Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Potyczki gigantów - Google kontra Microsoft
Opublikowano: 12-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Liczba czytelników kupujących prasę drukowaną w ostatnim czasie drastycznie spada. Jest to wywołane powszechną (i darmową) dostępnością informacji, jakie znaleźć można w Internecie za pośrednictwem wyszukiwarki. Wywołuje to oczywiście uzasadnioną frustrację wydawców nośników drukowanych, a także potyczki biznesowe pomiędzy m.in. Bingiem i Google, którzy próbują zyskać jak najwięcej rynku na świecie.
Autor
Marta Kuczyńska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Koniec z mężczyznami, czyli o tym iż polski internet należy już do kobiet
Opublikowano: 11-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Według raportu opublikowanego przez Gemius, to kobiety obecnie rządzą w polskim Internecie. Okazuje się, że to właśnie płeć piękna spędza w sieci dużo czasu, szukając informacji o konkretnych firmach i produktach czy też robiąc zakupy. Oznacza to, że kobiety stały się bardzo istotną grupą docelową dla reklamodawców i należy liczyć się z nich oczekiwaniami.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Bój o wizerunek firmy w Internecie
Opublikowano: 05-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Nikt nie powinien ignorować potęgi Internetu, a szczególnie osoby, które zajmują się prowadzeniem własnego biznesu. Być może przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać na to, aż większość polskich konsumentów zdecyduje się na robienie zakupów w sieci. Jednak już teraz widać tendencję do traktowania Internetu, jako źródła wiedzy na wszelkie możliwe tematy. Dlatego jego potencjał warto, czy wręcz trzeba wykorzystać.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
2.33 - (3 głosy)
Rynek reklamy 2009-2012 (z Kobietami w tle)
Opublikowano: 04-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Miniony rok, mimo wielu kryzysów był całkiem dobrym czasem dla rynku reklamy internetowej, która zanotowała w tym okresie wzrost w kwestii poświęcanych na nią funduszy. Co więcej według prognoz, kolejne lata mają być równie sprzyjające. Można więc wnioskować, że z biegiem czasu Internet stanie się medium, najczęściej i najchętniej wybieranym przez reklamodawców.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Podsumowań czas
Opublikowano: 30-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w naszej branży. Rok 2009 mimo wielu różnych zawirowań, okazał się być łaskawy dla rynku internetowego. Co więcej właśnie w tym roku mogliśmy zaobserwować spory wzrost znaczenia Internetu jako medium - służącego zarówno reklamodawcom, przedsiębiorcom, jak i konsumentom. A więc jak - gotowi na podsumowanie?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
E-marketing 2010 – prognozy i tendencje
Opublikowano: 22-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Zbliżający się wielkimi krokami, Nowy Rok 2010 niesie z sobą bardzo budujące prognozy dla marketingu internetowego. Nakłady na reklamę tradycyjną w dalszym ciągu będą maleć, natomiast promocja w sieci jeszcze bardziej zwiększy swoją popularność, a sam Internet wysunie się na prowadzenie wśród mediów. Czy czeka nas internetowa rewolucja czy raczej nieuniknione zmiany?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Rewolucja internetowa z Google
Opublikowano: 18-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Jak się okazuje ponad połowa polskich przedsiębiorców nie posiada własnej strony internetowej. Dziwić może natomiast fakt, że również większa część tych osób wcale nie rozważa możliwości założenia własnej witryny w najbliższym czasie. A szkoda bo promocja w sieci niesie z sobą mnóstwo nowych możliwości. Na szczęście z pomocą przychodzi firma Google, ogłaszając swoją akcję pod nazwą Rewolucja Internetowa.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Google.com już to ma!
Opublikowano: 09-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Kolejna przełomowa technologia od Google? A może niewypał, który nie przyjmie się i po pewnym czasie zostanie wyparty przez inne rozwiązania? Największa wyszukiwarka na świecie wprowadziła... wyszukiwanie w czasie rzeczywistym! Wydaje się być to gigantycznym krokiem do przodu. Ale czy jest tak na pewno? Krótko wyjaśniamy o co chodzi w najnowszej zmianie.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak poderwać dziewczynę, Brzydula i Michael Jackson...
Opublikowano: 04-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:20 min

Jak myślicie, czego najczęściej szukali Internauci w 2009 roku? Jakie frazy cieszyły się największą popularnością? Google niedawno opublikowało statystki, które odpowiadają na te pytania. Ze znanych osobistości największą popularnością cieszył się Michalel Jakcson i Doda, z porad typu „Jak…” najczęściej pytaliśmy zaś ”jak poderwać dziewczynę” oraz „jak schudnąć”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nowinki w wyszukiwarce Bing
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Wszyscy lubimy nowości – tym bardziej, jeżeli wprowadza je koncern, którego poczynania bacznie śledzimy. Tym razem pragniemy przedstawić kilka nowości, które w ostatnim czasie pojawiły się w wyszukiwarce Bing. Należą do nich m.in. obecność powiązanych wyników wyszukiwania, ujednolicenie źródeł tekstów, a także możliwość wyszukiwania filmów według np. długości.

Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyświetla się, nie wyświetla...
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Kocha czy nie kocha? A raczej w tym przypadku: wyświetla się czy się nie wyświetla? Dzisiaj skupimy się na odpowiedzi na pytanie: od czego zależy widoczność kampanii linków sponsorowanych Google AdWords? Czynniki, które mają na nią wpływ, to m.in. kwota dziennego budżetu, harmonogram wyświetlania reklam, odpowiedni dobór słów kluczowych czy stawka CPC.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co na prezent?
Opublikowano: 26-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Według raportu „Zakupy świąteczne 2009” polscy konsumenci w tym roku na prezenty świąteczne, przeznaczą tyle samo lub więcej środków niż na poprzednią Gwiazdkę. Jeśli chodzi o Święta to nie straszne nam kryzysy oraz oszczędzanie. Prezenty często kupujemy na ostatnią chwilę, a więc spontanicznie i bez wcześniejszego rachunku sumienia. I w sporym stopniu pomagają nam w tym reklamy.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się