Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Wyszukiwanie obrazem i głosem w Google: praca wre!
Opublikowano: 18-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Plus – „Sign In”
Opublikowano: 11-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Google wprowadziło niedawno opcję, dzięki której użytkownicy Twojej strony internetowej, bądź aplikacji mobilnej zalogować się będą mogli do niej za pośrednictwem swojego konta na Google Plus. To rozwiązanie analogiczne do konkurencyjnego Facebook Connect, które obecne jest w Internecie już od jakiegoś czasu. Zachęcamy do zapoznania się z jego podstawowymi funkcjonalnościami.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Trzy kroki Marka Zuckerberga: Atlas, Newsfeed, Graph Search
Opublikowano: 08-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Ekspansja Facebooka trwa w najlepsze. Największy i najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie wprowadza kolejne zmiany, które mają mu pomóc umocnić się na prowadzeniu. Należy więc odnotować dwa ważne wydarzenia z życia serwisu Marka Zuckerberga: zakup Atlas Advertiser Suite od Microsoftu, a także wprowadzenie zupełnie nowego Newsfeedu. Dodając do tego szeroko zapowiadany Graph Search, możemy zaryzykować stwierdzenie, że w tym roku Facebook nie da się nam nudzić.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
„Co sądzą Państwo o...”, czyli o badaniach online
Opublikowano: 27-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Reklamodawcy intensywnie poszukują konkretnej grupy docelowej, która stanowiłaby najbardziej wiarygodny segment potencjalnych odbiorców. Zespół Interaktywnie.com opracował raport Badania w Internecie, który prezentuje wnioski dotyczące ankiet przeprowadzanych w ramach badań online. Według analizy działań respondentów już co 5 ankietowany polski Internauta wypełnia kwestionariusze, odpowiadając na pytania w Sieci. Raport opisuje przyczyny oraz skutki takich działań  i pokazuje, jak ważna jest właściwa interpretacja danych.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Trendy korzystania z Internetu na urządzeniach mobilnych
Opublikowano: 25-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

W ubiegłym roku został zaobserwowany wyraźny wzrost korzystania z Internetu poprzez urządzenia mobilne, bo aż dwukrotny w stosunku do roku poprzedniego. W 2011 roku korzystanie z Internetu w telefonie  deklarowało ok. 6% Polaków, gdzie w 2012 było ponad 14% zdeklarowanych internautów mobilnych. W roku 2011 średnio spędzaliśmy 16 minut dziennie w Internecie, a rok później - aż 29 minut.

Autor
Anna Marszałek
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Sklep Google – już wkrótce otwarcie!
Opublikowano: 21-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Mimo że Google to firma internetowa, jej właściciele planują też podbić tradycyjny rynek sprzedaży. Idąc za przykładem konkurencji korporacja otworzy swoje punkty w największych miastach Stanów Zjednoczonych – być może jeszcze w tym roku. Popularność, jaką cieszą się jej produkty wskazuje na to, że przedsięwzięcie to ma szansę na sukces.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Facebook i jego Graph Search/Socjogram – jak to działa?
Opublikowano: 21-02-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Pierwsze testy nowej wyszukiwarki Facebooka Graph Search już za nami. Już teraz, choć dopiero w wersji testowej, ukazuje ona, jak wielkie możliwości daje użytkownikom serwisu. Chcesz wyszukać „singielki, które lubią pizzę i mieszkają w Krakowie” albo "chińskie restauracje w Warszawie, w których jedli Twoi znajomi"? Nic łatwiejszego! Zobacz, jak to działa.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.29 - (7 głosów)
Reklama przejmuje Internet - The 2012 YouTube Ads Leaderboard
Opublikowano: 31-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

„Co sprawia, że reklama jest świetna? To proste: ludzie chcą ją oglądać.” – tymi słowami portal YouTube rozpoczyna prezentację najpopularniejszych reklam w 2012 roku. Są to produkcje, których zazwyczaj nie oglądamy w telewizji. Przygotowane pod kątem Viral marketingu i buzzu najczęściej zaskakują swoją pointą i poziomem realizacji.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Graph Search. Czy socjogram zrewolucjonizuje Internet?
Opublikowano: 21-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Korzystacie z opcji wyszukiwania na Facebooku? Niezwykle rzadko, prawda? Na pewno jest to spowodowane tym, że system jest mało czytelny i ciężko z jego pomocą znaleźć istotne dla nas informacje. Mark Zuckerberg zapowiedział jednak, podczas konferencji zwołanej 15 stycznia, wprowadzenie zmian, które bynajmniej nie będą tylko kosmetycznym przypudrowaniem dotychczasowych braków.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.00 - (9 głosów)
Tak, jestem przedsiębiorcą - tak, mam profil na Facebooku!
Opublikowano: 18-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Social media odnoszą kolejny sukces, tym razem zyskując zaufanie przedsiębiorstw włączających je do swoich kampanii reklamowych i nawiązując za ich pomocą kontakty z klientami. Podsumowanie IMM we współpracy z PRoto.pl przynosi ciekawe informacje w zakresie tego, co zmieniło się na przestrzeni ostatniego roku w tej dziedzinie, a w jakich opiniach respondenci – eksperci od PR – pozostali niezmienni.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
"Pokolenie Y" - generacja przesiąknięta Internetem
Opublikowano: 18-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Każde pokolenie różni się czymś od poprzedniego i ma swoje indywidualne cechy oraz  zachowania. Nie inaczej jest z tak zwaną „generacją Y”, która nastąpiła po „X” i jest jej całkowitym przeciwieństwem. Badania nad tym, czym jest dla niej Internet i w jakim stopniu go używa, pozwalają na wysunięcie interesujących wniosków.  Ankietę, która objęła kilkanaście krajów z całego świata (w tym Polskę), przeprowadził InsightExpress.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Przeglądarka Yandex - ewolucja, rewolucja czy może odgrzewany kotlet?
Opublikowano: 17-01-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Rosjanie nie przestają zaskakiwać i wprowadzają coraz więcej nie tylko usprawnień do już oferowanych usług, ale także doskonałych rozwiązań będących nowością w ich ofercie… co oczywiście nie oznacza, że konkurencja (mowa oczywiście o głównym przeciwniku – Google) takich rozwiązań już dawno nie zaoferowała. Czym więc jest Яндекс.Браузер? Rewolucyjnym krokiem w nowym kierunku, czy jedynie kolejnym ruchem w stabilnym, ewolucyjnym rozwoju rosyjskiego giganta? A może nie jest to nic nowego?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się