Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nie ma Cię na fejsie? Nie istniejesz...
Opublikowano: 18-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żartobliwym tonem powtarzany frazes jest w zasadzie prawdziwym komentarzem do obecnej sytuacji dotyczącej obecności w Sieci. Kwestia dotyka obecnie nie tylko osoby prywatne i wiąże się nie tylko z posiadaniem profilu na Facebooku. W coraz większym stopniu konta firmowe na różnych portalach społecznościowych zakładają także przedsiębiorstwa, prywatni inwestorzy oraz brandy. Jak wykorzystać social media?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Jak Cię widzą tak… o Tobie mówią
Opublikowano: 05-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Według Słownika terminów literackich wydanego pod red. Janusza Słowińskiego konotacja to „treść charakterystyczna nazwy, czyli zbiór cech wyróżniających, wspólnych wszystkim przedmiotom oznaczonym przez daną nazwę”. Brzmi może skomplikowanie, ale specjaliści od reklamy z pewnością doceniają ten termin. Oznacza on bowiem to, że myśląc o przedmiotach, czy zjawiskach używamy nie tylko samej ich nazwy, ale również całego zaplecza skojarzeń, które się z danym zjawiskiem wiążą.  

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Optymalizacja świata z Google
Opublikowano: 04-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google jako jedena z największych wyszukiwarek stron www wpływa również na losy rzeczywistego świata – na naszym blogu ten aspekt był podkreślany wiele razy. Jako specjaliści w branży internetowej, jednocześnie śledzący poczynania tego koncernu, zwracamy również uwagę na organizowane przez Google konkursy, w tym Google Science Fair - przeznaczony dla utalentowanej młodzieży.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
From Russia with tweet
Opublikowano: 03-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi już za nami. Medale rozdane, torby spakowane, wioska olimpijska opustoszała a ze znicza górującego nad rosyjskim kurortem zniknął płomień. Warto jednak przypomnieć sobie jak zmagania sportowców zostały podsumowane w mediach społecznościowych. Bierzemy na tapetę Twittera, który w przypadku ważnych wydarzeń sportowych staje się obecnie najciekawszym i najczęściej wykorzystywanym przez światowe marki oraz osobistości kanałem.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Real-time marketing = REAL SUCCESS
Opublikowano: 02-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Marketing czasu rzeczywistego pokazał swoją wielką siłę podczas finałowego meczu ligii amerykańskiego futbolu w 2013 roku. Super Bowl jest najchętniej oglądanym programem w mediach przez rzesze Amerykanów – w ubiegłym roku zgromadził przed samymi telewizorami 10, 8 mln widzów, a na Twitterze pojawiło się w tym czasie ok. 24,1 mln postów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Sunrise System ostrzega. Google nie rozdaje 950 tysięcy funtów!
Opublikowano: 18-02-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Uwaga! Czy również Tobie Google chce wypłacić 950,000 funtów brytyjskich za bycie jednym z najważniejszych użytkowników? Niestety, kalifornijski gigant, pomimo ogromnego budżetu, nie chce się ot tak pozbywać jego bądź co bądź znacznej części. Jest to znana już z zeszłego roku próba wyłudzenia danych osobowych (tzw. phishing).

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
eCommerce – zielona wyspa rynku sprzedaży
Opublikowano: 07-02-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min

W 2012 roku rynek sprzedaży internetowej był jednym z najlepiej rozwiniętych w branży. Właściciele sklepów oferujących zakupy w sieci byli zadowoleni z osiągniętych zysków i z nadzieją patrzyli w przyszłość. Z najnowszego raportu „Co nakręca e-Commerce” przeprowadzonego przez CubeResearch wynika, że ich optymizm został nagrodzony i rok 2013 także okazał się udany. Czy podobnych wyników możemy spodziewać się także w ciągu najbliższych 12 miesięcy?

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Google liderem w Polsce
Opublikowano: 31-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Każdy z internautów na co dzień posługuje się wyszukiwarką w celu pozyskania potrzebnych mu informacji. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez GemiusTraffic w Polsce nieodzownie do tego celu wykorzystujemy Google. Aż 93% generowanego ruchu na stronach pochodzi właśnie z tej wyszukiwarki. Polska wersja Yahoo! uplasowała się na 3. miejscu w tegorocznym zestawieniu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Okiem Google - Google Glass
Opublikowano: 21-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Przedstawili projekt oraz realizację okularów przyszłości - Google Glass, zastępujących nowoczesne i poręczne smartfony, teraz tworzą inteligentne soczewki do mierzenia poziomu glukozy zawartej we krwi. Czy gigant z Mountain View, oprócz silnego wpływania na świat internetowy, może odmienić również nasze prywatne życie? Sprawdźcie sami...

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.60 - (10 głosów)
Media społecznościowe na Igrzyskach w Soczi
Opublikowano: 17-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

7 lutego to data, którą na pewno mają już zakreśloną grubym markerem wszyscy fani sportów zimowych na całym świecie. Tego dnia zapłonie znicz olimpijski w Soczi i rozpoczną się Igrzyska, które już zapowiadane są jako najbardziej "społecznościowa olimpiada" w historii. Pozostając przy terminologii sportowej - "czarnym koniem" tych igrzysk może zostać portal VK.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Yandex A.D. 2013 z punktu widzenia najpopularniejszych zapytań użytkowników
Opublikowano: 10-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zapytania wpisywane przez użytkowników w okienko najbliższej ich sercu (i komputerowi) wyszukiwarki internetowej stanowią często odzwierciedlenie trendów panujących w społeczeństwie, czy też najważniejszych wydarzeń w danym okresie czasu. Yandex nie mógł okazać się gorszy od Google i również stworzył krótki opis trendów 2013 roku. Co wygrało? Rozrywka, czy polityka?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Akcja i reakcja, czyli o współzależności człowieka, Internetu i reklamy
Opublikowano: 09-01-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Ogromny postęp technologiczny, jaki dokonał się w ostatnich dwóch dekadach, znacząco wpływa na przekształcenia społeczne. Dynamiczne zmiany, zachodzące w przemyśle informatycznym, przyczyniają się do transformacji gospodarki, a także modyfikują nasze własne życie. Z drugiej strony aktywność ludzi w Sieci stanowi doskonały marker, pozwalający na bieżący monitoring tego co aktualnie pociąga potencjalnych konsumentów.  Jesteśmy świadkami narodzin nowego społeczeństwa internetowego. Jaki wpływ na reklamę mają działania przeciętnego Internauty?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się