Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
2010 pod znakiem Google
Opublikowano: 15-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Google Caffeine, Google Instant, Google Instant Previews, wyniki lokalne na liście wyszukiwania - to tylko niektóre z licznych zmian wprowadzonych przez potężną wyszukiwarkę w mijającym 2010 roku. Można się spodziewać, że w 2011 roku tempo innowacji giganta z Mountain View będzie równie duże. Oto nasze krótkie podsumowanie z ostatnich dwunastu miesięcy.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Globalny rynek w zasięgu Google
Opublikowano: 14-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Google Market Finder, czyli Narzędzie Analizy Rynków to kolejne narzędzie pomocne w ustalaniu celów i strategii marketingowych w Internecie. Wykorzystuje zalety Narzędzia propozycji słów kluczowych, dodając możliwości Google Tłumacza. Google, trochę prowokacyjnie, na swoich stronach przedstawia ideę, jaka przyświecała stworzeniu tego narzędzia: „There are 1.9 billion Internet users worldwide. Wouldn’t you like to add them as customers”

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Google eBooks - Amazon doczekał się godnej konkurencji?
Opublikowano: 14-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Google to nie tylko wyszukiwarka, jak sądzi wielu użytkowników Internetu. Google to potężna globalna firma, oferująca wiele różnych programów, serwisów, czy aplikacji internetowych, mających na celu zaspokojenie potrzeb użytkowników Internetu. Niedawno do stale rosnącej liczby usług giganta, dołączyło Google eBooks. Co ma nam do zaoferowania nowa usługa?



Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nowa funkcja w Google Maps
Opublikowano: 30-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Usługa Google Maps wciąż się rozwija i zaskakuje swoimi nowymi funkcjami. Od niedawna w Google Maps dostępna jest wtyczka, umożliwiająca korzystanie z usługi w 3D. Trójwymiarowość na pewno uatrakcyjni dotychczasowy wygląd Google Maps oraz znacznie poszerzy ich możliwości. Jak nowa funkcja zostanie przyjęta przez użytkowników i co zmieni w sposobie korzystania z usługi?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Google - wyszukiwanie głosowe już po polsku
Opublikowano: 30-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Słowa kluczowe, grafiki, video, a teraz - wyszukiwanie głosowe. To nienowa możliwość, ale od niedawna dostępna jest ona także w polskim Google. Najsłynniejsza wyszukiwarka na świecie uruchomiła możliwość wyszukiwania głosowego w naszym ojczystym języku - polskim. Można teraz z niego korzystać na iPhone'ie oraz w telefonach z systemem Android 2.1 lub nowszym.

Autor
Monika Kowalczyk
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Publiczne czy prywatne?
Opublikowano: 12-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min

Street View robi furorę - można naocznie sprawdzić, jak będzie wyglądać hotel, w którym planujemy urlop albo wybrać się na wirtualną wycieczkę ulicami Nowego Jorku, gdy nas nie stać na podróż w realu. Niewątpliwie narzędzie to wiąże się z wieloma korzyściami. Jednak Generalna Inspekcja Ochrony Danych Osobowych w Polsce uważa, że zdjęcia ukazujące się w Google Street View godzą w prywatność osób, które można spotkać, przeglądając ulice w danym mieście.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Coraz więcej "peelek"
Opublikowano: 05-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Wszystko wskazuje na to, że zainteresowanie Polaków możliwościami jakie daje Internet, stale rośnie. Domen z rozszerzeniem .pl przybywa z dnia na dzień i już niewiele brakuje, aby liczba tego typu zarejestrowanych stron, przekroczyła granicę 2 milionów, co stanowi imponujący wynik. Jednak zarejestrowany wcale nie oznacza aktywny. A więc jak to jest z tym polskim Internetem?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.25 - (4 głosy)
Zmiany w wynikach Google 2
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Google nie próżnuje, nieustannie zmieniając wygląd swojej wyszukiwarki. Tym razem przyszedł czas na testowanie nowego rozmieszczenia Map Google w wynikach wyszukiwania. Czego możemy się spodziewać tym razem? Czy nowy widok może mieć jakiś wpływ na wyświetlanie się reklam AdWords? Przedstawiamy nowości w wyszukiwarce oraz krótko opisujemy związane z nimi zmiany.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Nowe rozwiązanie do monitorowania mediów społecznościowych
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Media społecznościowe dokładają wielu starań do tego, aby użytkownicy, korzystając z nich, byli jak najbardziej zadowoleni z jakości obsługi. Dlatego nie dziwi przygotowanie nowego narzędzia, mającego na celu monitorowanie mediów społecznościowych, a także raportowanie ich zawartości. W jakich serwisach narzędzie będzie wykorzystywane? Zapraszamy do lektury.

Autor
Monika Kowalczyk
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Dodawanie firmy do Google Maps (krok po kroku)
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Umieszczenie swojej firmy w bazie firm na Mapach Google, to zwiększona szansa na dotarcie do potencjalnych Klientów oraz poprawienie widoczności prowadzonego biznesu. Nie wiesz jak dodać swoją firmę do Google Maps? Przedstawiamy krótki przewodnik, z pomocą którego szybko dodasz swoją firmę do wspomnianej usługi, a także dowiesz się w jaki sposób poprawnie uzupełnić podstawowe dane.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.70 - (10 głosów)
Czy reklama internetowa osiągnie rekordowy wynik?
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Znaczenie reklamy internetowej wciąż rośnie. Wyraźnie widać to na wszystkich udostępnianych wykresach i badaniach wykonywanych przez specjalistów. Jednak czy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkie są te liczby? Pojawiają się pogłoski o tym, że wkrótce reklama internetowa osiągnie rekordowy wynik. W tym artykule znajdziesz konkretne liczby, które udowadniają, jaką wielką rolę w dzisiejszych czasach gra reklama internetowa.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
3.50 - (4 głosy)
Zmiany w wynikach Google
Opublikowano: 28-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Gigant z Mountain View nie zwalnia tempa. Wciąż trwają prace mające na celu ulepszenie, zwiększenie efektywności i lepsze dopasowanie wyszukiwarki do oczekiwań użytkowników. Niedawno Google zaczęło testowanie nowej opcji, która pozwala na zobaczenie poglądu strony po najechaniu kursorem na jeden z wyników wyszukiwania. Pojawiło się również wzbogacenie rozwijanego paska wskazówek o parametr lokalny. Więcej szczegółów znajdziesz w tym poście!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się