Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Małe przedsiębiorstwa i ich obecność w social mediach – w jaki sposób walczyć o klienta?
Opublikowano: 02-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wiele osób jest zdania, że działalność w mediach społecznościowych to domena dużych, międzynarodowych koncernów i spółek. Nic bardziej mylnego – mniejsze przedsiębiorstwa także mogą w ten sposób powalczyć o zainteresowanie odbiorców. Najważniejsze to zapamiętać kilka ważnych wskazówek i korzystając z nich opracować odpowiedni plan działania, który pozwoli wziąć udział w wyścigu o zdobycie zaufania klienta.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
10 kroków do skutecznej kampanii na Facebooku
Opublikowano: 01-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niejednokrotnie pisaliśmy już o tym, że płatna reklama na Facebooku staje się nieodzownym elementem działalności firm w Internecie. Wciąż jednak jest to teren niezbadany, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mogą sobie pozwolić na tworzenie działów odpowiedzialnych za promocję w sieci i w mediach społecznościowych. Na naszym blogu mogliście już przeczytać jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku. Teraz prezentujemy 10 kroków, dzięki którym będzie ona o wiele skuteczniejsza.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prywatność wg Zuckerberga
Opublikowano: 25-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chętnie korzystamy z różnego rodzaju nowinek pomagających nam w codziennym funkcjonowaniu lub dających ciekawą rozrywkę. Sięgamy więc często po odpowiednie aplikacje. Aby nie poświęcać dodatkowego czasu na rejestrację możemy skorzystać z wtyczki Facebook Login. Pozwala ona na logowanie się na stronach internetowych za pomocą konta na Facebooku. Zyskała popularność zarówno wśród użytkowników, jak i wśród deweloperów.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Mundial z Google
Opublikowano: 24-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Radość, smutek, nerwy, euforia - takie emocje zapewne towarzyszą niejednemu z nas podczas oglądania piłkarskich rozgrywek 2014 FIFA World Cup, które odbywają się w Brazylii. A jak mistrzostwa świata ,,przeżywa'' Google? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wyrażenie ,,mundial'' i przekonać się samemu! Przedstawiamy Mundial 2014 okiem wyszukiwarki Google.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Krótki przewodnik po usłudze Google Moja Firma
Opublikowano: 23-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Po wielu miesiącach testów, prób, aktualizacji ze starszej wersji Map Google do nowej, najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce wprowadziła zintegrowany sposób zarządzania firmą w ramach usług Google+, Map Google oraz w wyszukiwarce. Moja Firma to narzędzie szczególnie przydatne dla małych i średnich firm, które prowadzą działalność lokalną.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Zniknąć z wyszukiwań Google?
Opublikowano: 16-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Choć ustawodawstwo Unii Europejskiej nie przewiduje „prawa do bycia zapomnianym” Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że Google jest zobligowany do usuwania informacji z wyników wyszukiwania na temat danej osoby, które są niepełne lub nieaktualne. Zgodnie z treścią orzeczenia można domagać się wymazania danych personalnych, które są niewłaściwe, niestosowne czy też nadmierne w stosunku do celów, dla których są one przetwarzane.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Miłośnicy blogów łączcie się!
Opublikowano: 12-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od dłuższego czasu wieszczy się, że prowadzenie blogów przestaje być modne, a same blogi tracą moc opiniotwórczą. Czy jednak na pewno? Zaprzecza temu powołanie do życia platformy zBLOGowani.pl, która ruszyła z końcem maja i skupia publikacje z ponad tysiąca blogów w jednym miejscu, a liczba zarejestrowanych w nim domen stale wzrasta.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Internet w rytmie samby
Opublikowano: 09-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Już 12 czerwca rozpoczyna się wielkie święto wszystkich fanów piłki nożnej, ale również reklamodawców - Mistrzostwa Świata w piłce nożnej. Ogromny biznes skupi się przez ten miesiąc na Brazylii, rytmach samby i zielono-żółtej kolorystyce. Od dłuższego czasu jesteśmy przygotowywani na apogeum brazylijskiej gorączki, ponieważ w Internecie pojawiają się ciekawe kampanie reklamowe dużych i małych marek. Każdy chce wyrwać dla siebie chociaż najmniejszy kawałek tortu w kształcie futbolówki. Wybraliśmy więc dla Was kilka reklam i kampanii w sieci, na które warto zwrócić uwagę.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Co nowego w Google Plus?
Opublikowano: 23-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Z okazji zbliżających się wakacji Google Plus przygotował dla swoich użytkowników nową funkcję, która pozwala zebrać wszystkie letnie wspomnienia udokumentowane zdjęciami i filmami w jednym miejscu. Co nowego jeszcze oferuje nam serwis? Udoskonaloną wersję aplikacji mobilnej z odświeżonym interfejsem. Ma być ładniej, bardziej przejrzyście i przede wszystkim - sprawniej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Liczba użytkowników rosyjskiego internetu w Rosji wzrosła o 5 mln w 2013 roku!
Opublikowano: 16-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Na początku kwietnia Yandex opublikował statystyki dotyczące rozwoju rosyjskiego Internetu w 2013 roku. Wzrost, do czego się już zdążyliśmy przyzwyczaić, był imponujący. Ten ogromny, stale rosnący rynek jest bardzo wymagający, ale stanowi jednocześnie wielką szansę na rozpędzenie swojego biznesu i ekspansję swojej marki na wschód. Przedstawiamy statystyki obrazujące marketingową potęgę „runetu".

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Polacy nie gęsi i… swoją wyszukiwarkę mają
Opublikowano: 14-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Na chwilę obecną ponad miliard dokumentów polskojęzycznych znajduje się w Sieci, jednak możliwości ich przeszukiwania są w dalszym ciągu bardzo ograniczone. Zmian mają dokonać naukowcy z Instytutu Informatyki PAN w Warszawie i Politechniki Wrocławskiej, którzy od ponad pięciu lat pracują nad semantyczną wyszukiwarką internetową. Ma zostać wdrożona w życie od czerwca tego roku (dokładnie po zeskanowaniu 500 mln treści) i umożliwić precyzyjne przeszukiwanie tekstów w języku polskim.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Strzeż się! Reklama Cię śledzi!
Opublikowano: 02-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Bloki reklamowe emitowane w telewizji to idealny czas na wyjście do kuchni czy korzystanie z urządzeń mobilnych. Jak wskazują badania ponad połowa telewidzów korzysta w czasie oglądania ulubionych programów także ze swoich smartfonów oraz tabletów. System Sync pozwala na emitowanie jednakowych reklam w tym samym czasie w telewizji oraz w urządzeniach mobilnych. W ten sposób użytkownicy i tak napotkają dany przekaz promocyjny.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się