Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nowe rozwiązanie do monitorowania mediów społecznościowych
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Media społecznościowe dokładają wielu starań do tego, aby użytkownicy, korzystając z nich, byli jak najbardziej zadowoleni z jakości obsługi. Dlatego nie dziwi przygotowanie nowego narzędzia, mającego na celu monitorowanie mediów społecznościowych, a także raportowanie ich zawartości. W jakich serwisach narzędzie będzie wykorzystywane? Zapraszamy do lektury.

Autor
Monika Kowalczyk
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Dodawanie firmy do Google Maps (krok po kroku)
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Umieszczenie swojej firmy w bazie firm na Mapach Google, to zwiększona szansa na dotarcie do potencjalnych Klientów oraz poprawienie widoczności prowadzonego biznesu. Nie wiesz jak dodać swoją firmę do Google Maps? Przedstawiamy krótki przewodnik, z pomocą którego szybko dodasz swoją firmę do wspomnianej usługi, a także dowiesz się w jaki sposób poprawnie uzupełnić podstawowe dane.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.70 - (10 głosów)
Czy reklama internetowa osiągnie rekordowy wynik?
Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Znaczenie reklamy internetowej wciąż rośnie. Wyraźnie widać to na wszystkich udostępnianych wykresach i badaniach wykonywanych przez specjalistów. Jednak czy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkie są te liczby? Pojawiają się pogłoski o tym, że wkrótce reklama internetowa osiągnie rekordowy wynik. W tym artykule znajdziesz konkretne liczby, które udowadniają, jaką wielką rolę w dzisiejszych czasach gra reklama internetowa.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
3.50 - (4 głosy)
Zmiany w wynikach Google
Opublikowano: 28-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Gigant z Mountain View nie zwalnia tempa. Wciąż trwają prace mające na celu ulepszenie, zwiększenie efektywności i lepsze dopasowanie wyszukiwarki do oczekiwań użytkowników. Niedawno Google zaczęło testowanie nowej opcji, która pozwala na zobaczenie poglądu strony po najechaniu kursorem na jeden z wyników wyszukiwania. Pojawiło się również wzbogacenie rozwijanego paska wskazówek o parametr lokalny. Więcej szczegółów znajdziesz w tym poście!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
A rynek SEM wciąż rośnie
Opublikowano: 19-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Niech przemówią liczby. Google tylko w trzecim kwartale tego roku zarobiło ponad 7 miliardów 290 milionów dolarów. Po odliczeniu podatków, pensji dla 23 331 pracowników, opłaceniu prądu i wszystkich innych zobowiązań firmy (w tym darmowych obiadów dla wszystkich) daje to na czysto zysk w wysokości 2 miliardów 170 milionów dolarów w ciągu trzech miesięcy 2010 roku.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
2.50 - (2 głosy)
Google znosi granice
Opublikowano: 12-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Czy coś nowego pojawiło się ostatnio w najbardziej znanej na świecie wyszukiwarce internetowej? Oczywiście, Google nie robi sobie przerw i wciąż wprowadza zmiany! Niedawno zauważyliśmy nową opcję, jaką jest Google Instant. Po zalogowaniu się na swoje konto możemy również zauważyć strzałkę widniejącą przy pierwszym wyniku w wyszukiwarce. Co to wszystko oznacza? Zapraszamy do zapoznania się z naszymi spostrzeżeniami.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
ComScore – pierwszy, kontrowersyjny raport dotyczący polskiego Internetu
Opublikowano: 08-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Tym razem przyszedł czas na polskich internautów. Firma ComScore zajmująca się badaniem mediów, opublikowała raport, przedstawiający preferencje użytkowników Internetu w Polsce. Dowiemy się m.in. jakie strony cieszą się w naszym kraju największą popularnością oraz jak wielu wśród naszych rodaków, korzysta regularnie z Internetu.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Rynek reklam 2010 i prognozy na 2011
Opublikowano: 30-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Tegoroczne nakłady na reklamę na rynku krajowym nie przedstawiają się imponująco. Jednak prognozy na kolejny rok przewidują, że czeka nas przełom. Już teraz szacuje się znaczny wzrost środków przeznaczonych na kampanie reklamowe. Jakie media zyskają najwięcej? Czy Internet wyprze telewizję? Informujemy o tym, co czeka rynek reklamy w Polsce w roku 2011.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Bing kusi nagrodami
Opublikowano: 28-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Wszyscy lubimy być nagradzani. Microsoft postanowił wykorzystać tę cechę i uruchomił własny program lojalnościowy, który ma na celu promocję wśród użytkowników wyszukiwarki Bing. Jak działa Bing Rewards? Użytkownicy dostają punkty za ustawienie wyszukiwarki Microsoftu jako strony startowej, wyszukiwanie oraz testowanie nowości. Brzmi kusząco? Poznaj szczegóły programu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Czy Internet zastąpi inne media?
Opublikowano: 27-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Wygląda na to, że już niedługo telewizja czy prasa w ogóle przestaną się liczyć. Znaczenie będzie miał tylko Internet, który już od 2008 roku jest najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji. W Polsce jednak ta tendencja jest nieco bardziej subtelna, chociaż wraz ze zmianą pokolenia rola Internetu rośnie. Jak konkretnie przedstawiają się te liczby? Tego dowiesz się z tego postu!

Autor
Michał Tomczak
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Facebook przed Google
Opublikowano: 22-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Czy wyszukiwarka Google odchodzi w zapomnienie? Według najnowszych danych bowiem amerykańscy internauci spędzają więcej czasu na Facebooku niż na wyszukiwaniu informacji w Google! Nie lepiej jest z danymi dotyczącymi wyszukiwarki Yahoo – ten serwis już od jakiegoś czasu regularnie traci użytkowników. Więcej na ten temat zdradzamy w tym artykule – zachęcamy do lektury.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Google TV wchodzi do gry
Opublikowano: 21-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Cóż za nowość! Czy słyszeliście już o Google TV? Kilka firm miało ostatnio szansę przetestować ten wynalazek. Czyżby nadchodził koniec tradycyjnej telewizji, która miałaby ustąpić miejsce platformie internetowej? Z tego postu dowiesz się, jak wyglądały testy i na czym w ogóle ma polegać transmisja strumieniowa na łamach należącego do koncernu Google serwisu YouTube.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się