Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Google nadal bezkonkurencyjne
Opublikowano: 30-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Zastanawiasz się, ile może być warta najcenniejsza marka na świecie? Bo to, że tą marką jest Google, możesz wywnioskować już po tytule. Otóż aby uzyskać prawo do znaku towarowego Google należy zapłacić aż 114 miliardów dolarów. Spora suma? Sprawdź jak przedstawiają się wartości innych najdroższych marek, takich jak IBM, Apple, Microsoft, Coca-Cola czy McDonalds.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Miejsca
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Kto z Was pamięta poruszanie się po obcym mieście z mapą? Dzisiaj z powodzeniem mapy zastępuje Internet, dzięki któremu szybko odnajdujemy drogę do swojego hotelu czy restauracji. Niedawno Google przekształcił Centrum Firm Lokalnych w Google Miejsca, gdzie właściciele firm mogą zarejestrować swoją działalność i korzystać z wielu możliwości jej promowania.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google ukrywa prefiks „http://”
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Jeżeli korzystasz z przeglądarki internetowej Chrome to na pewno zauważyłeś, że z paska adresu zniknął prefiks „http://”. Google doszło do wniosku, że nie jest on potrzebny zwykłemu użytkownikowi, a wprowadzona zmiana będzie miała pozytywny wpływ na szybkość i przejrzystość przeglądarki. Co ważne, dla wygody użytkowników podczas kopiowania adresu URL kopiuje się on nadal z prefiksem.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Użytkownicy smartphonów a wskaźnik CTR
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Czy na współczynnik CTR w przypadku reklam mobilnych, może mieć wpływ rodzaj systemu, jaki mamy zainstalowany na naszym smartphonie? Okazuje się że tak i to dosyć znaczny. W marcu tego roku firma Smaato przeprowadziła analizę ukazującą, którzy użytkownicy najchętniej klikają w mobilne reklamy internetowe. Okazuje się, że aktualnie najwięcej kliknięć generuje system SymbianOS.
Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama kontekstowa część 2. OnetBoksy.pl
Opublikowano: 23-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Wszystkie osoby interesujące się reklamą kontekstową powinny zapoznać się ze stroną OnetBoksy.pl. Mają one wiele wspólnego z linkami sponsorowanymi, gdyż w ich skład wchodzi tytuł, krótki tekst oraz adres URL. Jak dokładnie działają Boksy Onetu oraz jak z nich korzystać? Wszystkie przydatne informacje staraliśmy się zebrać w naszym artykule. Zapraszamy do lektury.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama z numerem telefonu na smartphone
Opublikowano: 21-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Osoby zajmujące się prowadzeniem kampanii AdWords zapewne doskonale wiedzą, że jakiś czas temu Google rozszerzyło możliwość ich targetowania na urządzenia mobilne - takie jak smertphony. Okazuje się,  że jeśli mamy podany w reklamie numer telefonu, chętniej korzystamy z możliwości kontaktu z daną firmą. Jakie to niesie możliwości dla reklamodawców?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nowe Google
Opublikowano: 21-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka Google wciąż się zmienia. Modyfikacje wynikają zawsze z chęci lepszego dostosowania do wymagań użytkowników. Niedawno Google znowu zmieniło kilka rzeczy – m.in. interfejs, który od teraz jest o wiele prostszy. Dodatkowo pojawił się nowy link „pokaż opcje” – do czego prowadzi i jakie daje nam możliwości? O tym rozpisujemy się w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Na straży dobrego imienia
Opublikowano: 12-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Im popularniejsza marka, tym większa szansa, że w pewnym momencie gdzieś pojawią się niepochlebne opinie na jej temat. w dobie Internetu może to byś jeszcze dotkliwsze, ponieważ wieści rozchodzą się z szybkością światła. W tym poście skupiamy się na praktykach, które pomogą Ci uniknąć sytuacji, w których Twoja reputacja zostałaby wystawiona na próbę.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Internet najpopularniejszym źródłem informacji wśród konsumentów
Opublikowano: 08-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Badanie “User View Wave VII” potwierdziło to, co już wszyscy przeczuwaliśmy – użytkownicy poszukujący informacji na temat lokalnych usług czy miejsc korzystają głównie z wyszukiwarek internetowych. Tym samym zmniejsza się znaczenie porównywarek cenowych czy różnego rodzaju baz przedsiębiorstw. Z tego też powodu każda firma powinna zadbać o to, by być dostępna w sieci – w przeciwnym wypadku dostęp do informacji na jej temat będzie stawal się coraz bardziej utrudniony.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEM w natarciu
Opublikowano: 29-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Rynek reklamy internetowej wciąż pnie się do góry. W tym roku zaobserwowano wzrost o 11 procent w stosunku do roku poprzedniego. Ile wydano w Polsce na reklamę online i które z jej form są najpopularniejsze? W jakiej dziedzinie odnotowano spadki, a gdzie można zaobserwować największy wzrost? Te oraz więcej informacji wraz z ich analizą znajdziesz w tym poście.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google Maps także dla rowerzystów
Opublikowano: 19-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Starasz się podejmować decyzje przyjazne środowisku i częściej stawiasz na rower niż przejażdżkę samochodem? Jeżeli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych to możesz już cieszyć się nowością od Google, która na pewno przypadnie do gustu. Gigant z Montain View postanowił bowiem wzbogacić Google Maps o trasy rowerowe – obecnie w serwisie znajduje się ponad 20 tysięcy ścieżek. Mamy nadzieję, ze doczekamy się tej funkcji również w naszym kraju!

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google TV?
Opublikowano: 19-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Google zdaje się nigdy nie zwalniać. Teraz doszły nas słuchy o najnowszym projekcie, jakim ma być Google TV. W pracach nad nim podobno współuczestniczą takie firmy, jak Sony czy Intel. Platforma miałaby łączyć Internet oraz telewizję, dając użytkownikom możliwość wchodzenia na portale społecznościowe i nie tylko. Niestety, brak jeszcze oficjalnych informacji na ten temat, wiec pozostaje czekać i snuć domysły.
Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się