Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Polacy to lubią
Opublikowano: 05-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Coraz chętniej korzystamy z możliwości, jakie daje nam Sieć - także w kwestiach zakupowych. Najnowsze badania udowadniają, że rynek e-commerce w Polsce ma się całkiem dobrze. Okazuje się także, że oferty e-sklepów są dla rodaków interesujące nie tylko w sezonie świątecznym, ale także przez cały rok. Można chyba mieć nadzieję, że w kolejnych latach będzie coraz lepiej!
Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Britannica w Sieci
Opublikowano: 27-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
Britannica w Sieci? Brzmi niewiarygodne, ale tak właśnie się dzieje. Wydawcy tej najpopularniejszej encyklopedii powszechnej dali właśnie zielone światło tym, którzy chcieliby ją współtworzyć za pośrednictwem Internetu. To szansa na korzystanie z bogatych źródeł wiedzy dla jeszcze szerszego grona odbiorców, a zarazem potwierdzenie kolejnych niezwykłości, jakie gwarantuje nam Sieć.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google-phon
Opublikowano: 23-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Google na stałe zagościło w Internecie, wiodąc prym nad innymi wyszukiwarkami. Gigantowi jest jednak wciąż mało i śmiało sięga po inne zaawansowane rozwiązania, mające na celu zatrzymać nas przy sobie na dłużej. Tym razem mowa o nowym pomyśle, a mianowicie... telefonie komórkowym. Co ma nam do zaoferowania Google w tej kwestii? I przede wszystkim - co dzięki temu zyskamy?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Do fiskusa przez Internet
Opublikowano: 22-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Deklaracja podatkowa składana przez Internet? Brzmi to całkiem nieźle! Ministerstwo Finansów chce ułatwić nam coroczne zmaganie się z Urzędem Skarbowym i proponuje, abyśmy zamiast stać w ogonku, mogli złożyć niezbędne dokumenty przez pośrednictwo Sieci, rezygnując z podpisu elektronicznego. A że coraz więcej osób decyduje się na takie rozwiązanie, czas się do nich dostosować.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nadmiar kontra cenzura
Opublikowano: 20-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Alternatywa dla Google? Dla tych, dla których informacje stanowią narzędzie manipulacji, jest to całkiem realny projekt. Engels miałby zastąpić amerykańskiego giganta w Rosji, prezentując jedynie słuszne, aprobowane przez władzę wyniki wyszukiwania. Chińscy przywódcy myślą natomiast o nałożeniu cenzury na Sieć, blokując strony dla nich niewygodne.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Rembrandt w Google
Opublikowano: 20-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Teraz nic już nie stoi na przeszkodzie, aby obejrzeć dzieła najznamienitszych malarzy świata. Google Earth właśnie to umożliwia. Za jego pośrednictwem można podziwiać dzieła nie tylko Rembrandta, ale także Rubensa czy Tycjana. Wszystko to wprost z muzeum Prado w Madrycie. Zamiast więc bukować bilet do Hiszpanii, możesz skorzystać ze stale poszerzanych możliwości Google Earth!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dwa plus jeden równa się sześć
Opublikowano: 12-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min

Ten zadziwiający efekt w marketingu nosi różne nazwy – od „efektu surround” przez „efekt synergii” do – co oddaje sedno sprawy - „efektu kompensacji”. Sedno tkwi tutaj w fakcie, iż połączenie dwóch bardzo skutecznych metod promocji daje skuteczność wyższą niż suma skuteczności każdej z tych metod stosowanych osobno.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wirtualne biura - realne podróże
Opublikowano: 09-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Wakacje? Niekonieczne wtedy, gdy na zewnątrz jest parno. Polacy coraz chętniej wyjeżdżają na urlop zimą, a co ciekawe - ofert poszukują nie w biurach podróży, ale za pośrednictwem wyszukiwarki oraz stron internetowych. Znacznie łatwiej dziś zabukować bilet i zarezerwować miejsce w hotelu bez wychodzenia z domu - i z przyjemnością z tego korzystamy.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podszepty marketingowe
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Święta, święta i już po... Jak pokazują najnowsze badania, ponad 2 mln Polaków robi bożonarodzeniowe zakupy przez Internet. Co przemawia za takim wyborem? Nie tylko konkurencyjność ofert oraz atrakcyjne promocje, ale także oszczędność czasu oraz wygoda zakupów. Są jednak i zagrożenia, do których zalicza się nie tylko nieuczciwych sprzedawców, lecz także... licznych pochlebców.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sposoby na klienta
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Efektywny, czyli jaki? Każdy ma własną definicję, szczególnie zaś ci, dla których jest to pojęcie związane z pozyskiwaniem zainteresowania potencjalnych klientów. Marketerzy pragną włożyć jeszcze więcej w stosowane przez siebie narzędzia marketingowe celowane do indywidualnego odbiorcy. Co to oznacza? Między innymi to, że zwiększą się inwestycje na kampanie SEM/SEO.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zielone światło dla e-biznesu
Opublikowano: 31-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Szykują się pozytywne zmiany dla przedsiębiorców prowadzących działalność za pośrednictwem Sieci. Centrum Informacji Rządu donosi, że w latach 2009-2011 wystartuje specjalny program, którego celem będzie ułatwienie zakładania oraz zarządzania e-biznesem. Dotyczyć będzie nie tylko poprawek w obrębie prawa, ale także nowych możliwości związanych z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cyberbezpieczeństwo
Opublikowano: 30-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Bezpieczny Internet - czy to nie nadużycie? Stron przesyconych niewłaściwymi treściami jest w Sieci całe mnóstwo, a walka z nimi przypomina zmagania Don Kichota. Poszukiwane są natomiast coraz nowsze sposoby na to, aby uchronić nie tylko siebie, ale zwłaszcza najmłodszych, przed ciemnymi zakamarkami Internetu. Jednym z pomysłów jest nałożenie ograniczeń wiekowych.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się