Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Trendy w e-marketingu na 2015 rok
Opublikowano: 03-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rok 2015 nabiera rozpędu – to ostatni moment, by obrać strategię marketingową, której realizacja w najbliższych miesiącach zdecyduje o sukcesie sprzedażowym i rozwoju firmy. Szczególnie, gdy chodzi o marketing internetowy, który - jak sam Internet jest bardzo dynamiczny i zmienny, nie można planować nowych strategii bez analizy trendów w branży.

Dlatego, zainspirowani wypowiedziami ekspertów branżowych i własnymi doświadczeniami, spieszymy z pomocą w postaci prezentacji trendów, które mają dominować w e-marketingu i które warto wykorzystać we własnym biznesie.

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Social media zaatakowała… plaga?
Opublikowano: 26-01-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie od dziś wiadomo, że świat żyje plotką. Informacja przekazywana z ust do ust rozprzestrzenia się niczym wirus. Często to prawdziwa plaga. Stało się to inspiracją dla twórców nowej aplikacji społecznościowej. Obserwując mechanizm działania tzw. poczty pantoflowej, dostrzegli to, czego brakowało dotychczasowym mediom społecznościowym. Czym jest Plague? Czemu zdobywa tak ogromną popularność?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Rok 2014 w cyberprzestrzeni
Opublikowano: 13-01-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Często wielu z nas podsumowuje miniony rok i wyznacza sobie cele na ten nowy. Jak wyglądał rok 2014 w wirtualnej przestrzeni? Co się zmieniło, co uległo poprawie, a co okazało się porażką w kampaniach reklamowych i działaniach przeróżnych przedsiębiorstw w Internecie? Przedstawiamy rok 2014 okiem Sunrise System. Zacznijmy zatem od nieodłącznego narzędzia, którym posługujemy się codziennie: wyszukiwarki Google.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kolejna Edycja "Marketing Day" w Gdyni - nie zabraknie na niej Sunrise System!
Opublikowano: 29-12-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Już piętnastego i szesnastego stycznia w Gdyni odbędzie się kolejna edycja Marketing Day, czyli spotkania mającego na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom skutecznych narzędzi ofertowanych przez nowoczesny marketing. Na konferencji nie zabraknie również prelegenta z Sunrise System.

Michał Barczak, Team Leader w Dziale Handlowym opowie Państwu między innymi o tym, czy, a także dlaczego warto inwestować w obecność firmy w internecie.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Święta a reklama
Opublikowano: 12-12-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zostało tylko kilkanaście dni do Świąt Bożego Narodzenia, natomiast przedświąteczny szał ogarnia coraz liczniejsze grono. Nie tylko konsumenci wykorzystują okazje do dokonania zakupów lub skorzystania z promocyjnych usług, ale to właśnie rynek reklamowy przeżywa teraz gorący okres. Większości z nas świąteczne motywy kojarzą się po prostu pozytywnie, dlaczego więc równie pozytywnie tego nie spożytkować?

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Jak otrzymywać regularne informacje o konkurencji? Google Alerts
Opublikowano: 24-11-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W prosty sposób można zadbać o regularny spływ informacji na wybrany temat  - z pomocą przychodzi narzędzie udostępnione przez Google zupełnie bezpłatnie -  Google Alerts.

 

Google Alerts to usługa polegająca na wysyłaniu wszystkich informacji znalezionych przez algorytmy indeksujące Google, które zawierają wybrane przez Ciebie frazy, na Twój adres mailowy.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Prawda, pół-prawda, nieprawda? Co tak naprawdę liczy się w content marketingu?
Opublikowano: 21-11-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

O content marketingu mówi się dużo, mówi się często, ale czy zawsze mówi się prawdę? Podobnie jak przy wszystkich ewoluujących zjawiskach nadbudowano wokół niego wiele mitów. Możliwość swobodnej wypowiedzi, jaką daje Internet, przyczynia się do przemieszania wiedzy eksperckiej ze spostrzeżeniami. Powstający w tyglu informacji chaos utrudnia rozróżnienie między prawdą a mitem. Warto poznać kilka najczęściej powielanych „faktów”.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Twoje Mapy Google
Opublikowano: 31-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielu z nas lubi planować trasy bliskich wycieczek i dalekich podróży. Warto do tego celu wykorzystać opcje Map Google. Dzięki znajomości kilku prostych narzędzi będziemy mogli tworzyć własne mapy. Ich wykorzystanie wiąże się z prostym dostępem do archiwalnych tras i możliwością ich edycji. Ulubionymi lokalizacjami możemy również podzielić się ze znajomymi. Jak pracować z narzędziami oferowanymi przez Google?

Autor
Anna Augustyniak-Bączkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Raport przejrzystości
Opublikowano: 30-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ciąg dalszy informacji o „prawie do bycia zapomnianym” – tym razem prezentujemy udostępniony przez Google „raport przejrzystości”. Według niego całkowita liczba żądań o usunięcie adresu URL z wyników wyszukiwania wynosi około 150 tysięcy, wśród których ponad 3800 zgłoszeń zostało wysłanych z Polski. W artykule zostały zawarte szczegółowe statystyki oraz informacje o zgłoszeniach.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Realne korzyści z wirtualnej licytacji… czyli o RTB
Opublikowano: 07-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Real-Time Bidding (RTB) zrewolucjonizowało rynek reklamy w Internecie w 2010 roku, wkraczając do Sieci i pokazując swoje możliwości. Dziś nie stanowi ani rewolucji, ani przyszłego trendu, jest bowiem rzeczywistym źródłem dochodu dla wielu firm z sektora małych i dużych przedsiębiorstw. Obecnie jest jedną z dróg pozwalających na precyzyjne dotarcie do Klienta.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Technologia rozpoznawania obrazów
Opublikowano: 07-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozpoznawanie obrazów jest technologią, która umożliwia klasyfikację, identyfikację i interpretację obrazów. Opiera się ona na algorytmach, które pozwalają na szczegółową analizę badanego przedmiotu. Czas, aby została ona wykorzystana w działaniach marketingowych. Pierwszą w Polsce kampanię opartą na tej technologii realizują agencje NEXT i Brand24 dla marki Coca-Cola.

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Aktualności na Facebooku... jeszcze bardziej aktualne
Opublikowano: 06-10-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zdarzyło się Wam publikowanie na Facebooku postów dotyczących bieżących wydarzeń, by następnie z żalem obserwować, że liczba osób, do których dotarły jest o wiele niższa niż oczekiwaliście? Algorytm edgerank zrobił swoje i w przypadku gdy Wasze posty szybko nie zdobyły zainteresowania, a fani nie zaangażowali się natychmiast, zniknęły bez śladu w czeluściach newsfeedu. Od teraz ma być nieco inaczej.

Autor
Dawid Samulski
Ocena artykułu
4.38 - (8 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się