Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Rembrandt w Google
Opublikowano: 20-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Teraz nic już nie stoi na przeszkodzie, aby obejrzeć dzieła najznamienitszych malarzy świata. Google Earth właśnie to umożliwia. Za jego pośrednictwem można podziwiać dzieła nie tylko Rembrandta, ale także Rubensa czy Tycjana. Wszystko to wprost z muzeum Prado w Madrycie. Zamiast więc bukować bilet do Hiszpanii, możesz skorzystać ze stale poszerzanych możliwości Google Earth!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dwa plus jeden równa się sześć
Opublikowano: 12-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min

Ten zadziwiający efekt w marketingu nosi różne nazwy – od „efektu surround” przez „efekt synergii” do – co oddaje sedno sprawy - „efektu kompensacji”. Sedno tkwi tutaj w fakcie, iż połączenie dwóch bardzo skutecznych metod promocji daje skuteczność wyższą niż suma skuteczności każdej z tych metod stosowanych osobno.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wirtualne biura - realne podróże
Opublikowano: 09-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Wakacje? Niekonieczne wtedy, gdy na zewnątrz jest parno. Polacy coraz chętniej wyjeżdżają na urlop zimą, a co ciekawe - ofert poszukują nie w biurach podróży, ale za pośrednictwem wyszukiwarki oraz stron internetowych. Znacznie łatwiej dziś zabukować bilet i zarezerwować miejsce w hotelu bez wychodzenia z domu - i z przyjemnością z tego korzystamy.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podszepty marketingowe
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Święta, święta i już po... Jak pokazują najnowsze badania, ponad 2 mln Polaków robi bożonarodzeniowe zakupy przez Internet. Co przemawia za takim wyborem? Nie tylko konkurencyjność ofert oraz atrakcyjne promocje, ale także oszczędność czasu oraz wygoda zakupów. Są jednak i zagrożenia, do których zalicza się nie tylko nieuczciwych sprzedawców, lecz także... licznych pochlebców.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sposoby na klienta
Opublikowano: 05-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Efektywny, czyli jaki? Każdy ma własną definicję, szczególnie zaś ci, dla których jest to pojęcie związane z pozyskiwaniem zainteresowania potencjalnych klientów. Marketerzy pragną włożyć jeszcze więcej w stosowane przez siebie narzędzia marketingowe celowane do indywidualnego odbiorcy. Co to oznacza? Między innymi to, że zwiększą się inwestycje na kampanie SEM/SEO.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zielone światło dla e-biznesu
Opublikowano: 31-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Szykują się pozytywne zmiany dla przedsiębiorców prowadzących działalność za pośrednictwem Sieci. Centrum Informacji Rządu donosi, że w latach 2009-2011 wystartuje specjalny program, którego celem będzie ułatwienie zakładania oraz zarządzania e-biznesem. Dotyczyć będzie nie tylko poprawek w obrębie prawa, ale także nowych możliwości związanych z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cyberbezpieczeństwo
Opublikowano: 30-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Bezpieczny Internet - czy to nie nadużycie? Stron przesyconych niewłaściwymi treściami jest w Sieci całe mnóstwo, a walka z nimi przypomina zmagania Don Kichota. Poszukiwane są natomiast coraz nowsze sposoby na to, aby uchronić nie tylko siebie, ale zwłaszcza najmłodszych, przed ciemnymi zakamarkami Internetu. Jednym z pomysłów jest nałożenie ograniczeń wiekowych.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co przyniesie Nowy Rok
Opublikowano: 29-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Prognozy są takie jak zwykle: jedne z nich brzmią optymistycznie, inne nie pozwalają ze spokojem patrzeć w przyszłość. W kwestii reklamy można przewidzieć jednak sporo dobrego, a to za sprawą rosnącej wartości rynku reklamy internetowej. Analitycy wolą być jednak ostrożni i dmuchają na zimne tak, aby bezpieczne i z rozmysłem wejść w nadchodzący rok.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
To był rok Google
Opublikowano: 17-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
W mijającym 2008 roku Google niezmiennie święciło same sukcesy. Wyszukiwarka była prawdziwym hitem wśród internautów. Jednak firma z siedzibą w Mountain View w Kalifornii nie spoczywa na laurach. Nieustannie pracuje nad nowościami, zmianami w wyglądzie i algorytmach, aby użytkownicy otrzymywali jeszcze lepsze wyniki wyszukiwania na swoje zapytania.
Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cenione przekazy
Opublikowano: 16-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Idealna reklama? Taka, która zachęca zamiast odstraszać, to oczywiście wiemy. Podczas tworzenia kampanii należy jednak mieć na uwadze coś jeszcze - a mianowicie, aby nie przesadzić. Jak pokazują najnowsze badania, 30% użytkowników Sieci opuszcza stronę, na której wyświetla się zbyt wiele banerów i reklam, a co gorsza - negatywnie ocenia reklamodawcę pod kątem atrakcyjności oferty.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Gwiazdkowe obyczaje
Opublikowano: 15-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Obyczaje ulegają zmianie, także ze względu na coraz większy dostęp do Internetu. Zamiast tradycyjnych wybieramy więc kartki elektroniczne, korzystając z możliwości, jakie daje nam sieć. Tylko czy to oznacza, że zatracamy magię samych świąt? Niekonieczne, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak wiele osób wybiera ten sposób ze względu na szybkość i wygodę docierania z życzliwym słowem do najbliższych.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W babskiej Sieci
Opublikowano: 12-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Płeć warunkuje różne rzeczy, ale czy także to, w jaki sposób korzystamy z zasobów Sieci? Zdaniem organizatorów konferencji "Marketing - wyzwania przyszłości", którzy podjęli wątek uczestnictwa kobiet w Internecie, to całkiem możliwe. Stereotypów co prawda nie da się zupełnie wykorzenić, ale ogólna dyskusja pozwoliła na wyciągnięcie kilku istotnych i dość ciekawych spostrzeżeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się