Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Prawda, pół-prawda, nieprawda? Co tak naprawdę liczy się w content marketingu?
Opublikowano: 21-11-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

O content marketingu mówi się dużo, mówi się często, ale czy zawsze mówi się prawdę? Podobnie jak przy wszystkich ewoluujących zjawiskach nadbudowano wokół niego wiele mitów. Możliwość swobodnej wypowiedzi, jaką daje Internet, przyczynia się do przemieszania wiedzy eksperckiej ze spostrzeżeniami. Powstający w tyglu informacji chaos utrudnia rozróżnienie między prawdą a mitem. Warto poznać kilka najczęściej powielanych „faktów”.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Twoje Mapy Google
Opublikowano: 31-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielu z nas lubi planować trasy bliskich wycieczek i dalekich podróży. Warto do tego celu wykorzystać opcje Map Google. Dzięki znajomości kilku prostych narzędzi będziemy mogli tworzyć własne mapy. Ich wykorzystanie wiąże się z prostym dostępem do archiwalnych tras i możliwością ich edycji. Ulubionymi lokalizacjami możemy również podzielić się ze znajomymi. Jak pracować z narzędziami oferowanymi przez Google?

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Raport przejrzystości
Opublikowano: 30-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ciąg dalszy informacji o „prawie do bycia zapomnianym” – tym razem prezentujemy udostępniony przez Google „raport przejrzystości”. Według niego całkowita liczba żądań o usunięcie adresu URL z wyników wyszukiwania wynosi około 150 tysięcy, wśród których ponad 3800 zgłoszeń zostało wysłanych z Polski. W artykule zostały zawarte szczegółowe statystyki oraz informacje o zgłoszeniach.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Realne korzyści z wirtualnej licytacji… czyli o RTB
Opublikowano: 07-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Real-Time Bidding (RTB) zrewolucjonizowało rynek reklamy w Internecie w 2010 roku, wkraczając do Sieci i pokazując swoje możliwości. Dziś nie stanowi ani rewolucji, ani przyszłego trendu, jest bowiem rzeczywistym źródłem dochodu dla wielu firm z sektora małych i dużych przedsiębiorstw. Obecnie jest jedną z dróg pozwalających na precyzyjne dotarcie do Klienta.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Technologia rozpoznawania obrazów
Opublikowano: 07-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozpoznawanie obrazów jest technologią, która umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów. Opiera się ona na algorytmach, które pozwalają na szczegółową analizę badanego przedmiotu. Czas, aby została ona wykorzystana w działaniach marketingowych. Pierwszą w Polsce kampanię opartą na tej technologii realizują agencje NEXT i Brand24 dla marki Coca-Cola.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Aktualności na Facebooku... jeszcze bardziej aktualne
Opublikowano: 06-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zdarzyło się Wam publikowanie na Facebooku postów dotyczących bieżących wydarzeń, by następnie z żalem obserwować, że liczba osób, do których dotarły jest o wiele niższa niż oczekiwaliście? Algorytm edgerank zrobił swoje i w przypadku gdy Wasze posty szybko nie zdobyły zainteresowania, a fani nie zaangażowali się natychmiast, zniknęły bez śladu w czeluściach newsfeedu. Od teraz ma być nieco inaczej.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.38 - (8 głosów)
Facebook Moments – w trosce o prywatność użytkowników
Opublikowano: 03-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W odpowiedzi na głosy tych, którzy coraz częściej skarżą się na brak prywatności podczas korzystania z Facebooka, Marc Zuckerberg postanowił znaleźć rozwiązanie tego problemu. W tym celu rozpoczął współpracę z twórcami aplikacji Cluster, przeznaczonej dla użytkowników pragnących dzielić się publikowanymi treściami w obrębie wybranych grup odbiorców.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Wearable Devices
Opublikowano: 12-09-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Z nowinek technologicznych korzystamy chętnie, gdyż potrafią one bardzo ułatwić życie. Przyzwyczailiśmy się już do telefonów komórkowych, tabletów i laptopów – są one naszą codziennością i nikogo nie dziwi ich obecność nie tylko w domach, ale także w środkach komunikacji miejskiej, czy nawet w restauracjach. Już niedługo będziemy mogli cieszyć się jeszcze nowocześniejszymi udogodnieniami z dziedziny wearable devices (ubieralne technologie). Już dziś w Internecie znaleźć możemy informacje o inteligentnych koszulach czy biżuterii.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
4.11 - (9 głosów)
Pełna lansjera dla każdego czy wymysł tylko dla geeków?
Opublikowano: 11-09-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Dokładnie 9 września 2014 miała miejsce premiera długo wyczekiwanego smartwatch’a od Apple. Miesiące wypełnione plotkami i spekulacjami wreszcie znalazły swój finał podczas prezentacji iwatch’a. Prostokątny zegarek z zaokrąglonymi rogami w metalowej obudowie to najnowszy produkt z rodziny wearable computer, wearable devices. Każda nowinka z kategorii ubieralnej technologii podbija serca użytkowników na całym świecie. Czy jest to propozycja dla każdego, czy może wymysł zarezerwowany dla geeków?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Brand personality through art
Opublikowano: 20-08-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jak bardzo podobał się Wam nasz ostatni artykuł o efektywnym kreowaniu marki w sieci?
W niniejszym chcemy nieco szerzej odnieść się do nieograniczonych możliwości  Internetu, jako najtańszego i najskuteczniejszego źródła promocji, w unikalnym połączeniu analityki, kreatywności oraz indywidualnego podejścia do przyszłego klienta. Na przykładzie kilku kampanii pokazujemy, jak mozna wywołać emocje, które zwiążą konsumenta z marką.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
AKCJA-REAKCJA, czyli jak wspólna sprawa jednoczy społeczność w Sieci
Opublikowano: 19-08-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Media społecznościowe, w szczególności Facebook, zdecydowanie ułatwiają tzw. skrzykiwanie się w konkretnej sprawie. Wyobraźnia oraz kreatywność Internatuów jest w tym zakresie niegraniczona. Społeczności w Sieci motywują do przyjęcia określonej postawy, jak bycie alternatywnym, rezygnację z objadania się w kinie, walkę z cenzurą w Sieci, a także dużo poważniejszych problemów jak walkę z jazdą pod wpływem alkoholu, walkę z kazirodztwem, walkę z przemocą.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
e-Mól czytelniczy
Opublikowano: 18-08-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Prawdziwy mól książkowy nie jest osobą, która odrzuca nowoczesne technologie, zaszywając się przed nimi w bibliotece. Wręcz przeciwnie – miłośnicy czytelnictwa chętnie sięgają po rozmaite systemy informatyczne, które umożliwiają im np. zapanowanie nad ciągle powiększającym się księgozbiorem, zapamiętanie jakie lektury ciągle czekają na przeczytanie, czy wyszukiwanie ciekawych pozycji w systemach bibliotecznych.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się