Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Co na prezent?
Opublikowano: 26-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Według raportu „Zakupy świąteczne 2009” polscy konsumenci w tym roku na prezenty świąteczne, przeznaczą tyle samo lub więcej środków niż na poprzednią Gwiazdkę. Jeśli chodzi o Święta to nie straszne nam kryzysy oraz oszczędzanie. Prezenty często kupujemy na ostatnią chwilę, a więc spontanicznie i bez wcześniejszego rachunku sumienia. I w sporym stopniu pomagają nam w tym reklamy.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Forum IAB - podsumowanie
Opublikowano: 18-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Jak się ma reklama internetowa oraz co ją czeka w przyszłości? Na mającej miejsce na początku listopada konferencji Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, mogliśmy zapoznać się z prognozami, przepowiadającymi rewolucję marketingu internetowego. A także istotne zmiany, które czekają nie tylko reklamodawców i marketerów, ale również konsumentów.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google na zdrowie
Opublikowano: 16-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Jesień, wielkimi krokami zbliża się zima, a więc okres zachorowań można uznać za otwarty. Sezon grypowy w pełni, a Google serwuje nam kolejną nowość. Tym razem zdrowotną, a dokładniej szacuje aktywność grypy na świecie. I robi to w taki sposób, że mieszkańcom Ameryki podpowiada nawet, gdzie mogą się zaszczepić. Zapraszamy do zapoznania się z Google Flu Trends.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Google mówi, co o Tobie wie
Opublikowano: 09-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Cenisz sobie swoją prywatność w sieci? W takim razie koniecznie powinieneś zapoznać się z nową funkcją Google, a mianowicie Google Dasboard. Po zalogowaniu będziesz mógł sprawdzić, jakie informacje na Twój temat gromadzą różne aplikacje Google (na przykład Gmail czy YoyTube). Jeśli chcesz wiedzieć jakie informacje o sobie udostępniłeś w Internecie, koniecznie skorzystaj z możliwości jaką daje Ci Google.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wybrano najlepsze e-sklepy
Opublikowano: 09-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Na ten ranking z pewnością długo czekali wszyscy konsumenci robiący zakupy przez Internet. Portal Money.pl oraz tygodnik Wprost opublikowały listę najlepszych sklepów internetowych 2009 roku. Na ocenę miały wpływ takie aspekty jak asortyment, procedura zamawiania  zakupów, dostawa towarów, a także przydatność informacji o produkcie i kontakt z Klientem.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Branża reklamy internetowej z perspektywy roku
Opublikowano: 05-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Jak się okazuje rok 2009 był bardzo istotny dla marketingu w wyszukiwarkach internetowych. A także bardzo łaskawy dla tej branży. O ile w innych mediach, takich jak telewizja, radio czy prasa, mieliśmy do czynienia z cięciami budżetowymi na reklamę, to promocja w Internecie ma się całkiem dobrze, a co więcej - ciągle przyspiesza. Zachęcamy do sprawdzenia krótkiego podsumowania.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podglądaj znajomych z Google
Opublikowano: 29-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Internet stał się dla nas miejscem, w którym szukamy przynależności. Dostęp do serwisów społecznościowych czy specjalistycznych portali tematycznych sprawił, że każdy z nas może łatwo znaleźć grupę, do której chce należeć. Nie chcąc zostawać w tyle Google przygotowało nowe narzędzie (Social Search), z pomocą którego szybko znajdziesz w sieci wpisy i wypowiedzi swoich znajomych.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Projekty Promo Team: krótka historia nieograniczonego potencjału IT
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Firma Promo Team Sp. z o.o. zainicjowała w 2008 roku ambitny projekt oparty na komunikacji w Internecie w postaci platformy internetowej ITfocus, w skład której wchodzą cztery serwisy tematyczne: Storagefocus, Virtualfocus, Netfocus i GreenITfocus. Dziś osiąga ona fazę wczesnej dojrzałości – warto zwrócić uwagę na czynniki przyspieszające rozwój.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet daje siłę
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Internet stał się naprawdę potężnym narzędziem. Z jego pomocą możemy nie tylko być na bieżąco z tym, co dzieje się na świecie, ale także wyrażać swoje opinie czy tworzyć społeczności skupiające się wokół pewnych poglądów. To także idealny obszar działań dla firm chcących wypromować swoją działalność. I jeśli tylko mamy taką możliwość, warto z tego korzystać.
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bing bang
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Potęga Internetu rośnie z dnia na dzień. Sieć daje wiele możliwości - zarówno zwykłym użytkownikom, jak i firmom, które się w niej promują. Dlatego nie dziwi fakt, że najpotężniejsze wyszukiwarki internetowe rywalizują między sobą o pozycję lidera. Na czele znajduje się oczywiście Google, ale wzrost notuje także wyszukiwarka firmy Microsoft, czyli Bing.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zostań prosumentem
Opublikowano: 21-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Kim są prosumenci? To osoby, które zajmują się promocją i często także współtworzeniem konkretnych produktów i usług. I ma to duże znaczenie, szczególnie w odniesieniu do zakupów przez Internet, gdzie nie możemy sobie pozwolić na wcześniejsze zobaczenie konkretnego towaru. Dlatego korzystamy z opinii innych osób, polegając na komentarzach, które znajdujemy w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
E-sklep: rozwiać ostatnie wątpliwości kupującego
Opublikowano: 19-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Pomimo początkowych wątpliwości, coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów w sieci - głównie ze względu na wygodę oraz niższe ceny. Rosnąca konkurencyjność, sprawia że sklepy internetowe muszą dokładać coraz większych starań, aby właśnie do siebie przyciągnąć potencjalnych Klientów. Dlatego decydują się na stałe udoskonalanie swoich usług.

Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się