłają  w celach marketingowych. Jeszcze jakiś czas temu wysoce pożądane, dziś nie oddziałują na wyobraźnię odbiorców. Spada odsetek osób, które otwierają tego typu wiadomości. Wymaga to od firm nowego, świeżego podejścia do klientów.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Uwaga: phishing!
Opublikowano: 14-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Sprytne wyłudzanie danych za sprawą fałszywych maili wysyłanych przez Google nazywa się phishingiem. Zjawisko to przybrało na sile, warto więc odpowiednio się przed tym uchronić. W jaki sposób? Przede wszystkim mieć ograniczone zaufanie do wiadomości, w których widnieje wyraźna prośba o poufne dane, takie jak login, hasło czy numer karty kredytowej. Sposobów jest jednak więcej...
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Tele - internauci
Opublikowano: 14-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Pojawienie się telewizji na zawsze odmieniło nasze postrzeganie świata oraz sposób na spędzanie wolnego czasu. Mimo że wiedzie prym i stanowi wręcz członka rodziny, to powoli ustępuje miejsca innemu, znacznie szerszemu medium - Internetowi. Dziś coraz mniej osób z cierpliwością czeka na kolejny odcinek serialu. Woli i może obejrzeć go wcześniej w Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internauta bierze to do siebie
Opublikowano: 06-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Minęły czasy, w których serwisy społecznościowe służyły jedynie nawiązywaniu kontaktów i wymianie myśli. Dziś, sprytnie wykorzystywane przez wiele firm, używane są również do reklamowania produktów. Wiąże się z tym mnóstwo korzyści, ale także zagrożeń: kto przesadzi, może zostać posądzony o kryptoreklamę i pominięty przez potencjalnego klienta. Kto ma wyczucie - ten może z kolei sporo zyskać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dla was Święta są tuż tuż
Opublikowano: 06-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min
Oczekiwanie na Boże Narodzenie lubimy wypełnić tym, co wielu z nas wprawia w prawdziwą euforię: zakupami! Co jednak, jeśli chcemy sprawić bliskim prezent, ale kolejki, ceny i brak czasu nas przerażają? Warto iść w ślad za internautami i poszukać upominków... w Sieci. To mnóstwo korzyści, na czele z wygodą - wystarczy bowiem przeklikać się po stronach, aby znaleźć prezent idealny!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama reklamie nierówna
Opublikowano: 04-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Z jednej strony w reklamę w Internecie inwestuje się coraz więcej, z drugiej wzrasta liczba osób, które blokują wyskakujące banery. Tak mniej więcej rysują się wnioski firmy Key Note, która przeprowadziła badania w grupie brytyjskich internautów. W jaki sposób podchodzić do tych niechętnych reklamowaniu się w Sieci? I czy w takim razie należy zrezygnować z promocji tego typu? Wcale nie!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się