Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Internet ma 19 lat
Opublikowano: 20-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Sto lat, sto lat... chciałoby się rzec. Ale czemu tylko sto? Powstanie Internetu w Polsce dało nam tak wiele możliwości, że mamy nadzieję, że nigdy go nie zabraknie! W końcu to dzięki niemu powstało wiele nowych dziedzin gospodarki. Nie mówiąc już o tym, że możemy kontaktować się z ludźmi znajdujących się niemal na całym świecie. Dlatego powiemy tylko – Internecie, zostań z nami!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Rokowania dla reklamy w social media
Opublikowano: 20-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Nikt nie wie jak będzie wyglądała przyszłość, ale możemy spróbować zgadnąć. Na przykład serwis Emarketer.com uważa, że nadchodzący rok będzie absolutnie przełomowy dla reklamy w social media. Broad Street również wskazują na rosnącą popularność reklam m.in. w grach online, które w mediach społecznościowych są wręcz wszechobecne. Na ile te prognozy się sprawdzą? Tego nie wiemy, ale mamy wrażenie, że tych procesów nie da się już zatrzymać.

Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Zobacz, jakim jesteś człowiekiem
Opublikowano: 13-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Czy możemy jeszcze mówić o prywatności w sieci? A może należy szukać pozytywów i traktować Internet jako możliwość do zaprezentowania własnej osoby?  Zdania na ten temat z pewnością są i zawsze będą podzielone. Natomiast warto sprawdzić jakie informacje na nasz temat znajdują się w Internecie - na przykład poprzez serwis 123people.pl. Co może nam zaprezentować ta wyszukiwarka osób?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama w wyszukiwarce grafiki Google
Opublikowano: 05-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Baza grafik wyszukiwarki Google stale rośnie - obecnie znajduje się w niej blisko 10 miliardów zdjęć. Nic więc dziwnego, że jest rozbudowywana o nowe elementy, takie jak katalogowanie grafik, sposób ich wyświetlania czy też bardziej intuicyjne wyszukiwanie. Jednak Google szykuje jeszcze jedną zmianę - możliwość wykorzystania reklamy właśnie w wyszukiwarce obrazów.

Autor
Michał Tomczak
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
O żółto-fioletowych miejscach w AdWords
Opublikowano: 02-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Od jakiegoś czasu w wyszukiwarce Google można spotkać wyniki wyszukiwania posiadające odmienne tło, a mianowicie w kolorze jasnofioletowym. Dzieje się tak, ponieważ Google testuje nową kolorystykę, przy pomocy której chce nagrodzić konkretną witrynę za dobrze prowadzoną kampanię AdWords. Do tej pory wyróżnione linki sponsorowane miały tło w odcieniu żółtym.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy ktoś może wyłączyć Internet...?
Opublikowano: 30-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Chociaż pomysł wydaje się dość niewiarygodny, ostatnio pojawiła się plotka, jakoby istniał tzw. Internet Kill Switch, czyli czerwony przycisk służący do… wyłączenia Internetu. Brzmi groźnie? Na szczęście nie ma się czego bać, a tzw. klucze do Internetu zostały przekazane w celu ochrony serwerów przed atakami hakerskimi. Więcej o tym pomyśle przeczytasz w tym poście.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Metaweb przejęty przez Google
Opublikowano: 22-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Nie od dzisiaj wiadomo, że bardzo często praca grupowa opłaca się dużo bardziej niż ta wykonywana w pojedynkę. Czasami warto połączyć siły i wspólnie dążyć do osiągnięcia celu. Z takiego założenia najwyraźniej wyszedł koncern Google, który postanowił przejąć firmę Metaweb. Jakie będą tego konsekwencje dla użytkowników? Jedno jest pewne – na pewno będziemy zadowoleni!

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Trochę inny YouTube
Opublikowano: 14-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Na YouTube pojawiły się ciekawe zmiany. Mowa uzupełniającym go serwisie Leanback, który również umożliwia oglądanie treści video, jednak od YouTube różni się sposobem nawigacji, która odbywa się tutaj tylko za pomocą kilku przycisków na klawiaturze. Czym jeszcze wyróżnia się ten nowy serwis? Specjalnie dla Was przygotowaliśmy post, w którym opisujemy wszystkie kwestie, które są warte Waszej uwagi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google scholar – pomoc naukowa
Opublikowano: 08-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Firma Google postanowiła przyczynić się do spopularyzowania treści naukowych. Wyszukiwarka Google Scholar to miejsce, gdzie możemy znaleźć artykuły i prace naukowe, poświęcone różnym dziedzinom wiedzy. Pokazując nam wyniki wyszukiwania, Google Scholar uwzględnia nie tylko ich trafność, ale także reputację autora, datę wydania artykułu, a także jego cytowanie w innych materiałach.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mozilla stworzyła Firefoksa dla iPhone'a
Opublikowano: 02-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Chociaż Apple stawia zawsze na własne rozwiązania i proponuje swoim użytkownikom tylko stworzone przez siebie aplikacje i dodatki na telefon, Mozilla zdecydowała się stworzyć Firefoxa dla Iphone’a. Okazuje się jednak, że proponowana przez nią aplikacja nie jest typową przeglądarką. Jakie wynikają z tego wnioski? Czy już niedługo w AppStore pojawi się przeglądarka Firefox?

Autor
Katarzyna Zabłocka
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Poznaj trendy zakupowe dzięki Consumer Commerce Barometr
Opublikowano: 02-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Każdy reklamodawca chciałby doskonale poznać potrzeby zakupowe konsumentów. Teraz z pomocą przychodzi im Consumer Commerce Barometr, czyli bezpłatne narzędzie, które analizuje kategorie produktowe. Na ich podstawie dostarcza informacji na temat zachowań Klientów, a także aktualnych trendów zakupowych. Brzmi ciekawie? Sprawdź jakie kraje są objęte badaniem.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nowości dla PDF od Google: OCR i czytnik w Chrome
Opublikowano: 29-06-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Wszystko z myślą o potrzebach użytkowników! Google nie próżnuje i ciągle wprowadza nowe funkcje do stworzonych przez siebie produktów. Tym razem mowa o Optical Character Recognition (OCR) oraz natywnym czytniku PDF, który został wbudowany do wyszukiwarki Chrome. Co zyskamy dzięki tym nowościom? Czy wypłyną one na nasz komfort korzystania z wyszukiwarki?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się