
Google nie próżnuje, nieustannie zmieniając wygląd swojej wyszukiwarki. Tym razem przyszedł czas na testowanie nowego rozmieszczenia Map Google w wynikach wyszukiwania. Czego możemy się spodziewać tym razem? Czy nowy widok może mieć jakiś wpływ na wyświetlanie się reklam AdWords? Przedstawiamy nowości w wyszukiwarce oraz krótko opisujemy związane z nimi zmiany.

Media społecznościowe dokładają wielu starań do tego, aby użytkownicy, korzystając z nich, byli jak najbardziej zadowoleni z jakości obsługi. Dlatego nie dziwi przygotowanie nowego narzędzia, mającego na celu monitorowanie mediów społecznościowych, a także raportowanie ich zawartości. W jakich serwisach narzędzie będzie wykorzystywane? Zapraszamy do lektury.

Umieszczenie swojej firmy w bazie firm na Mapach Google, to zwiększona szansa na dotarcie do potencjalnych Klientów oraz poprawienie widoczności prowadzonego biznesu. Nie wiesz jak dodać swoją firmę do Google Maps? Przedstawiamy krótki przewodnik, z pomocą którego szybko dodasz swoją firmę do wspomnianej usługi, a także dowiesz się w jaki sposób poprawnie uzupełnić podstawowe dane.

Znaczenie reklamy internetowej wciąż rośnie. Wyraźnie widać to na wszystkich udostępnianych wykresach i badaniach wykonywanych przez specjalistów. Jednak czy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkie są te liczby? Pojawiają się pogłoski o tym, że wkrótce reklama internetowa osiągnie rekordowy wynik. W tym artykule znajdziesz konkretne liczby, które udowadniają, jaką wielką rolę w dzisiejszych czasach gra reklama internetowa.

Gigant z Mountain View nie zwalnia tempa. Wciąż trwają prace mające na celu ulepszenie, zwiększenie efektywności i lepsze dopasowanie wyszukiwarki do oczekiwań użytkowników. Niedawno Google zaczęło testowanie nowej opcji, która pozwala na zobaczenie poglądu strony po najechaniu kursorem na jeden z wyników wyszukiwania. Pojawiło się również wzbogacenie rozwijanego paska wskazówek o parametr lokalny. Więcej szczegółów znajdziesz w tym poście!

Niech przemówią liczby. Google tylko w trzecim kwartale tego roku zarobiło ponad 7 miliardów 290 milionów dolarów. Po odliczeniu podatków, pensji dla 23 331 pracowników, opłaceniu prądu i wszystkich innych zobowiązań firmy (w tym darmowych obiadów dla wszystkich) daje to na czysto zysk w wysokości 2 miliardów 170 milionów dolarów w ciągu trzech miesięcy 2010 roku.

Czy coś nowego pojawiło się ostatnio w najbardziej znanej na świecie wyszukiwarce internetowej? Oczywiście, Google nie robi sobie przerw i wciąż wprowadza zmiany! Niedawno zauważyliśmy nową opcję, jaką jest Google Instant. Po zalogowaniu się na swoje konto możemy również zauważyć strzałkę widniejącą przy pierwszym wyniku w wyszukiwarce. Co to wszystko oznacza? Zapraszamy do zapoznania się z naszymi spostrzeżeniami.

Tym razem przyszedł czas na polskich internautów. Firma ComScore zajmująca się badaniem mediów, opublikowała raport, przedstawiający preferencje użytkowników Internetu w Polsce. Dowiemy się m.in. jakie strony cieszą się w naszym kraju największą popularnością oraz jak wielu wśród naszych rodaków, korzysta regularnie z Internetu.

Tegoroczne nakłady na reklamę na rynku krajowym nie przedstawiają się imponująco. Jednak prognozy na kolejny rok przewidują, że czeka nas przełom. Już teraz szacuje się znaczny wzrost środków przeznaczonych na kampanie reklamowe. Jakie media zyskają najwięcej? Czy Internet wyprze telewizję? Informujemy o tym, co czeka rynek reklamy w Polsce w roku 2011.

Wszyscy lubimy być nagradzani. Microsoft postanowił wykorzystać tę cechę i uruchomił własny program lojalnościowy, który ma na celu promocję wśród użytkowników wyszukiwarki Bing. Jak działa Bing Rewards? Użytkownicy dostają punkty za ustawienie wyszukiwarki Microsoftu jako strony startowej, wyszukiwanie oraz testowanie nowości. Brzmi kusząco? Poznaj szczegóły programu.

Wygląda na to, że już niedługo telewizja czy prasa w ogóle przestaną się liczyć. Znaczenie będzie miał tylko Internet, który już od 2008 roku jest najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji. W Polsce jednak ta tendencja jest nieco bardziej subtelna, chociaż wraz ze zmianą pokolenia rola Internetu rośnie. Jak konkretnie przedstawiają się te liczby? Tego dowiesz się z tego postu!

Czy wyszukiwarka Google odchodzi w zapomnienie? Według najnowszych danych bowiem amerykańscy internauci spędzają więcej czasu na Facebooku niż na wyszukiwaniu informacji w Google! Nie lepiej jest z danymi dotyczącymi wyszukiwarki Yahoo – ten serwis już od jakiegoś czasu regularnie traci użytkowników. Więcej na ten temat zdradzamy w tym artykule – zachęcamy do lektury.