Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Czy event marketing dotyczy także internautów?
Opublikowano: 11-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ostatnim czasie coraz częściej mówi się o event marketingu. Okazuje się, że kojarzymy ten termin z organizowaniem rozmaitych imprez: koncertów, pikników, zlotów, wykładów, czy happeningów. Warto jednak zacząć myśleć o tym zjawisku również w kontekście mediów społecznościowych, ponieważ to dzięki nim każde wydarzenie zaczyna istnieć w świadomości odbiorców. One też pozwalają dzielić się wrażeniami z zabawy ze znajomymi, dzięki czemu całe przedsięwzięcie nabiera większego rozgłosu.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co to jest Google: sonda uliczna nr 1
Opublikowano: 11-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zaczęło się od wyszukiwarki, ale dziś to coś znacznie więcej - narzędzia w chmurze, poczta, niezawodny "wujek" - zapytaliśmy przypadkowych przechodniów, co to jest Google. Ciekawie posłuchac o fundamentalnych narzędziach bzinesowych z perspektywy tak zwanych laików, a przede wszystkim - upewnić się w badaniach terenowych, że Google jest dla większości ludzi po prostu ... niezbędną oczywistością. Zapraszamy do pierwszego odcinka firmowego cyklu sond ulicznych - niebawem kolejny film!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.11 - (9 głosów)
Nowy wygląd Google i Facebooka
Opublikowano: 10-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

TIME FOR CHANGES – postanawia Google i Facebook. Zmiana layotu Google oraz News Feeda w Facebooku to nie tylko wizualizacja. Wpływa również na wyniki zapytań w wyszukiwarce oraz swobodę poruszania się użytkowników po popularnym portalu społecznościowym. Jakie działania są testami, a które z nich wprowadzone na stałe? Zachęcamy do przeczytania artykułu, który wyjaśni kwestie, dotyczącego nowego wyglądu – nie tylko w przypadku wyżej wymienionych stron.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Co musisz wiedzieć, aby stworzyć kampanię reklamową na Facebooku?
Opublikowano: 08-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ostatnim czasie wiele mówi się o zwrocie z inwestycji w media społecznościowe. Przez długi czas kanał ten był uznawany za możliwość darmowej promocji firmy, a jednocześnie szansę zwiększenia ruchu na stronie www czy sklepie internetowym, co bezpośrednio mogło przekładać się na sprzedaż. Media społecznościowe w krótkim czasie jednak stały się areną nowoczesnych działań marketingowych, bez których dziś wiele firm nie wyobraża sobie swojej działalności. Zmiana podejścia oraz rosnąca konkurencja sprawiły, że social media powoli przestają być darmowym uzupełnieniem działań marketingowych, a coraz częściej niezbędne jest poczynienie znacznych inwestycji w płatną reklamę.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Ćwierkanie po polsku, czyli aktywność marek na Twitterze
Opublikowano: 07-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Mimo że Twitter jest jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie i możemy z niego korzystać już od dobrych kilku lat, w Polsce nadal cieszy się stosunkowo niewielką popularnością. Większość polskich internautów postrzega go przede wszystkim jako narzędzie komunikacji polityków z dziennikarzami,  nie zdając sobie sprawy z tego, że Twitter kryje sobie także duży potencjał marketingowy dla firm.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Facebook rządzi w Turcji i na Węgrzech!
Opublikowano: 04-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy zastawialiście się kiedyś jak kształtuje się profil przeciętnego użytkownika Facebooka w Polsce i na świecie? Dzięki badaniom przeprowadzonym przez firmę Gemius mamy szansę dokonać analizy demograficznej fanów portali społecznościowych, którzy najczęściej korzystają z serwisu Marka Zuckerberga. Największą popularnością cieszy się on na Węgrzech oraz w Turcji, gdzie aż 86% internautów odwiedza Facebooka.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
3 proste rady jak lepiej korzystać z nowych Map Google
Opublikowano: 04-04-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Spójrzmy prawdzie w oczy – wszyscy to robimy. Ale czy tak naprawdę wiemy, jak w pełni wykorzystać ten potencjał? Zapraszamy do poznania 3 prostych sztuczek, które pozwalają lepiej, efektywniej posługiwać się nowymi Mapami Google i ich ogromnymi możliwościami. Te proste triki niemal codziennie ułatwiają nam życie. Naturalnie ciekawych funkcji Map Google jest znacznie więcej, przy czym nie wszystkie z nich dostępne są już teraz w Polsce.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nie ma Cię na fejsie? Nie istniejesz...
Opublikowano: 18-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żartobliwym tonem powtarzany frazes jest w zasadzie prawdziwym komentarzem do obecnej sytuacji dotyczącej obecności w Sieci. Kwestia dotyka obecnie nie tylko osoby prywatne i wiąże się nie tylko z posiadaniem profilu na Facebooku. W coraz większym stopniu konta firmowe na różnych portalach społecznościowych zakładają także przedsiębiorstwa, prywatni inwestorzy oraz brandy. Jak wykorzystać social media?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Jak Cię widzą tak… o Tobie mówią
Opublikowano: 05-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Według Słownika terminów literackich wydanego pod red. Janusza Słowińskiego konotacja to „treść charakterystyczna nazwy, czyli zbiór cech wyróżniających, wspólnych wszystkim przedmiotom oznaczonym przez daną nazwę”. Brzmi może skomplikowanie, ale specjaliści od reklamy z pewnością doceniają ten termin. Oznacza on bowiem to, że myśląc o przedmiotach, czy zjawiskach używamy nie tylko samej ich nazwy, ale również całego zaplecza skojarzeń, które się z danym zjawiskiem wiążą.  

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Optymalizacja świata z Google
Opublikowano: 04-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google jako jedena z największych wyszukiwarek stron www wpływa również na losy rzeczywistego świata – na naszym blogu ten aspekt był podkreślany wiele razy. Jako specjaliści w branży internetowej, jednocześnie śledzący poczynania tego koncernu, zwracamy również uwagę na organizowane przez Google konkursy, w tym Google Science Fair - przeznaczony dla utalentowanej młodzieży.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
From Russia with tweet
Opublikowano: 03-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi już za nami. Medale rozdane, torby spakowane, wioska olimpijska opustoszała a ze znicza górującego nad rosyjskim kurortem zniknął płomień. Warto jednak przypomnieć sobie jak zmagania sportowców zostały podsumowane w mediach społecznościowych. Bierzemy na tapetę Twittera, który w przypadku ważnych wydarzeń sportowych staje się obecnie najciekawszym i najczęściej wykorzystywanym przez światowe marki oraz osobistości kanałem.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Real-time marketing = REAL SUCCESS
Opublikowano: 02-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Marketing czasu rzeczywistego pokazał swoją wielką siłę podczas finałowego meczu ligii amerykańskiego futbolu w 2013 roku. Super Bowl jest najchętniej oglądanym programem w mediach przez rzesze Amerykanów – w ubiegłym roku zgromadził przed samymi telewizorami 10, 8 mln widzów, a na Twitterze pojawiło się w tym czasie ok. 24,1 mln postów.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się