Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Rodacy z dala od pracy, czyli o wakacjach z www
Opublikowano: 24-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Do jakich celów Polacy wykorzystują Sieć? Do planowania wakacji.  Blisko ¾ ankietowanych przyznało, że chętnie korzystają z Internetu w przygotowaniach do podróży. podstawą do stworzenia raportu przez portal Interaktywnie.com była ankieta przeprowadzona w dniach 17-22 maja 2013 roku. Blisko połowa respondentów wykorzystuje Sieć do kupowania usług turystycznych i tylko nieco mniej (46%) do ich rezerwowania.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.17 - (6 głosów)
Nowe Mapy Google – nowe możliwości
Opublikowano: 10-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Wyszukiwanie interesujących nas informacji w Mapach Google polegało do tej pory głównie na szybkim wpisaniu adresu i przyjrzeniu się, w którym dokładnie miejscu znajduje się dany obiekt. Dla bardziej wnikliwych przygotowano opcję Street View, w której od niedawna możemy przyglądać się również polskim miastom. Na ostatniej konferencji Google I/O zaprezentowano jednak zupełnie nową odsłonę map. Jakie zmiany nas czekają?

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Google w służbie programistom, czyli Web Designer
Opublikowano: 07-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Strony internetowe, aplikacje webowe i reklamy – nowy pomysł internetowego giganta ma na celu wsparcie informatyków w tworzeniu tych formatów. Propozycja będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia programistów, ale także odbiorców – użytkowników internetu. Najważniejsze w przypadku nowego narzędzia są oczywiście reklamy, bo to one przynoszą ekipie z Mountain View zyski.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Pakiety SEM, czyli czemu pozycjonowanie to za mało?
Opublikowano: 16-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Wielu menadżerów wybierając strategię marketingową dla swojej firmy  ogranicza się do jednego z dwóch podstawowych kanałów : pozycjonowania w wynikach organicznych albo kampanii AdWords. Jest to jeden z podstawowych błędów wynikający głównie z nieznajomości zachowań internautów w procesie wyszukiwania informacji w Google.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.70 - (10 głosów)
Google I/O 2013
Opublikowano: 16-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

W środę, 15 maja, San Francisco gościło wielbicieli nowych rozwiązań technologicznych od Google. O konferencji było głośno na długo przed jej rozpoczęciem. Wśród zainteresowanych w błyskawicznym tempie rozchodziły się doniesienia i plotki na temat planowanych prezentacji. Wreszcie nadszedł dzień konferencji, który przyniósł Internautom wiele interesujących nowości. Sprawdź, jakie najciekawsze zmiany zaproponował gigant z Mountain View.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.17 - (6 głosów)
Facebook Home, czyli społecznościowe smartfony
Opublikowano: 14-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Jak sprawić żeby dostęp do Facebooka był jeszcze szybszy? Co zrobić by być na bieżąco z postami naszych znajomych? W odpowiedzi na między innymi te potrzeby facebookowiczów specjaliści z Menlo Park przygotowali innowacyjny interfejs na smartfony z systemem operacyjnym Android, który uczyni urządzenia mobilne jeszcze bardziej społecznościowymi. Czym więc jest Facebook Home?

Autor
Łukasz Górka
Ocena artykułu
4.40 - (10 głosów)
Jak określić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych?
Opublikowano: 10-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Według danych GUS mamy w kraju 18 mln użytkowników Internetu, z czego według Social Baker 9,7 mln to aktywni użytkownicy Facebooka. Najpopularniejsze fanpage w Polsce skupiają od 1,5 mln do 1,8 mln użytkowników. Możliwość dotarcia do tak szerokiego grona potencjalnych klientów jest na pewno bardzo kusząca. Jeżeli przeanalizujemy naszą kampanię w mediach społecznościowych i zobaczymy, że tylko pozornie jest ona darmowa, to powinniśmy oczekiwać konkretnych skutków naszych działań.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.78 - (9 głosów)
Google vs. Komisja Europejska
Opublikowano: 08-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Wydawać by się mogło, że Google – giganta w branży internetowej - nie jest w stanie zatrzymać nic. Okazuje się jednak, że musi się on ugiąć pod naporem Komisji Europejskiej, która oskarża go o nieuczciwe działania względem konkurencyjnych przedsiębiorstw. Właściciele firmy szukają sposobu na to, by znaleźć rozwiązanie tej sytuacji optymalne dla wszystkich.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Skuteczne czy inwazyjne - reklamy na Facebooku
Opublikowano: 06-05-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Facebook to już nie tylko portal społecznościowy, ale, jak zauważa wielu użytkowników, systematycznie zaczyna przekształcać się w portal reklamowy. Firmy dostrzegają w możliwości reklamowania się na Facebooku ogromny potencjał, natomiast użytkownicy zastanawiają się, „jak usunąć Facebooka”. Potęguje to dodatkowo plan wejścia Facebooka na rynek reklamy wideo.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Pliki cookies - dla kogo „ustawa ciasteczkowa”?
Opublikowano: 23-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Nowelizacja z 21 grudnia 2012r. ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z poz. zm.) wniosła sporo zmian zarówno do życia internautów jak i właścicieli stron internetowych. Od 22 marca 2013r. na wielu stronach zaczęły pojawiać się informacje, że dana witryna korzysta z plików cookie i że korzystanie z nich jest niezbędnym elementem działania witryny. W podobnym tempie zaczęły powstawać firmy, które za niewielką opłatą wprowadzają odpowiedni kod na stronę. Pytanie tylko, kogo faktycznie dotyczy wspomniana nowelizacja?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (11 głosów)
Własny słownik w Google Translate
Opublikowano: 17-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Google cały czas pracuje i udoskonala swojego tłumacza. Całkiem niedawno wprowadził do niego bardzo ciekawą funkcję. Google translate jest programem bardzo popularnym na całym świecie, stąd lider wśród wyszukiwarek nie spoczywa na laurach i cały czas ulepsza tą usługę.  Cel jest jeden: Coraz trafniejsze tłumaczenia. Jaka? SŁOWNIK, dzięki któremu możemy zapisywać wybrane słowa, czy zwroty wraz z ich tłumaczeniem.

Autor
Maciej Semrau
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Można wypisać się z Internetu: Google Inactive Account Manager
Opublikowano: 17-04-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 0:30 min

Manager nieaktywnych kont to nowa usługa Google pozwalająca na usunięcie konta Google po Twojej śmierci, z takich serwisów jak: Google+, Blogger, Google Drive, Gmail, Picasa, Google Voice i YouTube. Google pozwala skorzystać z dwóch opcji: możemy zadecydować czy nieużywane konto ma zostać bezpowrotnie usunięte a dane wymazane lub możemy przekazać zgromadzone przez nas dane komuś innemu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.27 - (15 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się