61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Czy marketing jest potrzebny? Praktyka a opinie
Opublikowano: 25-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min
Kto Ci powiedział, że marketing się nie opłaca? Nawet najwięksi gracze na rynku jak Coca-Cola czy Audi wydają miliony dolarów rocznie na reklamę, a przecież i tak niemal każdy na świecie kojarzy ich produkty. Robią to, ponieważ dobrze rozumieją znaczenie marketingu w strategii sprzedażowej oraz wizerunkowej swoich marek. Przeczytaj, jak mają się opinie o marketingu do samej praktyki.
Autor
Bartosz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka
Opublikowano: 17-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Autor
Asia
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zbuduj most do przyszłości, czyli jak świadomie zarządzać swoją karierą?
Opublikowano: 03-11-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 7:20 min

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

Autor
Justyna
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Marketing pokoleniowy – jak docierać do różnych odbiorców i się nie zatracić?
Opublikowano: 27-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Autor
Natalia Jolanta
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Co oznacza bezpieczeństwo komputera? Rozmowa z ekspertem!
Opublikowano: 12-10-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:30 min

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Czym jest rebranding marki?
Opublikowano: 24-09-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Autor
Magda
Ocena artykułu
3.50 - (8 głosów)
Dlaczego pozycjonowanie i strona www tworzą lepszą parę niż Romeo i Julia?
Opublikowano: 12-02-2021
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Promocja własnego biznesu w internecie stanowi dziś jedno z kluczowych działań marketingowych firm. Czy w świecie marketingu cyfrowego istnieje jednak idealna para narzędzi, pozwalających dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć konwersje? Istnieje – a ten artykuł pomoże Ci zrozumieć dlaczego to właśnie pozycjonowanie strony i technologia Website LEADer.

Autor
Magda
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Odporna branża: Transport
Opublikowano: 04-08-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Okres wakacyjny sprzyja wyjazdom na urlop, co wpływa na większe zainteresowanie środkami transportu osobowego, który z powodu pandemii w ostatnich tygodniach został mocno dotknięty. Trudności występowały również w innych gałęziach transportu, jednak sytuacja w całej branży powoli się zmienia – jak mogą to wykorzystać firmy transportowe? Przedstawiamy 5 pomysłów!
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Jak tworzyć teksty na pierwszą stronę Google?
Opublikowano: 28-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
Skutecznym wsparciem w budowaniu widoczności biznesu w sieci jest tworzenie wartościowych treści, które docenią zarówno użytkownicy, jak i algorytmy wyszukiwarki internetowej. Wartościowe teksty mogą pomóc w procesie pozycjonowania. W tym artykule dajemy wskazówki pomocne w ich przygotowaniu. Sprawdź co zrobić, by Twoje teksty znalazły się na pierwszej stronie Google.
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Fotografia
Opublikowano: 22-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Mniejsze restrykcje związane z organizacją uroczystości sprawiły, że wiele osób nie zrezygnowało ze swoich planów ślubnych z powodu pandemii, a jedynie dostosowało ceremonię do nowych zasad. Organizowanie imprez okolicznościowych, jak też pogoda sprzyjająca sesjom plenerowym, zachęcają do skorzystania z usług fotografów, dla których mamy 5 porad na działania online.
Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Odporna branża: Restauracje
Opublikowano: 15-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Zmniejszenie restrykcji w lokalach gastronomicznych wraz z trwającym sezonem letnim i urlopami sprzyjają zmianie trendów. Coraz więcej osób  wybiera się do restauracji, a także decyduje się organizować w nich kameralne imprezy okolicznościowe. Ten czas mogą wykorzystać właściciele lokali gastronomicznych, którym podpowiadamy 5 pomysłów na działanie w sieci.
Autor
Magda
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Odporna branża: Moda i odzież
Opublikowano: 07-07-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Zamknięcie, wywołane pandemią, przełożyło się na pewne aspekty naszego codziennego życia – również na kwestię ubioru. Oficjalny „dress code” firmowy nieco się rozluźnił, a wiele osób zainteresowało się także aktywnością fizyczną w domu. Czy ten trend utrzyma się na dłużej? Jak zachowania użytkowników w sieci mogą wykorzystać przedsiębiorcy z branży odzieżowej i modowej?
Autor
Magda
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się