Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Użyteczność stron www – wrażenia po seminarium
Opublikowano: 24-05-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Użyteczność stron ma wiele definicji, a ich autorzy często kładą w nich nacisk na różne jej aspekty wskazując na fakt, że użyteczność strony www. często wykracza nawet poza  Internet. Na organizowanym w Poznańskim Urzędzie Miasta, przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, seminarium „Użyteczna Strona”  poświęconym tematyce web-usability w roli słuchaczy  nie mogło zabraknąć naszych przedstawicieli.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Jak Internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki – raport BCG dla Google
Opublikowano: 16-05-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Boston Consulting Group przygotowała na zlecenie Google pionierski, niezależny raport o wpływie Internetu na Polską gospodarkę oraz na jej wzrost w najbliższych latach.
Raport, który dostępny jest od kilku dni dostarcza wielu cennych danych, których do tej pory brakowało, a bez których trudno podjąć dyskusję na temat rozwoju gospodarki i prawa związanego z Internetem.

Autor
Marcin Kubik
Ocena artykułu
3.67 - (6 głosów)
Nowe trendy w e-marketingu cz. II
Opublikowano: 29-04-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Trzy kolejne trendy, mające szanse zaistnieć na polskim rynku reklamy internetowej, są nieodłącznie związane z rozwojem technologii i wykorzystaniem jej w codziennym życiu. Grywalizacja, mobilność i technologie zbliżeniowe zapewniając nam zabawę, rywalizację, a niejednokrotnie możliwość zysku, wnoszą długo oczekiwany powiew świeżości i nowatorskości. 

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nowe trendy w e-marketingu cz. I
Opublikowano: 18-04-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Marketing internetowy przeżywa nieustanny progres. Ciągle ojawiają się nowe, mniej lub bardziej, trafione trendy, związane zarówno z rozwojem technologii, jak również zmianą naszych przyzwyczajeń lub preferencji. Pod koniec 2010 na nasz rodzimy rynek zaczęły wkraczać formy marketingu, które dosyć solidnie zakorzeniły się już w Wielkiej Brytanii czy USA. Na czym polegają? Czy osiągną znaczące pozycje? Pewnie szybko się o tym przekonamy.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Use It Better, czyli sposób na witrynę w technologii Flash
Opublikowano: 18-04-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.71 - (7 głosów)
Prędkość ma znaczenie
Opublikowano: 12-04-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Gigant z Mountain View  niejednokrotnie podkreślał, że chce uczynić  sieć szybszą. Z jednej strony została przedstawiona przeglądarka Google Chrome, która jest jedną z najszybszych przeglądarek  dostępnych na rynku. Finalnie to do użytkownika mają docierać szybko niezakłócone niczym treści, bez względu na to czy przegląda zasoby Internetu na urządzeniu przenośnym czy komputerze stacjonarnym.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.25 - (8 głosów)
AdStandard 2011, czyli wszystko o rynku reklamy internetowej
Opublikowano: 25-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Opublikowany ostatnio raport AdStandard 2011 to  kompendium wiedzy na temat polskiego rynku reklamy internetowej, odpowiadające między innymi na pytania dotyczące wartości rynku e-reklamy, trendów na przyszłość oraz sympatii i antypatii odbiorców reklam internetowych.  Na 130 stronach możemy zapoznać się z informacjami widzianymi z trzech perspektyw – reklamodawców, wydawców oraz Internautów.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Gdzie pada wzrok użytkowników?
Opublikowano: 24-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Z badań eyetrackingowch przeprowadzonych przez USER Centric opublikowanych w styczniu 2011r. wynika, że szukający w wyszukiwarce google.pl skupiają największą uwagą na wynikach organicznych. Jeżeli chodzi o boczne elementy -  to są one zauważane rzadziej. W lepszej sytuacji są linki sponsorowane, wzrok większości użytkowników się na nie kieruje.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
„Dni rewolucji Google" Poznań 2011
Opublikowano: 16-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

„Internetowa Rewolucja” ogłoszona przeszło rok temu przez Google Polska dotarła do Poznania. Na Politechnice Poznańskiej pracownicy Google i Home.pl spotkali się z przedsiębiorcami, dla których Internet staje się coraz ważniejszym medium dotarcia do nowych klientów. Na evencie nie mogło również zabraknąć silnej reprezentacji naszej firmy.

Autor
Bartłomiej Nowaczyk
Ocena artykułu
4.58 - (12 głosów)
Klient tuż za rogiem
Opublikowano: 15-03-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Internauta dzierżący w dłoni swojego smartfona to najbliższa przyszłość wyszukiwań, Google i kampanii reklamowych targetowanych tylko i wyłącznie na odbiorców mobilnych. Kto nie docenia potencjału rynku zapytań kierowanych ze strony mini przeglądarek z pełną funkcjonalnością, ten traci już teraz. Kto inwestuje w ten kierunek rozwoju reklamy, zbierze plon obfity.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Google Art Project - poznaj Van Gogha jednym kliknięciem
Opublikowano: 28-02-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Kamera Google Street View nie służy tylko do filmowania codzienności naszych ulic i przechodniów złapanych na gorącym uczynku - wykorzystana została również do wyszukiwarki... sztuki. Ciekawa inicjatywa, Google Art Project, pozwala na wirtualne zwiedzanie najsłynniejszych i najbardziej cenionych dzieł sztuki. Oczywiście, bez wychodzenia z domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
A Ty ile czasu spędzasz w Internecie?
Opublikowano: 28-02-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Konsumowanie mediów w Polsce przebiega według następującego modelu: coraz częściej i na dłużej pochłania nas Internet, telewizja wciąż wiedzie prym, ale pozorny - jest tłem dla życia domowego. I surfowania po sieci. Według raportu Deloitte poświęconego trendom korzystania z Internetu i oglądania telewizji, z czasem średnia ilość czasu poświęconego obu mediom ulegnie wyrównaniu.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się