Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Branża reklamy internetowej z perspektywy roku
Opublikowano: 05-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Jak się okazuje rok 2009 był bardzo istotny dla marketingu w wyszukiwarkach internetowych. A także bardzo łaskawy dla tej branży. O ile w innych mediach, takich jak telewizja, radio czy prasa, mieliśmy do czynienia z cięciami budżetowymi na reklamę, to promocja w Internecie ma się całkiem dobrze, a co więcej - ciągle przyspiesza. Zachęcamy do sprawdzenia krótkiego podsumowania.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podglądaj znajomych z Google
Opublikowano: 29-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Internet stał się dla nas miejscem, w którym szukamy przynależności. Dostęp do serwisów społecznościowych czy specjalistycznych portali tematycznych sprawił, że każdy z nas może łatwo znaleźć grupę, do której chce należeć. Nie chcąc zostawać w tyle Google przygotowało nowe narzędzie (Social Search), z pomocą którego szybko znajdziesz w sieci wpisy i wypowiedzi swoich znajomych.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Projekty Promo Team: krótka historia nieograniczonego potencjału IT
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Firma Promo Team Sp. z o.o. zainicjowała w 2008 roku ambitny projekt oparty na komunikacji w Internecie w postaci platformy internetowej ITfocus, w skład której wchodzą cztery serwisy tematyczne: Storagefocus, Virtualfocus, Netfocus i GreenITfocus. Dziś osiąga ona fazę wczesnej dojrzałości – warto zwrócić uwagę na czynniki przyspieszające rozwój.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet daje siłę
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Internet stał się naprawdę potężnym narzędziem. Z jego pomocą możemy nie tylko być na bieżąco z tym, co dzieje się na świecie, ale także wyrażać swoje opinie czy tworzyć społeczności skupiające się wokół pewnych poglądów. To także idealny obszar działań dla firm chcących wypromować swoją działalność. I jeśli tylko mamy taką możliwość, warto z tego korzystać.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bing bang
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Potęga Internetu rośnie z dnia na dzień. Sieć daje wiele możliwości - zarówno zwykłym użytkownikom, jak i firmom, które się w niej promują. Dlatego nie dziwi fakt, że najpotężniejsze wyszukiwarki internetowe rywalizują między sobą o pozycję lidera. Na czele znajduje się oczywiście Google, ale wzrost notuje także wyszukiwarka firmy Microsoft, czyli Bing.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zostań prosumentem
Opublikowano: 21-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Kim są prosumenci? To osoby, które zajmują się promocją i często także współtworzeniem konkretnych produktów i usług. I ma to duże znaczenie, szczególnie w odniesieniu do zakupów przez Internet, gdzie nie możemy sobie pozwolić na wcześniejsze zobaczenie konkretnego towaru. Dlatego korzystamy z opinii innych osób, polegając na komentarzach, które znajdujemy w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego
Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Pomimo początkowych wątpliwości, coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów w sieci - głównie ze względu na wygodę oraz niższe ceny. Rosnąca konkurencyjność, sprawia że sklepy internetowe muszą dokładać coraz większych starań, aby właśnie do siebie przyciągnąć potencjalnych Klientów. Dlatego decydują się na stałe udoskonalanie swoich usług.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rok 2010 - rokiem reklamy w wyszukiwarkach
Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Osoby zajmujące się marketingiem internetowym mają powód do zadowolenia. Według raportu przygotowanego przez eMarketera, rok 2010 będzie niezwykle łaskawy dla reklamy w sieci. To właśnie Internet odnotuje w tym czasie największy skok nakładów na promocję (w porównaniu do np. telewizji, radia lub prasy). Nie da się ukryć, że mediom tradycyjnym rośnie naprawdę spora konkurencja.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Dwie Polski
Opublikowano: 14-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Tym razem to Internet oraz biegłość w posługiwaniu się nowymi technologiami, są kryterium podziału mieszkańców naszego kraju. Z przeprowadzonej diagnozy wynika, że możemy mówić o podziale Polaków na osoby doskonale radzące sobie w płaszczyźnie online oraz takie, które z Internetem radzą sobie średnio lub praktycznie w ogóle z niego nie korzystają.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Deloitte: Gdzie polskie firmy szukają oszczędności?
Opublikowano: 12-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Osoby mające doświadczenie w prowadzeniu jakiegokolwiek własnego biznesu doskonale wiedzą, jak ważna jest staranna optymalizacja kosztów i przygotowanie przemyślanego planu finansowego. Raport firmy Deloitte zawiera w sobie informacje na temat szukania oszczędności przez polskich przedsiębiorców. A zatem w jakich obszarach chcemy zaoszczędzić najwięcej?

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jeden klik = strona firmy w wielu językach. Jak to się robi?
Opublikowano: 02-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania!

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przybywa internautów i kupujących w sieci
Opublikowano: 02-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Branża e-commerce odnotowuje stały wzrost. Z dnia na dzień przybywa samych internautów, a także osób, które decydują się na robienie zakupów przez Internet. Mając na uwadze te statystyki nie dziwi fakt, że sklepy internetowe cały czas dynamicznie się rozwijają. A także stawiają na coraz nowsze i bardziej skuteczne formy promocji swojego biznesu w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się