Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Google vs. Komisja Europejska
Opublikowano: 08-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Wydawać by się mogło, że Google – giganta w branży internetowej - nie jest w stanie zatrzymać nic. Okazuje się jednak, że musi się on ugiąć pod naporem Komisji Europejskiej, która oskarża go o nieuczciwe działania względem konkurencyjnych przedsiębiorstw. Właściciele firmy szukają sposobu na to, by znaleźć rozwiązanie tej sytuacji optymalne dla wszystkich.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Skuteczne czy inwazyjne - reklamy na Facebooku
Opublikowano: 06-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Facebook to już nie tylko portal społecznościowy, ale, jak zauważa wielu użytkowników, systematycznie zaczyna przekształcać się w portal reklamowy. Firmy dostrzegają w możliwości reklamowania się na Facebooku ogromny potencjał, natomiast użytkownicy zastanawiają się, „jak usunąć Facebooka”. Potęguje to dodatkowo plan wejścia Facebooka na rynek reklamy wideo.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Pliki cookies - dla kogo „ustawa ciasteczkowa”?
Opublikowano: 23-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Nowelizacja z 21 grudnia 2012r. ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z poz. zm.) wniosła sporo zmian zarówno do życia internautów jak i właścicieli stron internetowych. Od 22 marca 2013r. na wielu stronach zaczęły pojawiać się informacje, że dana witryna korzysta z plików cookie i że korzystanie z nich jest niezbędnym elementem działania witryny. W podobnym tempie zaczęły powstawać firmy, które za niewielką opłatą wprowadzają odpowiedni kod na stronę. Pytanie tylko, kogo faktycznie dotyczy wspomniana nowelizacja?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (11 głosów)
Własny słownik w Google Translate
Opublikowano: 17-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Google cały czas pracuje i udoskonala swojego tłumacza. Całkiem niedawno wprowadził do niego bardzo ciekawą funkcję. Google translate jest programem bardzo popularnym na całym świecie, stąd lider wśród wyszukiwarek nie spoczywa na laurach i cały czas ulepsza tą usługę.  Cel jest jeden: Coraz trafniejsze tłumaczenia. Jaka? SŁOWNIK, dzięki któremu możemy zapisywać wybrane słowa, czy zwroty wraz z ich tłumaczeniem.

Autor
Maciej Semrau
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Można wypisać się z Internetu: Google Inactive Account Manager
Opublikowano: 17-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Manager nieaktywnych kont to nowa usługa Google pozwalająca na usunięcie konta Google po Twojej śmierci, z takich serwisów jak: Google+, Blogger, Google Drive, Gmail, Picasa, Google Voice i YouTube. Google pozwala skorzystać z dwóch opcji: możemy zadecydować czy nieużywane konto ma zostać bezpowrotnie usunięte a dane wymazane lub możemy przekazać zgromadzone przez nas dane komuś innemu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.27 - (15 głosów)
Siła tkwi w społeczności
Opublikowano: 16-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Dynamiczny rozwój Facebooka sprawił, że stał się on jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Potencjał portali społecznościowych dostrzega wielu przedsiębiorców, którzy poprzez swoje fanpage budują trwałe relacje z klientami. Każdy przedsiębiorca kieruje się innymi zasadami komunikacji na swoich profilach.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (9 głosów)
Czym zaskoczy nas Google w 2013 roku?
Opublikowano: 15-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Pierwszy kwartał 2013 roku mamy już za sobą, a co za tym idzie większość z nas dokonała już podsumowania roku ubiegłego. Dla branży SEO było to przełomowe 12 miesięcy, które otworzyły nam oczy na wiele rzeczy. Przede wszystkim pokazały, że Google nie uznaje podziału na równych i równiejszych, jest równie surowe, jeśli chodzi o karanie nielegalnych metod pozycjonowania zarówno wobec małych serwisów, jak i stron należących do wielkich korporacji. Postawił też przed nami sporo pytań: czym zaskoczy nas rok 2013? Jak się na niego przygotować?

Autor
Maciej Milewicz
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Rozczarowani czy oczarowani? Krytyka i zachwyty nad Facebook Home
Opublikowano: 08-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Wszyscy pasjonaci nowinek technologicznych z niecierpliwością oczekiwali konferencji w Menlo Park, która miała miejsce 4 kwietnia 2013. Podczas spotkania zaprezentowany został światu Facebook Home – opracowany specjalnie na użytek smarftonów interfejs współpracujący z Androidem oraz najnowsze osiągnięcie firmy HTC – smartfon HTC First.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Mapy Google na krańcu świata
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Marzenia się spełniają, ale trzeba im pomóc, a zanim do tego dojdzie – warto wzbudzić w sobie emocje, które pomogą i napędzą nas w ich realizacji. Od jakiegoś czasu skutecznie pomagają w tym Mapy Google. Ostatnio dzięki nim, w ramach usługi Street View możliwe jest odwiedzenie m. in. najwyższych szczytów świata, a także miejsc, które w świecie uważane są za zapomniane, zakazane, praktycznie niedostępne. Prawdziwa pasja może narodzić się na ekranie komputera, a taka podróż wiele nie kosztuje.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
Nowości w Facebook Ads Manager
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Pojawiły się nowe udogodnienia dla właścicieli firm posiadających swoje profile na najpopularniejszym portalu społecznościowym. Dzięki nim reklamodawcy korzystający z Facebook Ads Manager będą mieli ułatwione zadanie – prostsze stanie się zarówno prowadzenie kampanii, jak i monitorowanie jej rezultatów. Zmiany pojawią się już za kilka tygodni.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pliki cookies – co to jest i czy powinniśmy się tego bać?
Opublikowano: 04-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Pliki cookies istnieją nie od dziś, jednak dopiero niedawno wprowadziły zamęt w przestrzeni internetowej. Ich obecność dla nikogo nie była tajemnicą, jednak wraz z wprowadzeniem nowej regulacji zostały szerzej zauważone. Na forum rozgorzała dyskusja na temat znaczenia plików cookies – czy są nam potrzebne, komu służą i czy mogą uczynić z internautów niewolników cyberprzestrzeni?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.75 - (12 głosów)
Marketing jak manicure
Opublikowano: 03-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Kobiece spojrzenie na sprawy biznesowe może w pewnych przypadkach zostać sprowadzona do codziennych, ,,babskich spraw''. Troska o wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny danej firmy może być np. porównana do codziennej pielęgnacji paznokci. Jedną z form tego marketingowe manicure może być aktywność reklamowa. Efektywne zareklamowanie swoich produktów umożliwia Facebook, testując wprowadzenie reklam z Facebook Exchange do news feedu.

 

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się