Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Godziny on line
Opublikowano: 10-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Jeszcze całkiem niedawno to telewizja sprawiała, że czas przeciekał nam przez palce. Niebawem ta tradycyjna rozrywka może odejść do lamusa i zostać zdetronizowana przez inny "pożeracz czasu", a mianowicie Internet. Według najnowszego raportu Microsoftu mieszkańcy Europy spędzają w Sieci coraz więcej czasu, zastępując nią telewizję czy chodzenie do kina.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Młody i nieokiełznany, silny i rosnący
Opublikowano: 08-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Polski rynek e-commerce jeszcze jakiś czas temu raczkował, aby dziś zachwycić nas swoją siłą. Młody i nieokiełznany - tak oceniany jest przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Co to oznacza dla polskich klientów oraz sprzedawców? Czy to wyłącznie superlatywy kierowane w rodzimy rynek e-commerce? Jak wiele osób poszukuje informacji o produktach w sieci? Sprawdźmy.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Co przykuwa uwagę?
Opublikowano: 02-04-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
Reklamodawcy stale głowią się nad tym, co przyciąga uwagę odbiorców. Z pomocą przychodzą najnowsze badania IAB UK i Lightspeed Research, w których respondenci wskazali, jakie elementy sprawiają, że z większym zainteresowaniem przyglądają się danej reklamie. Przedstawiamy wyniki sondażu, kóre w jasny sposób wskazują preferencje użytkowników Sieci.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kryzys? Panie, daj Pan spokój...
Opublikowano: 31-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jedyne takie medium
Opublikowano: 27-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kierunek jest tylko jeden - Internet! Reklamodawcy, którzy chcieliby zaistnieć w Sieci, nie muszą już dłużej zastanawiać się, czy warto. Oczywiście, że warto, a nawet trzeba się tam pokazać, aby zyskać w oczach konkurencji oraz potencjalnych klientów. Rynek reklamy internetowej osiąga imponujące wzrosty, ku niezadowoleniu sceptyków rzecz jasna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy 69 to dobra pozycja?
Opublikowano: 26-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Pytanie to celowo zostało zadane w ten sposób, aby przyciągnąć Twoją uwagę. 69 miejsce na świecie pod względem dostępności obywateli do sieci i stopnia jej wykorzystania dla Polski to Waszym zdaniem dobra czy może wręcz przeciwnie, niezbyt zadowalająca nota? Zdania są różne, istotne jest jednak coś innego - a mianowicie, że z dostępem do Internetu mogłoby być znacznie lepiej!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-handel: tanie kupowanie
Opublikowano: 25-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Internet okazuje się coraz chętniej wybieranym miejscem do robienia zakupów. To przede wszystkim wygoda, szybkość transakcji i coś jeszcze, co zachęca klientów do klikania w e-wózki. Mowa o niskich, często znacznie bardziej konkurencyjnych cenach. Zgodnie z aktualnymi prognozami rynek e-commerce ma się rozwijać i przyciągać do siebie jeszcze więcej konsumentów.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W stu procentach!
Opublikowano: 23-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min
Pytanie, jak i ile zainwestować w reklamę, spędza sen z powiek niejednemu reklamodawcy. Nigdy nie ma pewności, czy poświęcony na promocję budżet zwróci się, czy zniknie niewykorzystany jak należy. Jak osiągnąć 100-procentowy sukces i jeszcze na tym zyskać? Ta zgaduj-zgadula na szczęście ma ręce i nogi! Pocieszamy wszystkich zagubionych i niepewnych - to wszystko można opanować!
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet na wokandzie
Opublikowano: 19-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Internet to symbol swobodnej wymiany myśli... i zarazem niezliczonych plików. Piractwo w Sieci to problem, z którym coraz więcej państw próbuje walczyć za pomocą restrykcji prawnych. Jak jednak opanować taki ogrom danych i jednocześnie nie ograniczyć wolności internautów? Nad tym rozwodzą się najpotężniejsze głowy świata, a my możemy jedynie przyglądać się temu i śledzić zmiany.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kolejne internetowe ułatwienie
Opublikowano: 17-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Coraz więcej przedsiębiorców zakłada i prowadzi firmy przez Internet. To wymusza nie tylko na nich, ale także na ustawodawcy, odpowiednie uproszczenie procedur. Już teraz możemy zauważyć, że wiele się w tej kwestii dzieje: od kwietnia będzie można przesyłać część dokumentów za pośrednictwem sieci. To duże ułatwienie i zarazem szansa dla wielu polskich przedsiębiorców.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Spamerzy na celowniku
Opublikowano: 04-03-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Czas zabrać się za spamerów, którzy uprzykrzają nam życie w Sieci. Ministerstwo Infrastruktury konstruuje właśnie nowe przepisy, które docelowo znajdą się w Prawie telekomunikacyjnym. Ich cel jest jeden: uwolnienie Internautów od tak nielubianego przez nich spamu, którym są zalewani każdego dnia. A kary za dla osób blokujących skrzynki mailowe mogą być naprawdę bolesne...
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Najlepsi z najlepszych w polskim Internecie
Opublikowano: 26-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Na szczycie w swoistym rankingu popularności stron w polskim Internecie niezmiennie pozostają 3 domeny. Najpopularniejszą jest oczywiście Google z kilkunastoma milionami odwiedzin w miesiącu. Natomiast na drugim i trzecim miejscu znajduje się odpowiednio Onet i WP. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że obecność w wynikach wyszukiwania tych domen jest dla firm niemal obowiązkowa.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się