Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Podsumowań czas
Opublikowano: 30-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w naszej branży. Rok 2009 mimo wielu różnych zawirowań, okazał się być łaskawy dla rynku internetowego. Co więcej właśnie w tym roku mogliśmy zaobserwować spory wzrost znaczenia Internetu jako medium - służącego zarówno reklamodawcom, przedsiębiorcom, jak i konsumentom. A więc jak - gotowi na podsumowanie?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
E-marketing 2010 – prognozy i tendencje
Opublikowano: 22-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Zbliżający się wielkimi krokami, Nowy Rok 2010 niesie z sobą bardzo budujące prognozy dla marketingu internetowego. Nakłady na reklamę tradycyjną w dalszym ciągu będą maleć, natomiast promocja w sieci jeszcze bardziej zwiększy swoją popularność, a sam Internet wysunie się na prowadzenie wśród mediów. Czy czeka nas internetowa rewolucja czy raczej nieuniknione zmiany?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rewolucja internetowa z Google
Opublikowano: 18-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Jak się okazuje ponad połowa polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. Dziwić może natomiast fakt, że również większa część tych osób wcale nie rozważa możliwości założenia własnej witryny w najbliższym czasie. A szkoda bo promocja w sieci niesie z sobą mnóstwo nowych możliwości. Na szczęście z pomocą przychodzi firma Google, ogłaszając swoją akcję pod nazwą Rewolucja Internetowa.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Google.com już to ma!
Opublikowano: 09-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kolejna przełomowa technologia od Google? A może niewypał, który nie przyjmie się i po pewnym czasie zostanie wyparty przez inne rozwiązania? Największa wyszukiwarka na świecie wprowadziła... wyszukiwanie w czasie rzeczywistym! Wydaje się być to gigantycznym krokiem do przodu. Ale czy jest tak na pewno? Krótko wyjaśniamy o co chodzi w najnowszej zmianie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak poderwać dziewczynę, Brzydula i Michael Jackson...
Opublikowano: 04-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:20 min

Jak myślicie, czego najczęściej szukali Internauci w 2009 roku? Jakie frazy cieszyły się największą popularnością? Google niedawno opublikowało statystki, które odpowiadają na te pytania. Ze znanych osobistości największą popularnością cieszył się Michalel Jakcson i Doda, z porad typu „Jak…” najczęściej pytaliśmy zaś ”jak poderwać dziewczynę” oraz „jak schudnąć”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nowinki w wyszukiwarce Bing
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Wszyscy lubimy nowości – tym bardziej, jeżeli wprowadza je koncern, którego poczynania bacznie śledzimy. Tym razem pragniemy przedstawić kilka nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w wyszukiwarce Bing. Należą do nich m.in. obecność powiązanych wyników wyszukiwania, ujednolicenie źródeł tekstów, a także możliwość wyszukiwania filmów według np. długości.

Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyświetla się, nie wyświetla...
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Kocha czy nie kocha? A raczej w tym przypadku: wyświetla się czy się nie wyświetla? Dzisiaj skupimy się na odpowiedzi na pytanie: od czego zależy widoczność kampanii linków sponsorowanych Google AdWords? Czynniki, które mają na nią wpływ, to m.in. kwota dziennego budżetu, harmonogram wyświetlania reklam, odpowiedni dobór słów kluczowych czy stawka CPC.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co na prezent?
Opublikowano: 26-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Według raportu „Zakupy świąteczne 2009” polscy konsumenci w tym roku na prezenty świąteczne, przeznaczą tyle samo lub więcej środków niż na poprzednią Gwiazdkę. Jeśli chodzi o Święta to nie straszne nam kryzysy oraz oszczędzanie. Prezenty często kupujemy na ostatnią chwilę, a więc spontanicznie i bez wcześniejszego rachunku sumienia. I w sporym stopniu pomagają nam w tym reklamy.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Forum IAB - podsumowanie
Opublikowano: 18-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Jak się ma reklama internetowa oraz co ją czeka w przyszłości? Na mającej miejsce na początku listopada konferencji Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, mogliśmy zapoznać się z prognozami, przepowiadającymi rewolucję marketingu internetowego. A także istotne zmiany, które czekają nie tylko reklamodawców i marketerów, ale również konsumentów.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google na zdrowie
Opublikowano: 16-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jesień, wielkimi krokami zbliża się zima, a więc okres zachorowań można uznać za otwarty. Sezon grypowy w pełni, a Google serwuje nam kolejną nowość. Tym razem zdrowotną, a dokładniej szacuje aktywność grypy na świecie. I robi to w taki sposób, że mieszkańcom Ameryki podpowiada nawet, gdzie mogą się zaszczepić. Zapraszamy do zapoznania się z Google Flu Trends.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Google mówi, co o Tobie wie
Opublikowano: 09-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Cenisz sobie swoją prywatność w sieci? W takim razie koniecznie powinieneś zapoznać się z nową funkcją Google, a mianowicie Google Dasboard. Po zalogowaniu będziesz mógł sprawdzić, jakie informacje na Twój temat gromadzą różne aplikacje Google (na przykład Gmail czy YoyTube). Jeśli chcesz wiedzieć jakie informacje o sobie udostępniłeś w Internecie, koniecznie skorzystaj z możliwości jaką daje Ci Google.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wybrano najlepsze e-sklepy
Opublikowano: 09-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Na ten ranking z pewnością długo czekali wszyscy konsumenci robiący zakupy przez Internet. Portal Money.pl oraz tygodnik Wprost opublikowały listę najlepszych sklepów internetowych 2009 roku. Na ocenę miały wpływ takie aspekty jak asortyment, procedura zamawiania  zakupów, dostawa towarów, a także przydatność informacji o produkcie i kontakt z Klientem.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się