61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Co działo się w marketingu cyfrowym w styczniu 2022?
Opublikowano: 31-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Niby styczeń to środek zimy, ale w świecie marketingu internetowego atmosfera gorąca jak w upalne dni lata. Głównie za sprawą elektryzującej wiadomości od Google – o kolejnej próbie podejścia do zmiany Third Party Cookies, ale też za sprawą bardzo ciekawych raportów. Do których warto zajrzeć? A jakie interesujące zmiany zapowiadają się w social mediach? Przeczytaj przegląd marketingowy ze stycznia 2022 i aktualizuj swoją wiedzę!

Autor
Magda Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Czym jest recykling treści i jak skutecznie go wdrożyć?
Opublikowano: 27-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Recykling treści nie bez powodu ciekawi contentowców, copywriterów i marketerów. Z jednej strony pomaga przełamać blokadę twórczą i skraca czas przygotowania treści, z drugiej – przyczynia się do ochrony środowiska wirtualnego przed zaśmiecaniem mało wartościowym contentem. Czy recykling tekstów nie generuje duplikatów treści? Jak z głową podejść do wtórnego wykorzystania tekstów? Przeczytaj!

Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Nowoczesny content - jak powinien wyglądać i czego unikać?
Opublikowano: 13-01-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

“Cebula ma warstwy, ogry mają warstwy”, ma je również tort oraz... nowoczesny content! Co zrobić, żeby skutecznie przyciągał uwagę użytkowników sieci? Jak stworzyć go zgodnie z najnowszymi trendami w Content Marketingu? Czy zawartość strony internetowej w 2022 roku powinna wyróżniać się czymś szczególnym? Przygotowaliśmy garść cennych wskazówek na temat nowoczesnego contentu. Częstuj się!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.60 - (5 głosów)
Marketingowe podsumowanie trendów 2021 roku
Opublikowano: 30-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min
4, 3, 2, 1... Szczęśliwego Nowego Roku! Już za chwilę będziemy wykrzykiwać te życzenia z szampanem w ręku. Zanim jednak oddamy się świętowaniu, warto rzucić okiem na to, co wydarzyło się w minionym roku w branży marketingu internetowego. Przygotowałam krótkie podsumowanie najważniejszych trendów, które królowały w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy i niewykluczone, że będą kontynuowane w 2022 roku.
Autor
Karolina Nowaczyk
Ocena artykułu
4.14 - (7 głosów)
Bite, snack, meal – najlepszy przepis na apetyczny content. Nie tylko przy wigilijnym stole
Opublikowano: 22-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

8 sekund! Tylko tyle czasu ma copywrier na przyciągnięcie uwagi skanującego treści użytkownika. Mało? Spokojnie, regularnie opowiadamy o tym, co zrobić, żeby treści były skuteczne. Dzisiaj na naszym blogu zrobi się wyjątkowo świątecznie, ale i smakowicie. Przybliżymy jedną z bardziej apetycznych technik tworzenia tekstów o wdzięcznej nazwie „bite, snack, meal” i podpowiemy, jak zaspokoić głód użytkowników. Będzie pysznie!

Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Słowa sprzedają. Jak napisać mocny opis produktu?
Opublikowano: 15-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min

Nigdy nie lekceważ wartości dobrego tekstu! Pokutuje niekiedy przekonanie, że dobry towar w połączeniu z wysoką pozycją w wyszukiwarce to wszystko, czego potrzeba, aby osiągać zadowalające wyniki sprzedaży. Bagatelizowanie atrakcyjnego opisu produktu jest jednak poważnym błędem, a w najlepszym wypadku niewykorzystanym potencjałem – szczególnie w okresie świątecznym, gdy  większość sprzedawców wytacza najcięższe marketingowe działa.

Autor
Patryk Chwiałkowski
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Świąteczna uczta dla duszy, czyli przegląd bożonarodzeniowych spotów reklamowych
Opublikowano: 09-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Mimo tego, że na co dzień wiele osób pomija reklamy lub za wszelką cenę ich unika, to co roku przychodzi taki czas, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Mowa oczywiście o Świętach Bożego Narodzenia, które mają w sobie coś magicznego i sprawiają, że nawet reklamy stają się interesujące. Co w tym roku sprawiło, że nie mogliśmy oderwać się od ekranu?
Autor
Kinga Biegańska
Ocena artykułu
4.50 - (10 głosów)
Jak przygotować skuteczny Landing Page nie tylko na Święta?
Opublikowano: 02-12-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Wyobraź sobie landing page, który przyciąga tysiące użytkowników. Wyobraź sobie landing page zapewniający 10% wskaźnik konwersji. A teraz wyobraź sobie, że jest on Twój! To nie musi być tylko marzenie. Może być realnym narzędziem, które będzie wspierało działania promocyjne bądź sprzedażowe Twojego biznesu. Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę budując landing page.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna Pytko
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się