Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Wykorzystanie infografik w marketingu internetowym - czy warto opowiadać obrazem?
Opublikowano: 03-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Badania wykazują, że użytkownikom Internetu potrzeba zaledwie kilku sekund od wejścia na stronę www by ocenić, czy chcą na niej pozostać. Co często wpływa na decyzję internautów o opuszczeniu witryny? Ocean słów, akapitów i nagłówków, w którym boją sie oni utonąć. Zbawienne w tej sytuacji mogą okazać się infografiki i innego rodzaju treści wizualne. Jaki zatem mają one wpływ na działania w marketingu online?
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
5 sposobów na… zwiększenie ruchu w sklepie internetowym
Opublikowano: 27-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Na ulicach, w tramwajach, w poczekalni u dentysty widzisz ludzi z nosami w telefonach surfujących po stronach internetowych. Słyszysz, że KTOŚ kupił COŚ przez Internet. Jednak ruch na stronie TWOJEGO sklepu internetowego przypomina maraton żółwi lądowych? Nie bardzo masz pomysł na jego ożywienie? Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
SEO Copywriting: jak przekazać swoje uwagi do tekstu
Opublikowano: 21-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Zastanawiałeś się jak przebiega współpraca z copywriterem? Boisz się, że nie będziesz wiedział jak przekazać, co nie przypadło Ci do gustu w napisanym tekście? Komunikacja z nami nie musi być trudna, wystarczy, że weźmiesz pod uwagę kilka porad. Dzięki nim wyrazisz co nie podoba Ci się w tekście, ułatwiając nam naniesienie poprawek i zapewniając sobie tekst lepiej spełniający Twoje oczekiwania.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (maj/czerwiec 2018)
Opublikowano: 15-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Powracamy z kolejnym rankingiem Doodli, trendów oraz artykułów na blogu The Keyword! Druga połowa maja i pierwsza czerwca to przede wszystkim sportowa gorączka spowodowana Mundialem 2018. Ale nie zabrakło również miejsca dla ślubu królewskiego, celebracji mam, zakochanych i krasnali ogrodowych, a także aktywnej walki ze spamem w wyszukiwarce Google.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie z pomocą... pierwszego zdania?
Opublikowano: 11-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min
Według psychologów wystarczy 15 sekund, aby wyrobić sobie opinię o drugim człowieku. Co gorsza (co również potwierdzają badania) rzadko bywa ona mylna. Zasada pierwszego wrażenia działa nie tylko w przestrzeni publicznej. Także Twój tekst – poradnik, relacja czy opis produktu – stanowi pewną prezentację tego kim jesteś. Jak w tym przypadku zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dialog nowej generacji - sekret rosnącej popularności chatbotów
Opublikowano: 19-04-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Jeszcze do niedawna wizja rozmawiania z maszynami wydawała się nam fantastycznym pomysłem rodem z filmów science-fiction. Dziś coraz częściej na możliwość zaczepienia przez sztuczną inteligencję natrafiamy na stronach internetowych, fanpage’ach i w komunikatorach. Czym tak naprawdę są chatboty, co umożliwia ich działanie i jakie korzyści może przynieść ich wykorzystanie?
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
Jak nie narazić się szefowi w social media? – profil prywatny a dobro pracodawcy
Opublikowano: 19-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:50 min

W ostatnich latach social media marketing rozwija się niezwykle dynamicznie. Promocja firmy na portalach społecznościowych to jednak nie tylko firmowy profil, kampanie promocyjne i konkursy. Istotnym elementem tej układanki jest także prywatny profil pracownika. Jak zachowywać się w sieci, by zrobić dobry PR pracodawcy oraz czego nie robić jeśli nie chcemy zrujnować kariery swojej i firmy?

Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (luty/marzec 2018)
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Zanim sprawdzicie nasz ranking Doodli, artykułów Google oraz trendów, zróbcie sobie kawę - okaże się ona niezbędna podczas czytania o ciastkach, ciastach i innego rodzaju słodkościach. Przyda się również przy cięższych artykułach, wymagających skupienia. W szczególności kwestia sieci neuronowych i nauczania maszynowego może wzbudzić w Was zarówno konsternację, jak i zaciekawienie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Techniki wpływu społecznego a Twoja kampania w social mediach
Opublikowano: 15-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min
Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter czy YouTube? Bez względu na to, gdzie planujesz rozpocząć kampanię, warto byś już dziś zastanowił się nad tym, jak odpowiednio kierować treść do użytkowników, by chcieli Cię czytać, oglądać lub słuchać. Świetnie sprawdzą się tutaj techniki wpływu społecznego, które, choć większości znane, cały czas pomagają w dotarciu do odbiorców i wpływaniu na ich zachowania!
Autor
Ewelina Bączek
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak pisać użyteczne i atrakcyjne tytuły i śródtytuły
Opublikowano: 14-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min
Być może jesteś mistrzem pióra (albo klawiatury) i piszesz wysokiej jakości, atrakcyjne teksty, które porywają tłumy użytkowników. Jeżeli jednak nie nadasz temu tekstowi ciekawego, zachęcającego tytułu, bardzo prawdopodobne jest, że niewiele osób go przeczyta. Sprawdź, dlaczego te krótkie zdania są tak ważne i jak je pisać, aby zachęcić czytelników do przeczytania Twojego artykułu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Pozycjonowanie branży medycznej. Jak pisać teksty?
Opublikowano: 09-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:35 min
Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r. Nr 112 poz. 654) nakłada na branżę medyczną zakaz reklamy. Nie oznacza to jednak, że właściciele gabinetów lekarskich nie mają szans na to, by wyróżnić się wśród konkurencji. Wręcz przeciwnie – możliwości jest wiele. Trzeba to jednak robić zgodnie z obowiązującym prawem. Dziś podpowiadamy, jak skutecznie promować działalność medyczną w internecie.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Zostań Stephenem Kingiem copywritingu!
Opublikowano: 08-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Tego nazwiska trudno nie kojarzyć. Najbardziej płodny twórca horrorów oraz powieści obyczajowych, którego książki zostały sprzedane łącznie w ponad 350 MILIONACH egzemplarzy, wie jak porywać tłumy i na dodatek doskonale się przy tym bawić. Stephen King chętnie dzieli się też swoimi spostrzeżeniami na temat pisania. Czemu więc nie skorzystać z jego rad w pracy Copywritera?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się