Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Portret potencjalnego klienta a content Twojej strony internetowej
Opublikowano: 22-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Jak stworzyć portret potencjalnego klienta, skoro nie wiemy przecież, kto dokładnie odwiedza naszą stronę internetową? Wystarczy odpowiedzieć sobie na kilka pytań – o szacowany wiek, wykształcenie czy sytuację życiową. Na tej podstawie będziesz wiedział, jaki content najlepiej dopasuje się do potrzeb i oczekiwań użytkowników – zarówno pod kątem tekstów, grafik czy użytych kolorów.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (lipiec/sierpień 2018)
Opublikowano: 17-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Zaczynając od meksykańskiego komedianta, przechodząc przez nowe funkcje w Asystencie Google, kończąc na żałobie związanej ze śmiercią Olgi "Kory" Jackowskiej - przełom lipca i sierpnia zapewnił nam całkiem spory rollercoaster emocjonalny. Jego odzwierciedleniem są Doodle, trendy oraz artykuły na blogu The Keyword, których ranking przygotowaliśmy i zamieściliśmy w kolejnym wydaniu Top 5.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Dylematy copywritera - czy naprawdę mogę napisać wszystko?
Opublikowano: 08-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Pisać, nie pisać? Jeśli myślisz, że copywriter bez wahania podejmie się każdego zlecenia - jesteś w błędzie. I nie chodzi tutaj o umiejętności bądź też ich brak. Wszak, dobry copywriter napisze dobry tekst na każdy temat i dopasowany do każdej persony. Dylemat pojawia się wtedy, gdy trzeba napisać tekst wątpliwy pod względem etycznym czy też prawnym. Co wtedy?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Pozwól obrazowi przemówić - jak powinna wyglądać infografika?
Opublikowano: 01-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min
Stworzenie przekonującej infografiki i przedstawienie problemu za jej pomocą jest pod wieloma względami bardziej złożone niż zrobienie tego poprzez tekst. Do dyspozycji mamy niewielki obszar, na którym w spójny i przejrzysty sposób - łącząc elementy graficzne i słowa - musimy przedstawić złożone historie i procesy. Gra jest jednak warta świeczki - choćby dlatego, że infografiki to najchętniej udostępniane w social mediach materiały.
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak tworzyć angażujące treści?
Opublikowano: 31-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:25 min
Dobrą robotę copywritera poznasz po treści zorientowanej na potrzebach odbiorcy. Tylko taki content będzie angażujący, a więc pomoże osiągnąć cel, na którym zależy właścicielowi strony internetowej. Cele te mogą być różne: sprzedaż produktu, polubienia, komentarze, udostępnienia, wzrost ruchu, kliknięcia, konwersje itd. Dziś podpowiadamy, jak podkręcić content, aby był bardziej angażujący.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Pozycjonowanie w walce z rozpraszaczami - jak nie zabłądzić w internecie?
Opublikowano: 25-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

Kiedy natrafimy w sieci na coś dziwnego, mówi się, że dotarliśmy na krańce internetu. Często nie zdajemy sobie sprawy, jak wielu osobom zależy, abyśmy poruszali się po takich właśnie wirtualnych bezdrożach. Walka o wyświetlenia, bycie zauważonym i sprowokowanie użytkownika do kliknięcia ma czasem dość nieuczciwe reguły  i stajemy się jej nieświadomymi ofiarami.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czy blog jest skutecznym narzędziem marketingowym dla firmy?
Opublikowano: 23-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Tak. Właśnie dałam Ci odpowiedź na tytułowe pytanie. Możesz teoretycznie na tym skończyć czytanie tekstu. Ale! Poświęć jeszcze kilka minut, a  dowiesz się między innymi po co tworzyć bloga firmowego, czy też w jaki sposób blog może wpłynąć na pozycjonowanie strony firmowej. Tylko kilka minut Twojej uwagi a w zamian garść konkretów o marketingu? Umowa stoi?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
A komu to potrzebne? - po co i jak budować społeczność na Facebooku
Opublikowano: 19-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Mało kto wyobraża sobie dzisiaj życie bez Facebooka. Stał się on nie tylko platformą wirtualnych spotkań i rozmów, ale także miejscem, gdzie firmy mogą tworzyć społeczność użytkowników i kierować wpisy do konkretnej grupy odbiorców. Czy jednak wysiłek włożony w stworzenie i prowadzenie fanpage'a na Facebooku przyniesie jakieś korzyści Twojej firmie?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Posłuchaj, co Ci powiem – podcast to pomysł na Twój blog!
Opublikowano: 18-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Pamiętasz jeszcze, co to podcast? Audycje dźwiękowe na szczęście nie przeszły do lamusa. Potwierdzają to zresztą badania – według Forbesa młodzi internauci coraz chętniej sięgają po treści audio dostępne w sieci. Czas więc przypomnieć sobie, czym jest podcast i dlaczego warto zainwestować nieco czasu i pomysłów na to, aby jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w blogosferze.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2018)
Opublikowano: 17-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Od dziesiątek pysznych potraw spożywanych z okazji Dnia Niepodległości w Doodlach, przez rewolucję w reklamach Google na blogu The Keyword, po niekończącą się gorączkę sportową w trendach z ostatnich 30 dni. W rankingu z przełomu czerwca i lipca każdy znajdzie coś dla siebie - niezależnie czy preferuje aktywny wypoczynek na boisku czy ten mniej aktywny na kanapie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wykorzystanie infografik w marketingu internetowym - czy warto opowiadać obrazem?
Opublikowano: 03-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Badania wykazują, że użytkownikom Internetu potrzeba zaledwie kilku sekund od wejścia na stronę www by ocenić, czy chcą na niej pozostać. Co często wpływa na decyzję internautów o opuszczeniu witryny? Ocean słów, akapitów i nagłówków, w którym boją sie oni utonąć. Zbawienne w tej sytuacji mogą okazać się infografiki i innego rodzaju treści wizualne. Jaki zatem mają one wpływ na działania w marketingu online?
Autor
Witold Regulski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
5 sposobów na… zwiększenie ruchu w sklepie internetowym
Opublikowano: 27-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Na ulicach, w tramwajach, w poczekalni u dentysty widzisz ludzi z nosami w telefonach surfujących po stronach internetowych. Słyszysz, że KTOŚ kupił COŚ przez Internet. Jednak ruch na stronie TWOJEGO sklepu internetowego przypomina maraton żółwi lądowych? Nie bardzo masz pomysł na jego ożywienie? Dlatego poświęć kilka minut na przeczytanie tego artykułu!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się