Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Tego się nie spodziewałeś, czyli kilka słów o google bombingu
Opublikowano: 07-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Co pewien czas słyszymy o zjawisku, jakim jest google bombing. Wchodzimy wtedy w wyszukiwarkę, wpisujemy w nią podaną nam frazę i widzimy twarz znanej osoby tuż obok obraźliwego określenia. W ciągu wielu lat historii Internetu wydarzyło się już kilka podobnych sytuacji. Jednak czy wiemy, dlaczego tak się dzieje, skąd bierze się to konkretne powiązanie i jak można do niego doprowadzić?

Autor
Marta Grandke
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
SEO Copywriting: Jak robić research?
Opublikowano: 24-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Z artykułów na naszym blogu wiecie już, że dobry tekst na stronę internetową powinien być unikalny, nasycony wartościowymi informacjami i użyteczny dla odbiorcy. Podstawą napisania takiego tekstu jest zatem dobry research. Dziś podpowiadamy, jak wyszukiwać informacje, aby pisać jak najlepsze teksty dla internetu, które będą skutecznym wsparciem w pozycjonowaniu.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Portret potencjalnego klienta a content Twojej strony internetowej
Opublikowano: 22-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Jak stworzyć portret potencjalnego klienta, skoro nie wiemy przecież, kto dokładnie odwiedza naszą stronę internetową? Wystarczy odpowiedzieć sobie na kilka pytań – o szacowany wiek, wykształcenie czy sytuację życiową. Na tej podstawie będziesz wiedział, jaki content najlepiej dopasuje się do potrzeb i oczekiwań użytkowników – zarówno pod kątem tekstów, grafik czy użytych kolorów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (lipiec/sierpień 2018)
Opublikowano: 17-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Zaczynając od meksykańskiego komedianta, przechodząc przez nowe funkcje w Asystencie Google, kończąc na żałobie związanej ze śmiercią Olgi "Kory" Jackowskiej - przełom lipca i sierpnia zapewnił nam całkiem spory rollercoaster emocjonalny. Jego odzwierciedleniem są Doodle, trendy oraz artykuły na blogu The Keyword, których ranking przygotowaliśmy i zamieściliśmy w kolejnym wydaniu Top 5.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Dylematy copywritera - czy naprawdę mogę napisać wszystko?
Opublikowano: 08-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Pisać, nie pisać? Jeśli myślisz, że copywriter bez wahania podejmie się każdego zlecenia - jesteś w błędzie. I nie chodzi tutaj o umiejętności bądź też ich brak. Wszak, dobry copywriter napisze dobry tekst na każdy temat i dopasowany do każdej persony. Dylemat pojawia się wtedy, gdy trzeba napisać tekst wątpliwy pod względem etycznym czy też prawnym. Co wtedy?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Pozwól obrazowi przemówić - jak powinna wyglądać infografika?
Opublikowano: 01-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Stworzenie przekonującej infografiki i przedstawienie problemu za jej pomocą jest pod wieloma względami bardziej złożone niż zrobienie tego poprzez tekst. Do dyspozycji mamy niewielki obszar, na którym w spójny i przejrzysty sposób - łącząc elementy graficzne i słowa - musimy przedstawić złożone historie i procesy. Gra jest jednak warta świeczki - choćby dlatego, że infografiki to najchętniej udostępniane w social mediach materiały.
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak tworzyć angażujące treści?
Opublikowano: 31-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min
Dobrą robotę copywritera poznasz po treści zorientowanej na potrzebach odbiorcy. Tylko taki content będzie angażujący, a więc pomoże osiągnąć cel, na którym zależy właścicielowi strony internetowej. Cele te mogą być różne: sprzedaż produktu, polubienia, komentarze, udostępnienia, wzrost ruchu, kliknięcia, konwersje itd. Dziś podpowiadamy, jak podkręcić content, aby był bardziej angażujący.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Pozycjonowanie w walce z rozpraszaczami - jak nie zabłądzić w internecie?
Opublikowano: 25-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kiedy natrafimy w sieci na coś dziwnego, mówi się, że dotarliśmy na krańce internetu. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak wielu osobom zależy, abyśmy poruszali się po takich właśnie wirtualnych bezdrożach. Walka o wyświetlenia, bycie zauważonym i sprowokowanie użytkownika do kliknięcia ma czasem dość nieuczciwe reguły  i stajemy się jej nieświadomymi ofiarami.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czy blog jest skutecznym narzędziem marketingowym dla firmy?
Opublikowano: 23-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Tak. Właśnie dałam Ci odpowiedź na tytułowe pytanie. Możesz teoretycznie na tym skończyć czytanie tekstu. Ale! Poświęć jeszcze kilka minut, a  dowiesz się między innymi po co tworzyć bloga firmowego, czy też w jaki sposób blog może wpłynąć na pozycjonowanie strony firmowej. Tylko kilka minut Twojej uwagi a w zamian garść konkretów o marketingu? Umowa stoi?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
A komu to potrzebne? - po co i jak budować społeczność na Facebooku
Opublikowano: 19-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Mało kto wyobraża sobie dzisiaj życie bez Facebooka. Stał się on nie tylko platformą wirtualnych spotkań i rozmów, ale także miejscem, gdzie firmy mogą tworzyć społeczność użytkowników i kierować wpisy do konkretnej grupy odbiorców. Czy jednak wysiłek włożony w stworzenie i prowadzenie fanpage'a na Facebooku przyniesie jakieś korzyści Twojej firmie?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Posłuchaj, co Ci powiem – podcast to pomysł na Twój blog!
Opublikowano: 18-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Pamiętasz jeszcze, co to podcast? Audycje dźwiękowe na szczęście nie przeszły do lamusa. Potwierdzają to zresztą badania – według Forbesa młodzi internauci coraz chętniej sięgają po treści audio dostępne w sieci. Czas więc przypomnieć sobie, czym jest podcast i dlaczego warto zainwestować nieco czasu i pomysłów na to, aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w blogosferze.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2018)
Opublikowano: 17-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dziesiątek pysznych potraw spożywanych z okazji Dnia Niepodległości w Doodlach, przez rewolucję w reklamach Google na blogu The Keyword, po niekończącą się gorączkę sportową w trendach z ostatnich 30 dni. W rankingu z przełomu czerwca i lipca każdy znajdzie coś dla siebie - niezależnie czy preferuje aktywny wypoczynek na boisku czy ten mniej aktywny na kanapie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się