Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o mikrobloggingu i wyszukiwaniu w czasie rzeczywistym, ale boicie się zapytać
Opublikowano: 08-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Uwaga świata offline i online zwraca się w stronę mikrobloggingu i związanego z nim wyszukiwania w czasie rzeczywistym. Poniższy artykuł wyjaśnia, jakie znaczenie może mieć ten sposób wyszukiwania dla firm oraz jaki ma to związek z serwisami społecznościowymi. Wskazujemy również, co na tego typu trendy odpowiada koncern Google i jak będą się różniły wyniki wyszukiwania.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Klęska banerów reklamowych
Opublikowano: 04-09-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Trudno wymyślić coś, co bardziej denerwowałoby internautów niż wiecznie wyskakujące banery reklamowe, które za każdym razem trzeba zamykać krzyżykiem. Według najnowszych badań jest to obecnie jedna z najbardziej uciążliwych i irytujących form reklamy, która często powoduje, że użytkownicy tracą sympatię do danej strony internetowej i przestają z niej korzystać.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co łączy piratów z polityką?
Opublikowano: 28-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Czy internet ma wpływ na politykę? Okazuje się, że tak i to całkiem duży. Niedawno w parlamencie Szwecji mandaty zdobyła partia Piratpartiet, czyli dokładnie Partia Piratów. Do jej głównych postulatów należy zwiększenie wolności w zakresie niekomercyjnego używania dóbr kulturalnych, a także zniesienie patentów czy zwiększona ochrona życia prywatnego obywateli.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Konsument offline i online: po dwóch stronach rzeczywistości
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Jak sprawić, by reklama dawała jak najlepsze efekty i była jeszcze skuteczniejsza? Przede wszystkim warto połączyć siły w postaci kampanii realizowanej online oraz offline. W tym poście skusiliśmy się na analizę drogi do zakupu i szczegółowo opisujemy każdy z etapów. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nasza analizą oraz wyciągniętymi z niej wnioskami, które umożliwią jeszcze lepsze zaplanowanie kampanii reklamowej.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Prawa konsumenta w Sieci
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Zakupy robione przez Internet codziennie zyskują na popularności. Według danych Komisji Europejskiej w samej Europie już 150 milionów osób zdecydowało się na tę formę zakupów, jednak tylko 20% z nich kupowało produkty za granicą. Obecnie dopiero powstają przepisy regulujące przepływ towarów kupowanych przez Internet. Będą one dotykały m.in. takich kwestii jak prawo do odstąpienia od umowy.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zakupy online w recesji? Jak polują Internauci
Opublikowano: 26-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Jeżeli zastanawiacie się, jak kryzys wpłynął na zachowania konsumentów online, postanowiliśmy zebrać dla Was najważniejsze informacje i przedstawić je w tym artykule. Eksperci z firmy Penn, Schoen & Berland Associates wyróżnili „łowców wartości”, którzy pozostają w opozycji do dotychczasowych „łowców okazji”. Okazuje się bowiem, że w czasie recesji konsumenci zaczęli zwracać uwagę przede wszystkim na wysoką jakość produktów.

Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Większy kawałek świata w Bing Maps
Opublikowano: 24-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Możliwość zobaczenia dowolnego zakątka świata bez ruszania się z fotela to ogromna wygoda, którą ceni wielu użytkowników sieci. Wbrew pozorom Google Maps to nie jedyna platforma umożliwiająca podróżowanie palcem po globie. Bing nie chce pozostać w tyle, dlatego stale doskonali własne rozwiązania. Ciekawi jesteście, co dała najnowsza aktualizacja danych?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Gdyby polski Internet obchodził urodziny...
Opublikowano: 18-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
"Wszystkiego najlepszego Internecie!" - tak możemy dziś krzyczeć w całym kraju. Okazuje się, że polski Internet obchodzi właśnie swoje 18 urodziny. To dobra okazja do tego, aby zrobić krótkie podsumowanie i jednocześnie zastanowić się, jakie miejsce jubilat zajmuje w naszej codzienności: czy to tylko chwilowa odskocznia, czy może element, bez którego nie wyobrażamy sobie życia?
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W przemyśle króluje lead
Opublikowano: 12-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
Raport GlobalSpec „Trendy w marketingu przemysłowym 2009 – jak producenci promują się dziś” nie pozostawia wątpliwości: marketing online stanie się jednym z najważniejszych działań zmierzających do wypromowania firmy oraz pozyskiwania nowych klientów. Pomóc ma w tym lead - model rozliczania, w przypadku którego płaci się nie za promocję, ale za efekt, jaki można dzięki niej uzyskać.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Internet pod rodzicielską kuratelą
Opublikowano: 07-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Czy wiesz, co dziecko robi w Internecie? Z jakimi treściami ma styczność i do czego na co dzień służy mu sieć? Z najnowszych badań MillwardBrown SMG/KRC wynika, że co drugi rodzic kontroluje swoje pociechy i zagląda im przez ramię podczas zabawy przy komputerze. To dowód na coraz większą świadomość z niebezpieczeństw, jakie czyhają na młodych ludzi po drugiej stronie komputerowego ekranu.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zyski do kwadratu
Opublikowano: 05-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min
Czym jest synergia i jaki wpływ może mieć na prowadzony przez Ciebie biznes? I jakie znaczenie ma w tym przypadku pozycjonowanie? Warto przekonać się, jak wiele korzyści niesie ze sobą łączenie dwóch różnych strategii działania, w tym m.in. wysokie wskaźniki efektywności kampanii reklamowych. O tym mówimy pokrótce w prezentowanym artykule.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Edukacyjny biznes. Część pierwsza
Opublikowano: 31-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Uczelnie są jak dobrze prosperujące przedsiębiorstwa... przyjamniej, jeśli chodzi o reklamę. Sposobów na promocję placówki i zachęcenie maturzystów do nauki istnieje całe mnóstwo. Na ile są one jednak skuteczne? Zachęcamy do poznania cyklu artykułów "Edykacyjny biznes", dzięki którym dowiecie się, jaką metodę wybrać, aby promować się nowocześnie i przede wszystkim z korzyścią.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się