Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Progres reklamy internetowej
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Rynek reklamy internetowej w Polsce ma się całkiem dobrze. Według badań firmy Starlink w pierwszym kwartale 2010 roku, Internet po raz kolejny znalazł się w czołówce najbardziej popularnych kanałów reklamowych (zaraz za telewizją). Ta utrzymująca się tendencja wskazuje na to, że telewizji rośnie poważny konkurent. Sprawdź jak wyglądały wydatki na reklamę w pozostałych mediach.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
SEM ważnym źródłem ruchu sprzedażowego na stronach
Opublikowano: 13-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Dla aż 27% respondentów badania Internet Retailer, SEM generuje więcej niż 50% sprzedaży. 47% respondentów odpowiedziało, że zapewnia im ponad 1/4 sprzedaży. Wartości powyższe odnoszą się zarówno dla ruchu generowanego poprzez wyszukiwanie organiczne, jak i dla ruchu generowanego poprzez linki sponsorowane. Kolejną ciekawą informacją jest, że 89% ankietowanych uważa Google za źródło przynajmniej 50% ruchu na ich stronie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Najważniejsza jest klikalność
Opublikowano: 12-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Nikogo już nie dziwi fakt, że Internet stanowi dla nas źródło informacji, miejsce, które przeszukujemy przed podjęciem decyzji zakupowej. Dlatego oceniając prowadzoną kampanię internetową, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na współczynnik klikalności. Gdyż więcej wejść na stronę, potencjalnie oznacza także wzrost sprzedaży. Jaki jeszcze czynniki warto mieć na uwadze?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Mobilny Internet a światowe trendy
Opublikowano: 10-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Lubisz korzystać z Internetu na swoim telefonie? Do przeglądania informacji w sieci używasz częściej swojej komórki niż laptopa czy komputera stacjonarnego? Jeśli tak to wpisujesz się w światowy trend. Internet mobilny odnotował w ostatnim czasie bardzo duży rozwój i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja raczej się utrzyma. Co to oznacza dla reklamodawców?

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kreatywna reklama Google Chrome Beta 5
Opublikowano: 10-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Świeże i nieszablonowe podejście to podstawa, szczególnie jeśli mowa o reklamie. Dużych pokładów kreatywności nie można odmówić firmie Google, która po raz kolejny postanowiła nas czymś zaskoczyć. Mowa o reklamie przeglądarki Chrome 5 Beta. Jak przedstawić największe atuty swojego produktu z przymrużeniem oka, a zarazem w sposób ciekawy? Obejrzyj film i sprawdź jaka będzie Twoja reakcja.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google Editions, czyli wirtualna księgarnia Google
Opublikowano: 07-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Prezentujemy zupełnie nową usługę giganta z Mountain View – Google Editions, która jest niczym innym niż wirtualną księgarnią z e-bookami. Nie znamy jeszcze dokładnej daty wejścia w życie tej usługi, ale The Wall Street Journal twierdzi, że stanie się to już w okolicach czerwca i lipca tego roku. Przeczytaj, co dla Ciebie przygotowaliśmy, by dowiedzieć się więcej o tej nowości!

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Internet nie kłamie
Opublikowano: 06-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Jak bardzo jesteś gotowy uwierzyć w informacje, które czytasz w Internecie? Okazuje się, że aż 72% Polaków deklaruje duże zaufanie do takich treści. Jak wypadamy na tle innych krajów europejskich? Z czego wynika tak wysoki współczynnik zaufania deklarowany przez naszych rodaków? Co stanowi jedną z najważniejszych cech współczesnego Polaka? Sprawdziliśmy to!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google nadal bezkonkurencyjne
Opublikowano: 30-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Zastanawiasz się, ile może być warta najcenniejsza marka na świecie? Bo to, że tą marką jest Google, możesz wywnioskować już po tytule. Otóż aby uzyskać prawo do znaku towarowego Google należy zapłacić aż 114 miliardów dolarów. Spora suma? Sprawdź jak przedstawiają się wartości innych najdroższych marek, takich jak IBM, Apple, Microsoft, Coca-Cola czy McDonalds.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Miejsca
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Kto z Was pamięta poruszanie się po obcym mieście z mapą? Dzisiaj z powodzeniem mapy zastępuje Internet, dzięki któremu szybko odnajdujemy drogę do swojego hotelu czy restauracji. Niedawno Google przekształcił Centrum Firm Lokalnych w Google Miejsca, gdzie właściciele firm mogą zarejestrować swoją działalność i korzystać z wielu możliwości jej promowania.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google ukrywa prefiks „http://”
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Jeżeli korzystasz z przeglądarki internetowej Chrome to na pewno zauważyłeś, że z paska adresu zniknął prefiks „http://”. Google doszło do wniosku, że nie jest on potrzebny zwykłemu użytkownikowi, a wprowadzona zmiana będzie miała pozytywny wpływ na szybkość i przejrzystość przeglądarki. Co ważne, dla wygody użytkowników podczas kopiowania adresu URL kopiuje się on nadal z prefiksem.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Użytkownicy smartphonów a wskaźnik CTR
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Czy na współczynnik CTR w przypadku reklam mobilnych, może mieć wpływ rodzaj systemu, jaki mamy zainstalowany na naszym smartphonie? Okazuje się że tak i to dosyć znaczny. W marcu tego roku firma Smaato przeprowadziła analizę ukazującą, którzy użytkownicy najchętniej klikają w mobilne reklamy internetowe. Okazuje się, że aktualnie najwięcej kliknięć generuje system SymbianOS.
Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama kontekstowa część 2. OnetBoksy.pl
Opublikowano: 23-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Wszystkie osoby interesujące się reklamą kontekstową powinny zapoznać się ze stroną OnetBoksy.pl. Mają one wiele wspólnego z linkami sponsorowanymi, gdyż w ich skład wchodzi tytuł, krótki tekst oraz adres URL. Jak dokładnie działają Boksy Onetu oraz jak z nich korzystać? Wszystkie przydatne informacje staraliśmy się zebrać w naszym artykule. Zapraszamy do lektury.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się