Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Podszepty marketingowe
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Święta, święta i już po... Jak pokazują najnowsze badania, ponad 2 mln Polaków robi bożonarodzeniowe zakupy przez Internet. Co przemawia za takim wyborem? Nie tylko konkurencyjność ofert oraz atrakcyjne promocje, ale także oszczędność czasu oraz wygoda zakupów. Są jednak i zagrożenia, do których zalicza się nie tylko nieuczciwych sprzedawców, lecz także... licznych pochlebców.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sposoby na klienta
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Efektywny, czyli jaki? Każdy ma własną definicję, szczególnie zaś ci, dla których jest to pojęcie związane z pozyskiwaniem zainteresowania potencjalnych klientów. Marketerzy pragną włożyć jeszcze więcej w stosowane przez siebie narzędzia marketingowe celowane do indywidualnego odbiorcy. Co to oznacza? Między innymi to, że zwiększą się inwestycje na kampanie SEM/SEO.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zielone światło dla e-biznesu
Opublikowano: 31-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Szykują się pozytywne zmiany dla przedsiębiorców prowadzących działalność za pośrednictwem Sieci. Centrum Informacji Rządu donosi, że w latach 2009-2011 wystartuje specjalny program, którego celem będzie ułatwienie zakładania oraz zarządzania e-biznesem. Dotyczyć będzie nie tylko poprawek w obrębie prawa, ale także nowych możliwości związanych z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cyberbezpieczeństwo
Opublikowano: 30-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Bezpieczny Internet - czy to nie nadużycie? Stron przesyconych niewłaściwymi treściami jest w Sieci całe mnóstwo, a walka z nimi przypomina zmagania Don Kichota. Poszukiwane są natomiast coraz nowsze sposoby na to, aby uchronić nie tylko siebie, ale zwłaszcza najmłodszych, przed ciemnymi zakamarkami Internetu. Jednym z pomysłów jest nałożenie ograniczeń wiekowych.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co przyniesie Nowy Rok
Opublikowano: 29-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Prognozy są takie jak zwykle: jedne z nich brzmią optymistycznie, inne nie pozwalają ze spokojem patrzeć w przyszłość. W kwestii reklamy można przewidzieć jednak sporo dobrego, a to za sprawą rosnącej wartości rynku reklamy internetowej. Analitycy wolą być jednak ostrożni i dmuchają na zimne tak, aby bezpieczne i z rozmysłem wejść w nadchodzący rok.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
To był rok Google
Opublikowano: 17-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
W mijającym 2008 roku Google niezmiennie święciło same sukcesy. Wyszukiwarka była prawdziwym hitem wśród internautów. Jednak firma z siedzibą w Mountain View w Kalifornii nie spoczywa na laurach. Nieustannie pracuje nad nowościami, zmianami w wyglądzie i algorytmach, aby użytkownicy otrzymywali jeszcze lepsze wyniki wyszukiwania na swoje zapytania.
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cenione przekazy
Opublikowano: 16-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Idealna reklama? Taka, która zachęca zamiast odstraszać, to oczywiście wiemy. Podczas tworzenia kampanii należy jednak mieć na uwadze coś jeszcze - a mianowicie, aby nie przesadzić. Jak pokazują najnowsze badania, 30% użytkowników Sieci opuszcza stronę, na której wyświetla się zbyt wiele banerów i reklam, a co gorsza - negatywnie ocenia reklamodawcę pod kątem atrakcyjności oferty.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Gwiazdkowe obyczaje
Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Obyczaje ulegają zmianie, także ze względu na coraz większy dostęp do Internetu. Zamiast tradycyjnych wybieramy więc kartki elektroniczne, korzystając z możliwości, jakie daje nam sieć. Tylko czy to oznacza, że zatracamy magię samych świąt? Niekonieczne, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak wiele osób wybiera ten sposób ze względu na szybkość i wygodę docierania z życzliwym słowem do najbliższych.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W babskiej Sieci
Opublikowano: 12-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Płeć warunkuje różne rzeczy, ale czy także to, w jaki sposób korzystamy z zasobów Sieci? Zdaniem organizatorów konferencji "Marketing - wyzwania przyszłości", którzy podjęli wątek uczestnictwa kobiet w Internecie, to całkiem możliwe. Stereotypów co prawda nie da się zupełnie wykorzenić, ale ogólna dyskusja pozwoliła na wyciągnięcie kilku istotnych i dość ciekawych spostrzeżeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google - znak czasu
Opublikowano: 12-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Zeitgeist 2008, czyli zestawienie haseł najczęściej wpisywanych przez internautów do wyszukiwarki Google. To niezwykle ciekawe zestawienie pokazuje co nas poruszyło, zainteresowało, czy wzburzyło w ostatnim roku. Odzwierciedla nie tylko mijające mody, ale zmiany jakie zachodzą na świecie każdego roku. Co tym razem poruszyło nas najbardziej? Czego poszukiwaliśmy w Google?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Połowa zrobi zakupy w Sieci
Opublikowano: 11-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Co najbardziej interesuje reklamodawców przed świętami Bożego Narodzenia? To, ile i w jaki sposób zamierzamy wydać na prezenty. Najnowsze sondaże nie pozostawiają złudzeń co do tego, że kwota ta będzie nieco mniejsza niż w latach poprzednich. Co ciekawe, ponad połowa respondentów planuje robić zakupy w sklepie, a druga wyboru podarunków dokona za pomocą Sieci właśnie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zagłosujemy przez Internet
Opublikowano: 10-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Głosowanie przez Internet - czy to okaże się możliwe? Zdaniem MSWiA tak, ale jeszcze nie teraz. Potrzebne jest wprowadzenie sprawnego i przede wszystkim bezpiecznego systemu, który nam to umożliwi, lecz to nie jedyna przeszkoda. Jest nią jeszcze brak zaufania do przekazu elektronicznego. Czy era e-votingu właśnie nadchodzi? Jesteśmy tego niezmiernie ciekawi!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się