Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Znaczenie czasu w mediach społecznościowych
Opublikowano: 31-05-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Specjaliści do spraw mediów społecznościowych wyjaśniają, jakie znaczenie w publikowaniu postów na portalach społecznościowych ma pora dnia. Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, kiedy najlepiej udostępniać informacje na swoim profilu, aby dotarły one do odpowiedniej grupy docelowej, to zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
AdWords i Wideo
Opublikowano: 23-05-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Treści wideo już w tej chwili stanowią ogromną część wszystkich internetowych zasobów. Ze względu na znacznie szybszą niż jeszcze nie tak dawno temu przepustowość łączy, a także coraz powszechniejszy dostęp do narzędzi pozwalających na zarejestrowanie i postprodukcję filmów, ta forma komunikacji w coraz większym stopniu staje się podstawową. Istnieją szacunki, iż do 2015 roku filmy wideo stanowić będą aż 90% wszystkich treści w Internecie. Google wychodzi naprzeciw tej tendencji.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Piotr Markiewicz Certyfikowanym Specjalistą Google Analytics
Opublikowano: 24-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min

Nowy interfejs, śledzenie ruchu z serwisów społecznościowych, a przede wszystkim statystyki odwiedzin prezentowane w czasie rzeczywistym potwierdzają po raz kolejny, że Google Analytics odgrywa dziś fundamentalną rolę w ocenie ilości i jakości wejść użytkowników na stronę www. Google Analytics jest więc skutecznym barometrem wszystkich działań reklamowych podjętych w sieci.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.69 - (13 głosów)
Odgrzewany kotlet w nowej, chrupiącej panierce...
Opublikowano: 23-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Google postanowiło sprawdzić, co ulepić można ze starych, acz sprawdzonych i błyskotliwych pomysłów, po połączeniu ich z najnowszymi technologiami udostępnianymi w ramach dotychczasowych usług giganta z Mountain View. Nowe reklamy takich marek jak Coca-Cola, Volvo, Alka-Seltzer czy Avis odświeżają dawne, znane na całym świecie kreacje reklamowe, nie są jednak tylko „powtórką z rozrywki".

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Potencjał drzemiący w geolokalizacji
Opublikowano: 20-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

W marketingu internetowym jest jeszcze wiele nieodkrytych obszarów, które mogłyby zostać wykorzystane w celu przyniesienia znaczących korzyści. Jednym z nich jest z pewnością geolokalizacja. Raport branżowe wskazują tę dziedzinę jako jedną z najbardziej przyszłościowych. Niektóre firmy już odkryły zalety geolokalizacji oraz metody, za pomocą których można ją wykorzystać do promocji swojej marki.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Jak często korzystamy z Internetu
Opublikowano: 17-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ilu jest tak naprawdę użytkowników internetu w Europie? W którym państwie jest ich najwięcej i jaką część tego rynku zajmuje Polska? Czy nasi rodacy są aktywni w sieci?  Jak wypadamy na tle innych państw? Na te pytania odpowiada regularnie przeprowadzany raport comScore. Właśnie opublikowano wyniki za luty.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Jak wykorzystać Google+ do promocji swojej marki
Opublikowano: 16-04-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Coraz częściej pojawiają się głosy wskazujące na premiowanie przez Google posiadania profilu na portalu społecznościowym potentata z Mountain View. Według specjalistów, strony powiązane z Google+ pojawiają się w wynikach wyszukiwania zdecydowanie wyżej oraz są lepiej oznaczone. Czy faktycznie taka sytuacja ma miejsce? A jeśli tak, to w jaki sposób można ją wykorzystać w celu osiągnięcia korzyści dla swojej marki?

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kontrowersje wokół marketingu w social media
Opublikowano: 21-03-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Fanpage na portalu społecznościowym to dzisiaj standard marketingu internetowego. Każda marka, która chce być popularna i rozpoznawalna, decyduje się na prowadzenie takiej działalności. W przypadku bardzo znanych brandów zdarza się, że to fani zakładają i prowadzą takie profile. Czasem jednak taka sytuacja może obrócić się na niekorzyść marki...

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Kto się boi Google?
Opublikowano: 01-03-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

W chwili, kiedy piszę te słowa wchodzi w życie nowa, zapowiadana  już od jakiegoś czasu polityka prywatności Google. O lękach z tym związanych, a także sporym niedoinformowaniu internautów traktuje artykuł Agnieszki Filipiak o wymownym tytule "Czego dowie się o nas Google?" w dzisiejszej "Gazecie Wyborczej". Czy Google naprawdę staje się Wielkim Bratem?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google aktualizuje politykę prywatności
Opublikowano: 08-02-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Od pewnego czasu Google dąży do uszczuplenia polityk prywatności, ale mimo dość aktywnych kroków w tym kierunku nadal istnieje ponad siedemdziesiąt różnych polityk, związanych z poszczególnymi usługami. Prowadzi to do sporych komplikacji i braku integracji pomiędzy wieloma produktami. Nadszedł więc czas radykalnych posunięć. Co to w praktyce oznacza?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Skuteczność Rich Media, czyli interaktywnych formatów reklamowych
Opublikowano: 17-01-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

We wrześniu i październiku ubiegłego roku przeprowadzono badanie, które niezbicie pokazało, że tzw. Rich Media (RM) są bardziej skuteczne niż formaty tradycyjne, zwłaszcza, gdy reklamowana marka zostanie właściwie wyeksponowana, odbiorca podczas całej interakcji będzie miał do niej stały dostęp i podejmie się akcji związanej z zauważoną reklamą, co jest zresztą jednym z jej założeń.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Najskuteczniejsza forma pozyskania klientów przez Internet
Opublikowano: 28-12-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Badania wskazują, że internauci nie życzą sobie, aby reklamowane marki towarzyszyły im podczas aktywności w Sieci. Jednocześnie użytkownicy mają ogromne zaufanie do informacji kierowanych do nich w sposób wirtualny.  Nieskorzystanie z tego byłoby marketingowym grzechem. Jak zachęcać klientów do skorzystania z naszych usług, nie będąc zarazem zbyt nachalnym?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się