Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Dwa miliony polskich domen
Opublikowano: 07-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Stało się! W dwa lata liczba zarejestrowanym w Polsce domen została podwojona. Pierwszy milion osiągnęliśmy w 17 lat, drugi raptem w 24 miesiące - co pozwoliło nam na znalezienie się w pierwszej 5, wśród krajów europejskich. Coraz bardziej przekonujemy się co do tego, jak wiele korzyści daje nam posiadanie własnej strony internetowej. I wszystko wskazuje na to, że nie zamierzamy zwalniać tempa.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Jak oceniać skuteczność kampanii reklamowych?
Opublikowano: 03-01-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Konkretny feedback to podstawa. Google Analytics - darmowe narzędzie statystyczne - pozwala ocenić, która kampania przynosi zysk, a która generuje jedynie koszty. W tym przypadku minimum pracy przekłada się na maksymalną liczbę danych, także tych najważniejszych - jak klient u nas kupuje? Wszystko w skali jeden do jeden. Zwrot z inwestycji będzie zatem całkowicie mierzalny. A przecież o to właśnie chodzi w kampaniach reklamowych.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
E-gospodarka 2010 w liczbach
Opublikowano: 16-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Liczby opisujące Internet w 2010 roku są elektryzujące: e-gospodarka rozwija się w niezwykłym tempie. Co łatwo przewidzieć, dużą rolę odgrywają social media. W 2010 r. na wszystkich portalach społecznościowych  w sumie aktywnych jest 16 milionów polskich użytkowników. Ważne na fali gwiazdkowego shoppingu: świąteczne szaleństwo zakupowe 85% internautów zamieni na spokojne zakupy w Internecie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Już nie będziesz tracić klientów
Opublikowano: 15-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Performance Marketing to działania reklamowe w Sieci wykorzystujące zintegrowane narzędzia i efekt synergii. Po przyciągnięciu użytkowników na stronę dzięki skutecznym kampaniom ważne jest, aby utrzymać uwagę potencjalnego klienta. Konieczne może okazać się dostosowanie landing page do oczekiwań odbiorców. Połączenie dobrej taktyki reklamowej z przygotowaniem strony na szturm potencjalnych klientów pozwoli na cieszenie się naprawdę lepszymi wskaźnikami e-commerce.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Opinie z social media w wynikach wyszukiwania
Opublikowano: 15-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Jakie znaczenie ma social media dla marketingu? Wypowiedzi i opinie dodawane beztrosko w serwisach społecznościowych mogą ukstzałtować opinię milionów internautów - nie tylko, jeśli ma się długi łańcuszek fanów lub znajomych. Po prostu opinie te mogą znaleźć się w wynikach wyszukiwania Google. Korelację między opiniami w social media a wynikami potwierdza niedawna wypowiedź marka Zucekerberga.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
2010 pod znakiem Google
Opublikowano: 15-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Google Caffeine, Google Instant, Google Instant Previews, wyniki lokalne na liście wyszukiwania - to tylko niektóre z licznych zmian wprowadzonych przez potężną wyszukiwarkę w mijającym 2010 roku. Można się spodziewać, że w 2011 roku tempo innowacji giganta z Mountain View będzie równie duże. Oto nasze krótkie podsumowanie z ostatnich dwunastu miesięcy.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Globalny rynek w zasięgu Google
Opublikowano: 14-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Google Market Finder, czyli Narzędzie Analizy Rynków to kolejne narzędzie pomocne w ustalaniu celów i strategii marketingowych w Internecie. Wykorzystuje zalety Narzędzia propozycji słów kluczowych, dodając możliwości Google Tłumacza. Google, trochę prowokacyjnie, na swoich stronach przedstawia ideę, jaka przyświecała stworzeniu tego narzędzia: „There are 1.9 billion Internet users worldwide. Wouldn’t you like to add them as customers”

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Google eBooks - Amazon doczekał się godnej konkurencji?
Opublikowano: 14-12-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Google to nie tylko wyszukiwarka, jak sądzi wielu użytkowników Internetu. Google to potężna globalna firma, oferująca wiele różnych programów, serwisów, czy aplikacji internetowych, mających na celu zaspokojenie potrzeb użytkowników Internetu. Niedawno do stale rosnącej liczby usług giganta, dołączyło Google eBooks. Co ma nam do zaoferowania nowa usługa?



Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nowa funkcja w Google Maps
Opublikowano: 30-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Usługa Google Maps wciąż się rozwija i zaskakuje swoimi nowymi funkcjami. Od niedawna w Google Maps dostępna jest wtyczka, umożliwiająca korzystanie z usługi w 3D. Trójwymiarowość na pewno uatrakcyjni dotychczasowy wygląd Google Maps oraz znacznie poszerzy ich możliwości. Jak nowa funkcja zostanie przyjęta przez użytkowników i co zmieni w sposobie korzystania z usługi?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Google - wyszukiwanie głosowe już po polsku
Opublikowano: 30-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Słowa kluczowe, grafiki, video, a teraz - wyszukiwanie głosowe. To nienowa możliwość, ale od niedawna dostępna jest ona także w polskim Google. Najsłynniejsza wyszukiwarka na świecie uruchomiła możliwość wyszukiwania głosowego w naszym ojczystym języku - polskim. Można teraz z niego korzystać na iPhone'ie oraz w telefonach z systemem Android 2.1 lub nowszym.

Autor
Monika Kowalczyk
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Publiczne czy prywatne?
Opublikowano: 12-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min

Street View robi furorę - można naocznie sprawdzić, jak będzie wyglądać hotel, w którym planujemy urlop albo wybrać się na wirtualną wycieczkę ulicami Nowego Jorku, gdy nas nie stać na podróż w realu. Niewątpliwie narzędzie to wiąże się z wieloma korzyściami. Jednak Generalna Inspekcja Ochrony Danych Osobowych w Polsce uważa, że zdjęcia ukazujące się w Google Street View godzą w prywatność osób, które można spotkać, przeglądając ulice w danym mieście.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Coraz więcej "peelek"
Opublikowano: 05-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Wszystko wskazuje na to, że zainteresowanie Polaków możliwościami jakie daje Internet, stale rośnie. Domen z rozszerzeniem .pl przybywa z dnia na dzień i już niewiele brakuje, aby liczba tego typu zarejestrowanych stron, przekroczyła granicę 2 milionów, co stanowi imponujący wynik. Jednak zarejestrowany wcale nie oznacza aktywny. A więc jak to jest z tym polskim Internetem?

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
3.25 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się