Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Czy można odkładać reklamę w Internecie "na później"
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Być może nie wszystkim się to podoba, ale prawda jest taka, że profesjonalna promocja w Internecie jest koniecznym warunkiem do tego, aby nasza firma mogła zaistnieć w sieci. Spora konkurencja, coraz większe wymagania Klientów oraz rosnące znaczenie wyszukiwarek, to tylko niektóre z czynników przemawiających za rozważeniem promocji swojej firmy w Internecie.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
W Internecie Polaków coraz więcej
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

W ostatnim kwartale 2009 roku przeprowadzone zostało badanie, według którego aż 50,2% Polaków korzysta z Internetu. W tym poście prezentujemy szczegółowe informacje na temat profilu polskiego internauty, przedstawiające m.in. częstotliwość korzystania z Internetu, ulubione strony internetowe naszych rodaków oraz najchętniej wybieraną lokalizację do surfowania po sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Wonder Wheel – nowa funkcja Google
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Kolejna przydatna funkcja od Google – tym razem chodzi o Wonder Wheel, czyli koło informacji. Funkcja ta ułatwia dostęp do spokrewnionych fraz kluczowych oraz podpowiada dodatkowe wyrażenia powiązane. W tym poście prezentujemy, w jaki sposób wykorzystać możliwości ten funkcji i cieszyć się nowymi, niewątpliwie przydatnymi danymi, które możemy potem wykorzystać do optymalizacji naszej strony.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kluczowe mapy w Google
Opublikowano: 25-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Odkąd powstało nowe narzędzie Google – Centrum Firm Lokalnych – przedsiębiorstwa mogą znacznie skuteczniej docierać do swoich odbiorców. Firmy zarejestrowane w takim Centrum zaczynają być bowiem widoczne na Mapach Google, a tam właściciele firm mogą zamieszczać informacje o przedsiębiorstwie, takie jak godziny otwarcia, formy płatności itp.

Autor
Marta Mencińska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Integracje24.com.pl - wspólna przygoda
Opublikowano: 16-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min

Nie masz pomysłu na organizację imprezy lub spotkania integracyjnego dla pracowników? Na szczęście możesz skorzystać z usług firm, które mają doświadczenie w kwestii atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Na stronie Integracje24.pl znaleźć można wiele ciekawych pomysłów na niebanalne spędzenie wieczoru lub popołudnia w gronie znajomych, czy też współpracowników.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google uspołecznia
Opublikowano: 11-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Firma Google zaprezentowała nowego konkurenta popularnych portali społecznościowych. Google Buzz to portal, który ma funkcjonować na bazie poczty Gmail. Będzie umożliwiał publikację zdjęć i filmów, dodawanie potów oraz udostępnianie linków. Czy w Internecie znajdzie się miejsce dla nowego gracza wśród portali społecznościowych i czy przypadnie on użytkownikom do gustu?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sen o własnej domenie
Opublikowano: 05-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Liczba nowych stron internetowych każdego dnia znacznie się powiększa. Rosnąca popularność zakładania stron internetowych dla prowadzonych przez siebie firm, doprowadzi wkrótce do sytuacji, w której nie tak łatwo będzie znaleźć domenę o atrakcyjnej nazwie (a przynajmniej nie będzie to tanie). Przedstawiamy tzw. domeny najwyższego rzędu oraz rozszerzenia, które mogą zyskać w najbliższym czasie dużą popularność.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ile kosztuje błąd Google:-)
Opublikowano: 29-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

A raczej ile można zarobić wykrywając błędy w działaniu dwóch produktów Google - Chromium oraz Chrome. Gigant z Mountain View zdecydował się na ciekawy krok - możliwość otrzymania gratyfikacji finansowych za znalezienie nieprawidłowości w stworzonym przez niego kodzie. Jeśli jesteś zainteresowany to koniecznie sprawdź szczegóły tej nietypowej akcji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Obecność obowiązkowa- social media i wybory 2010r.
Opublikowano: 29-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Social Media już dawno znalazły stałe miejsce w naszym życiu - a przynajmniej w niektórych jego aspektach. Nie inaczej jest w przypadku polityki. W wieku krajach na całym świecie aktywność polityków w mediach społecznościowych stała się już normą. Natomiast w Polsce ta kwestia jeszcze nieco raczkuje. Czy coś się zmieni w trakcie zbliżających się wyborów prezydenckich lub samorządowych?
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Nowa generacja interaktywnych konsumentów
Opublikowano: 28-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Nadchodzi nowe. A dokładnie nowa generacja konsumentów, którzy chętnie korzystają z różnego rodzaju nowinek technologicznych. Interaktywna Generacja Y to typ konsumentów, którzy szczególnie powinni przypaść do gustu reklamodawcom, gdyż potrafią oni swobodnie korzystać z kliku mediów jednocześnie. W jaki sposób dotrzeć do tej konkretnej grupy odbiorców? Jakie medium wybrać jako główny kanał komunikacji?

Autor
Marta Mencińska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak promować oferty turystyczne?
Opublikowano: 21-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Według raportu przygotowanego przez TNS OBOP, wyszukiwarki internetowe stały się w ostatnim czasie doskonałym miejscem do promocji swoich ofert przez biura turystyczne. Okazuje się, ze Internauci chętnie szukają w sieci opinii na temat biur podróży oraz informacji o konkretnych kierunkach podróży. Dlatego w tym sektorze warto rozważyć połączenie strategii reklamowych offline oraz online.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama internetowa bez krzyżyka
Opublikowano: 15-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Formy promocji, z którymi możemy spotkać się w Internecie już dawno nie ograniczają się do irytujących banerów, które trudno jest wyłączyć. Natomiast okazuje się, że wiedza użytkowników wyszukiwarek internetowych jest w tym zakresie dosyć ograniczona. Bo reklama w Internecie to nie tylko baner z niewidzialnym i znikającym krzyżykiem, ale tak naprawdę każdy ruch użytkownika.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się