Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Czym zaskoczy nas Google w 2013 roku?
Opublikowano: 15-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Pierwszy kwartał 2013 roku mamy już za sobą, a co za tym idzie większość z nas dokonała już podsumowania roku ubiegłego. Dla branży SEO było to przełomowe 12 miesięcy, które otworzyły nam oczy na wiele rzeczy. Przede wszystkim pokazały, że Google nie uznaje podziału na równych i równiejszych, jest równie surowe, jeśli chodzi o karanie nielegalnych metod pozycjonowania zarówno wobec małych serwisów, jak i stron należących do wielkich korporacji. Postawił też przed nami sporo pytań: czym zaskoczy nas rok 2013? Jak się na niego przygotować?

Autor
Maciej Milewicz
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Rozczarowani czy oczarowani? Krytyka i zachwyty nad Facebook Home
Opublikowano: 08-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Wszyscy pasjonaci nowinek technologicznych z niecierpliwością oczekiwali konferencji w Menlo Park, która miała miejsce 4 kwietnia 2013. Podczas spotkania zaprezentowany został światu Facebook Home – opracowany specjalnie na użytek smarftonów interfejs współpracujący z Androidem oraz najnowsze osiągnięcie firmy HTC – smartfon HTC First.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Mapy Google na krańcu świata
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc, a zanim do tego dojdzie – warto wzbudzić w sobie emocje, które pomogą i napędzą nas w ich realizacji. Od jakiegoś czasu skutecznie pomagają w tym Mapy Google. Ostatnio dzięki nim, w ramach usługi Street View możliwe jest odwiedzenie m. in. najwyższych szczytów świata, a także miejsc, które w świecie uważane są za zapomniane, zakazane, praktycznie niedostępne. Prawdziwa pasja może narodzić się na ekranie komputera, a taka podróż wiele nie kosztuje.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
Nowości w Facebook Ads Manager
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Pojawiły się nowe udogodnienia dla właścicieli firm posiadających swoje profile na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Dzięki nim reklamodawcy korzystający z Facebook Ads Manager będą mieli ułatwione zadanie – prostsze stanie się zarówno prowadzenie kampanii, jak i monitorowanie jej rezultatów. Zmiany pojawią się już za kilka tygodni.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pliki cookies – co to jest i czy powinniśmy się tego bać?
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Pliki cookies istnieją nie od dziś, jednak dopiero niedawno wprowadziły zamęt w przestrzeni internetowej. Ich obecność dla nikogo nie była tajemnicą, jednak wraz z wprowadzeniem nowej regulacji zostały szerzej zauważone. Na forum rozgorzała dyskusja na temat znaczenia plików cookies – czy są nam potrzebne, komu służą i czy mogą uczynić z internautów niewolników cyberprzestrzeni?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.75 - (12 głosów)
Marketing jak manicure
Opublikowano: 03-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Kobiece spojrzenie na sprawy biznesowe może w pewnych przypadkach zostać sprowadzona do codziennych, ,,babskich spraw''. Troska o wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny danej firmy może być np. porównana do codziennej pielęgnacji paznokci. Jedną z form tego marketingowe manicure może być aktywność reklamowa. Efektywne zareklamowanie swoich produktów umożliwia Facebook, testując wprowadzenie reklam z Facebook Exchange do news feedu.

 

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Myśląc szerzej, patrząc w przyszłość – Google Art, Copy& Code i Think Insights
Opublikowano: 26-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Interaktywne okulary, gadające buty, samojezdny samochód. Brzmi jak szalone science-fiction? Jeszcze kilka lat temu zapewne odpowiedzielibyśmy twierdząco. Dziś dzięki Google, takie projekty stają się rzeczywistością i to jak najbardziej namacalną. Nie tak dawno gigant z Mountain View ogłosił swoje dwa nowatorskie projekty: Art, Copy & Code oraz Think Insights. Wszystko wskazuje na to, że rewolucja dzieje się na naszych oczach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.09 - (11 głosów)
Poszukiwany, poszukiwana....Social Media Manager
Opublikowano: 25-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Czy nowoczesne media tworzą zawody? Oczywiście! Coraz większym zainteresowaniem cieszą się osoby, posiadające doświadczenie na płaszczyźnie mediów społecznościowych. Stosunkowo młody zawód – Social Media Manager – na stałe zagościł w gospodarce. Niemieckie przedsiębiorstwa zatrudniają coraz więcej specjalistów, którzy odpowiedzialni są za wykorzystywanie i integrację działań w obszarze mediów społecznościowych.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.00 - (4 głosy)
Twitter uzyskał patent na Twittera. Idealny prezent z okazji 7 urodzin serwisu
Opublikowano: 25-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Być może wielu osobom trudno w to uwierzyć, ale po siedmiu latach funkcjonowania, dopiero 19 marca 2013 roku, Twitter uzyskał prawa patentowe do Twittera. Dotyczą one przede wszystkim systemu dystrybuowania wiadomości do wielu odbiorców, którzy lubią nasz profil. Czy w związku z tym konkurencja ma się czego obawiać? Jakie są plany przedstawicieli Twittera?

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Zapamiętuj z Google, czyli Google Keep
Opublikowano: 22-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Wszyscy mamy na głowie mnóstwo spraw i żeby nie zapomnieć o ich załatwieniu, trzeba je gdzieś zanotować. Najlepiej tam, gdzie zaglądamy najczęściej – np. w telefonie komórkowym.  Właśnie taki jest nowy pomysł Google, opracowany dla urządzeń wyposażonych w systemy takie jak Android, Ice Cream Sandwich i wyższe. Na pierwszy rzut okna Google Keep to zwykły internetowy notatnik w stylu Springpad czy Evernote.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Cześć, jestem Asia i jeszcze nie zrobiłam zdjęcia w Instagramie
Opublikowano: 21-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Aplikacja Instagram podbiła serca milionów ludzi na całym świecie. Na początku stycznia udostępniono statystyki: 90 milionów aktywnych użytkowników każdego miesiąca robi wrażenie! Każdego dnia publikują około 40 milionów zdjęć z nałożonym specjalnym filtrem. Czy Instagram zyska sławę na miarę Facebooka? A może to się właśnie dzieje?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (8 głosów)
Wyszukiwanie obrazem i głosem w Google: praca wre!
Opublikowano: 18-03-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

W Google nieustannie trwają prace nad zwiększeniem jakości wyników wyszukiwania. Wciąż jeszcze w powijakach jest wyszukiwanie obrazem i głosem ale trwają nieprzerwane prace nad udoskonalaniem tych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków Google było zatrudnienie specjalisty z dziedziny sztucznych sieci neuronowych, profesora Geoffrey Hintona.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się