Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Powody, dla których korzystamy i będziemy korzystać z Facebooka
Opublikowano: 28-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Mimo pojawiających się głosów na temat tego, jakoby Facebook przeżywał kryzys i w najbliższej przyszłości miał stracić znaczną część użytkowników, jak na razie nic nie wskazuje na to, aby podejrzenia te miały się potwierdzić. Przeciwnie – portal w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem ludzi na całym świecie i stara się utrzymać pozycję lidera, zaskakując nas kolejnymi udogodnieniami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Brand building w wyszukiwarce
Opublikowano: 25-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Budowanie marki, czyli brand building to skomplikowany i długotrwały proces, który polega na zwiększaniu siły i świadomości marki wśród konsumentów, za pomocą prowadzonych kampanii, promocji, działań wizerunkowych czy sponsoringu. Poszczególne aktywności mają pomóc w zdobyciu życzliwości i lojalności odbiorców, a w większej skali podniesieniu rozpoznawalności marki. Jednym z ważniejszych w ostatnim czasie elementów brand buildingu stał się marketing w wyszukiwarkach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Kolejne zmiany w Google
Opublikowano: 11-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google ciągle pracuje nad udoskonalaniem swoich usług. Pisaliśmy już o zmianach pojawiających się w Miejscach Google. Okazuje się, że ostatnio została dodana nowa opcja do profilu Google+. Jej pojawienie się powinno ucieszyć użytkowników, chcących zyskać kontrolę nad tym, kto odbiera udostępnianą przez nich treść.  Chodzi m.in. o ustawianie odbiorców wg kategorii wiekowych.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
13 najczęstszych problemów z Google Moja Firma
Opublikowano: 10-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od momentu wprowadzenia zmian do usługi Miejsca Google i jej stopniowego łączenia z innymi usługami w ramach panelu Moja Firma, pojawiają się drobniejsze lub większe błędy lub nieporozumienia związane z ich działaniem. Przedstawiamy „Szczęśliwą 13-tkę”, czyli najczęściej pojawiające się kłopoty dotyczące zakładania oraz korzystania z Google Moja Firma.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Czasy bohaterów nie przeminęły, czyli o Brand Hero
Opublikowano: 09-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Współczesna promocja marki jest zadaniem niemalże karkołomnym, biorąc pod uwagę obecne możliwości technologiczne oraz ogrom rozwiązań marketingowych i liczbę konkurentów. Wydaje się coraz istotniejsze wypracowanie takiego elementu, który będzie natychmiastowo identyfikował się z marką, a przy tym budował pozytywne relacje z odbiorcą. Wiele brandów decyduje się stworzyć własnego bohatera.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Małe przedsiębiorstwa i ich obecność w social mediach – w jaki sposób walczyć o klienta?
Opublikowano: 02-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wiele osób jest zdania, że działalność w mediach społecznościowych to domena dużych, międzynarodowych koncernów i spółek. Nic bardziej mylnego – mniejsze przedsiębiorstwa także mogą w ten sposób powalczyć o zainteresowanie odbiorców. Najważniejsze to zapamiętać kilka ważnych wskazówek i korzystając z nich opracować odpowiedni plan działania, który pozwoli wziąć udział w wyścigu o zdobycie zaufania klienta.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
10 kroków do skutecznej kampanii na Facebooku
Opublikowano: 01-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niejednokrotnie pisaliśmy już o tym, że płatna reklama na Facebooku staje się nieodzownym elementem działalności firm w Internecie. Wciąż jednak jest to teren niezbadany, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mogą sobie pozwolić na tworzenie działów odpowiedzialnych za promocję w sieci i w mediach społecznościowych. Na naszym blogu mogliście już przeczytać jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku. Teraz prezentujemy 10 kroków, dzięki którym będzie ona o wiele skuteczniejsza.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prywatność wg Zuckerberga
Opublikowano: 25-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chętnie korzystamy z różnego rodzaju nowinek pomagających nam w codziennym funkcjonowaniu lub dających ciekawą rozrywkę. Sięgamy więc często po odpowiednie aplikacje. Aby nie poświęcać dodatkowego czasu na rejestrację możemy skorzystać z wtyczki Facebook Login. Pozwala ona na logowanie się na stronach internetowych za pomocą konta na Facebooku. Zyskała popularność zarówno wśród użytkowników, jak i wśród deweloperów.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Mundial z Google
Opublikowano: 24-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Radość, smutek, nerwy, euforia - takie emocje zapewne towarzyszą niejednemu z nas podczas oglądania piłkarskich rozgrywek 2014 FIFA World Cup, które odbywają się w Brazylii. A jak mistrzostwa świata ,,przeżywa'' Google? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wyrażenie ,,mundial'' i przekonać się samemu! Przedstawiamy Mundial 2014 okiem wyszukiwarki Google.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Krótki przewodnik po usłudze Google Moja Firma
Opublikowano: 23-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Po wielu miesiącach testów, prób, aktualizacji ze starszej wersji Map Google do nowej, najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce wprowadziła zintegrowany sposób zarządzania firmą w ramach usług Google+, Map Google oraz w wyszukiwarce. Moja Firma to narzędzie szczególnie przydatne dla małych i średnich firm, które prowadzą działalność lokalną.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Zniknąć z wyszukiwań Google?
Opublikowano: 16-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Choć ustawodawstwo Unii Europejskiej nie przewiduje „prawa do bycia zapomnianym” Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że Google jest zobligowany do usuwania informacji z wyników wyszukiwania na temat danej osoby, które są niepełne lub nieaktualne. Zgodnie z treścią orzeczenia można domagać się wymazania danych personalnych, które są niewłaściwe, niestosowne czy też nadmierne w stosunku do celów, dla których są one przetwarzane.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Miłośnicy blogów łączcie się!
Opublikowano: 12-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od dłuższego czasu wieszczy się, że prowadzenie blogów przestaje być modne, a same blogi tracą moc opiniotwórczą. Czy jednak na pewno? Zaprzecza temu powołanie do życia platformy zBLOGowani.pl, która ruszyła z końcem maja i skupia publikacje z ponad tysiąca blogów w jednym miejscu, a liczba zarejestrowanych w nim domen stale wzrasta.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się