Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Made by girl
Opublikowano: 28-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy w dzisiejszych czasach ktokolwiek może powiedzieć, że kobietom "nie wypada" zajmować pewnych stanowisk lub że nie są do tego "stworzone"? Co to znaczy "robić coś jak dziewczyna"? Bauer Media Group angażował się w celebrację światowego Dnia Kobiet, by zakomunikować, ze liczą się kompetencje, nie płeć. Co na ten temat mówią Google czy Procter&Gamble? Zapraszamy do lektury 

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (14 głosów)
Powody, dla których korzystamy i będziemy korzystać z Facebooka
Opublikowano: 28-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Mimo pojawiających się głosów na temat tego, jakoby Facebook przeżywał kryzys i w najbliższej przyszłości miał stracić znaczną część użytkowników, jak na razie nic nie wskazuje na to, aby podejrzenia te miały się potwierdzić. Przeciwnie – portal w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem ludzi na całym świecie i stara się utrzymać pozycję lidera, zaskakując nas kolejnymi udogodnieniami.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Brand building w wyszukiwarce
Opublikowano: 25-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Budowanie marki, czyli brand building to skomplikowany i długotrwały proces, który polega na zwiększaniu siły i świadomości marki wśród konsumentów, za pomocą prowadzonych kampanii, promocji, działań wizerunkowych czy sponsoringu. Poszczególne aktywności mają pomóc w zdobyciu życzliwości i lojalności odbiorców, a w większej skali podniesieniu rozpoznawalności marki. Jednym z ważniejszych w ostatnim czasie elementów brand buildingu stał się marketing w wyszukiwarkach.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Kolejne zmiany w Google
Opublikowano: 11-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google ciągle pracuje nad udoskonalaniem swoich usług. Pisaliśmy już o zmianach pojawiających się w Miejscach Google. Okazuje się, że ostatnio została dodana nowa opcja do profilu Google+. Jej pojawienie się powinno ucieszyć użytkowników, chcących zyskać kontrolę nad tym, kto odbiera udostępnianą przez nich treść.  Chodzi m.in. o ustawianie odbiorców wg kategorii wiekowych.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
13 najczęstszych problemów z Google Moja Firma
Opublikowano: 10-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od momentu wprowadzenia zmian do usługi Miejsca Google i jej stopniowego łączenia z innymi usługami w ramach panelu Moja Firma, pojawiają się drobniejsze lub większe błędy lub nieporozumienia związane z ich działaniem. Przedstawiamy „Szczęśliwą 13-tkę”, czyli najczęściej pojawiające się kłopoty dotyczące zakładania oraz korzystania z Google Moja Firma.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Czasy bohaterów nie przeminęły, czyli o Brand Hero
Opublikowano: 09-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Współczesna promocja marki jest zadaniem niemalże karkołomnym, biorąc pod uwagę obecne możliwości technologiczne oraz ogrom rozwiązań marketingowych i liczbę konkurentów. Wydaje się coraz istotniejsze wypracowanie takiego elementu, który będzie natychmiastowo identyfikował się z marką, a przy tym budował pozytywne relacje z odbiorcą. Wiele brandów decyduje się stworzyć własnego bohatera.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Małe przedsiębiorstwa i ich obecność w social mediach – w jaki sposób walczyć o klienta?
Opublikowano: 02-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wiele osób jest zdania, że działalność w mediach społecznościowych to domena dużych, międzynarodowych koncernów i spółek. Nic bardziej mylnego – mniejsze przedsiębiorstwa także mogą w ten sposób powalczyć o zainteresowanie odbiorców. Najważniejsze to zapamiętać kilka ważnych wskazówek i korzystając z nich opracować odpowiedni plan działania, który pozwoli wziąć udział w wyścigu o zdobycie zaufania klienta.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
10 kroków do skutecznej kampanii na Facebooku
Opublikowano: 01-07-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niejednokrotnie pisaliśmy już o tym, że płatna reklama na Facebooku staje się nieodzownym elementem działalności firm w Internecie. Wciąż jednak jest to teren niezbadany, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw, które nie mogą sobie pozwolić na tworzenie działów odpowiedzialnych za promocję w sieci i w mediach społecznościowych. Na naszym blogu mogliście już przeczytać jak stworzyć kampanię reklamową na Facebooku. Teraz prezentujemy 10 kroków, dzięki którym będzie ona o wiele skuteczniejsza.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prywatność wg Zuckerberga
Opublikowano: 25-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chętnie korzystamy z różnego rodzaju nowinek pomagających nam w codziennym funkcjonowaniu lub dających ciekawą rozrywkę. Sięgamy więc często po odpowiednie aplikacje. Aby nie poświęcać dodatkowego czasu na rejestrację możemy skorzystać z wtyczki Facebook Login. Pozwala ona na logowanie się na stronach internetowych za pomocą konta na Facebooku. Zyskała popularność zarówno wśród użytkowników, jak i wśród deweloperów.

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Mundial z Google
Opublikowano: 24-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Radość, smutek, nerwy, euforia - takie emocje zapewne towarzyszą niejednemu z nas podczas oglądania piłkarskich rozgrywek 2014 FIFA World Cup, które odbywają się w Brazylii. A jak mistrzostwa świata ,,przeżywa'' Google? Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę wyrażenie ,,mundial'' i przekonać się samemu! Przedstawiamy Mundial 2014 okiem wyszukiwarki Google.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Krótki przewodnik po usłudze Google Moja Firma
Opublikowano: 23-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Po wielu miesiącach testów, prób, aktualizacji ze starszej wersji Map Google do nowej, najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w Polsce wprowadziła zintegrowany sposób zarządzania firmą w ramach usług Google+, Map Google oraz w wyszukiwarce. Moja Firma to narzędzie szczególnie przydatne dla małych i średnich firm, które prowadzą działalność lokalną.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Zniknąć z wyszukiwań Google?
Opublikowano: 16-06-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Choć ustawodawstwo Unii Europejskiej nie przewiduje „prawa do bycia zapomnianym” Trybunał Sprawiedliwości orzekł, że Google jest zobligowany do usuwania informacji z wyników wyszukiwania na temat danej osoby, które są niepełne lub nieaktualne. Zgodnie z treścią orzeczenia można domagać się wymazania danych personalnych, które są niewłaściwe, niestosowne czy też nadmierne w stosunku do celów, dla których są one przetwarzane.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się