Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Sen o własnej domenie
Opublikowano: 05-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Liczba nowych stron internetowych każdego dnia znacznie się powiększa. Rosnąca popularność zakładania stron internetowych dla prowadzonych przez siebie firm, doprowadzi wkrótce do sytuacji, w której nie tak łatwo będzie znaleźć domenę o atrakcyjnej nazwie (a przynajmniej nie będzie to tanie). Przedstawiamy tzw. domeny najwyższego rzędu oraz rozszerzenia, które mogą zyskać w najbliższym czasie dużą popularność.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ile kosztuje błąd Google:-)
Opublikowano: 29-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

A raczej ile można zarobić wykrywając błędy w działaniu dwóch produktów Google - Chromium oraz Chrome. Gigant z Mountain View zdecydował się na ciekawy krok - możliwość otrzymania gratyfikacji finansowych za znalezienie nieprawidłowości w stworzonym przez niego kodzie. Jeśli jesteś zainteresowany to koniecznie sprawdź szczegóły tej nietypowej akcji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Obecność obowiązkowa- social media i wybory 2010r.
Opublikowano: 29-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Social Media już dawno znalazły stałe miejsce w naszym życiu - a przynajmniej w niektórych jego aspektach. Nie inaczej jest w przypadku polityki. W wieku krajach na całym świecie aktywność polityków w mediach społecznościowych stała się już normą. Natomiast w Polsce ta kwestia jeszcze nieco raczkuje. Czy coś się zmieni w trakcie zbliżających się wyborów prezydenckich lub samorządowych?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Nowa generacja interaktywnych konsumentów
Opublikowano: 28-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Nadchodzi nowe. A dokładnie nowa generacja konsumentów, którzy chętnie korzystają z różnego rodzaju nowinek technologicznych. Interaktywna Generacja Y to typ konsumentów, którzy szczególnie powinni przypaść do gustu reklamodawcom, gdyż potrafią oni swobodnie korzystać z kliku mediów jednocześnie. W jaki sposób dotrzeć do tej konkretnej grupy odbiorców? Jakie medium wybrać jako główny kanał komunikacji?

Autor
Marta Mencińska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak promować oferty turystyczne?
Opublikowano: 21-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Według raportu przygotowanego przez TNS OBOP, wyszukiwarki internetowe stały się w ostatnim czasie doskonałym miejscem do promocji swoich ofert przez biura turystyczne. Okazuje się, ze Internauci chętnie szukają w sieci opinii na temat biur podróży oraz informacji o konkretnych kierunkach podróży. Dlatego w tym sektorze warto rozważyć połączenie strategii reklamowych offline oraz online.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama internetowa bez krzyżyka
Opublikowano: 15-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Formy promocji, z którymi możemy spotkać się w Internecie już dawno nie ograniczają się do irytujących banerów, które trudno jest wyłączyć. Natomiast okazuje się, że wiedza użytkowników wyszukiwarek internetowych jest w tym zakresie dosyć ograniczona. Bo reklama w Internecie to nie tylko baner z niewidzialnym i znikającym krzyżykiem, ale tak naprawdę każdy ruch użytkownika.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Offline i Online trzymają się razem
Opublikowano: 13-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Dzisiaj już trudno wyobrazić sobie prowadzenie dużego biznesu bez wsparcia w postaci działań w sieci. I jest to praktyka, którą jak najbardziej należy naśladować. Bo to właśnie przy pomocy Internetu konsumenci szukają informacji na temat interesujących ich usług lub produktów, a także zasięgają opinii na temat konkretnych firm. Dlatego zawsze warto tradycyjny przekaz biznesowy, uzupełnić o działania promocyjne w formie online.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Potyczki gigantów - Google kontra Microsoft
Opublikowano: 12-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Liczba czytelników kupujących prasę drukowaną w ostatnim czasie drastycznie spada. Jest to wywołane powszechną (i darmową) dostępnością informacji, jakie znaleźć można w Internecie za pośrednictwem wyszukiwarki. Wywołuje to oczywiście uzasadnioną frustrację wydawców nośników drukowanych, a także potyczki biznesowe pomiędzy m.in. Bingiem i Google, którzy próbują zyskać jak najwięcej rynku na świecie.
Autor
Marta Kuczyńska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Koniec z mężczyznami, czyli o tym iż polski internet należy już do kobiet
Opublikowano: 11-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Według raportu opublikowanego przez Gemius, to kobiety obecnie rządzą w polskim Internecie. Okazuje się, że to właśnie płeć piękna spędza w sieci dużo czasu, szukając informacji o konkretnych firmach i produktach czy też robiąc zakupy. Oznacza to, że kobiety stały się bardzo istotną grupą docelową dla reklamodawców i należy liczyć się z nich oczekiwaniami.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Bój o wizerunek firmy w Internecie
Opublikowano: 05-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Nikt nie powinien ignorować potęgi Internetu, a szczególnie osoby, które zajmują się prowadzeniem własnego biznesu. Być może przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać na to, aż większość polskich konsumentów zdecyduje się na robienie zakupów w sieci. Jednak już teraz widać tendencję do traktowania Internetu, jako źródła wiedzy na wszelkie możliwe tematy. Dlatego jego potencjał warto, czy wręcz trzeba wykorzystać.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
2.33 - (3 głosy)
Rynek reklamy 2009-2012 (z Kobietami w tle)
Opublikowano: 04-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Miniony rok, mimo wielu kryzysów był całkiem dobrym czasem dla rynku reklamy internetowej, która zanotowała w tym okresie wzrost w kwestii poświęcanych na nią funduszy. Co więcej według prognoz, kolejne lata mają być równie sprzyjające. Można więc wnioskować, że z biegiem czasu Internet stanie się medium, najczęściej i najchętniej wybieranym przez reklamodawców.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podsumowań czas
Opublikowano: 30-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w naszej branży. Rok 2009 mimo wielu różnych zawirowań, okazał się być łaskawy dla rynku internetowego. Co więcej właśnie w tym roku mogliśmy zaobserwować spory wzrost znaczenia Internetu jako medium - służącego zarówno reklamodawcom, przedsiębiorcom, jak i konsumentom. A więc jak - gotowi na podsumowanie?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się