

Trzecia część cyklu dotyczącego content marketingu podejmuje tematykę najczęściej popełnianych błędów. W trakcie opisywania poszczególnych wpadek, przybliżymy sposoby ich unikania. Omawiane błędy zostaną podzielone na kilka kategorii – dotyczące strategii marketingowych, publikowanych treści, kanałów komunikacji z klientem, kontaktu z odbiorcami oraz SEO.


Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.


W drugiej części naszej serii tekstów dotyczących content marketingu wyjaśnione zostanie, czemu tworzenie szczegółowej strategii działań jest konieczne. Omówione będą kolejne kroki, umożliwiające stworzenie skutecznego planu dotarcia do użytkownika. Przedstawione zostaną także zagadnienia związane z dopasowywaniem treści do potrzeb odbiorców oraz sprawdzeniem efektywności naszych działań.


O mechanizmie działania wyszukiwarki internetowej czytaliście już w jednym z poprzednich artykułów Steru na SEO. W tym tekście przyjrzymy się bliżej wyszukiwaniu semantycznemu, o którym się coraz więcej słyszy i które staje się coraz bardziej pożądane przez użytkowników. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: Skąd Google wie co nam chodzi po głowie?

Większość przedsiębiorców jest świadomych tego, że każde działanie firmy powinno być dokładanie przemyślane i szczegółowo zaplanowane. Mimo tego, wielu z nich popełnia błąd, bagatelizując konieczność posiadania strategii content marketingowej. Z pierwszej części cyklu artykułów, dowiemy się czym jest taka strategia oraz dlaczego warto ją opracować.

Podczas deszczowej pogody najlepszą rozrywką jest czytanie! Dlatego zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów z bloga The Keyword oraz trendów z ostatnich 30 dni. Dowiecie się więcej o Dniu św. Jerzego oraz o Parku Narodowym w Chile, a także stworzycie własny spersonalizowany wierszo-portret! Możecie również sprawdzić, który temat całkowicie pochłonął polskich internautów w ciągu ostatnich tygodni.

