

Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani.

Kto Ci powiedział, że nie możesz zaplanować własnego sukcesu zawodowego? Świadome zarządzanie własną karierą zapewnia dobrą strategię. Z jej pomocą będziesz w stanie wyznaczyć jasny kierunek swojej kariery. O tym, jak przebiega proces projektowania pisze Justyna w najnowszym poście na naszym blogu. Poznaj wskazówki, pomagające zaplanować indywidualną strategię.

X, Y, Z; zoomerzy, millenialsi, silversi: różne generacje, różne potrzeby, różne oczekiwania i doświadczenia. Jak myślisz, co mówią na widok Twojej reklamy w internecie? Czy są zainteresowani zakupami z Twoją marką? Czy docierasz z informacją do grupy, na której najbardziej Ci zależy? W zdobyciu odpowiedzi na te pytania pomóc może (ale nie musi) marketing pokoleniowy.

Wyciek danych 553 mln użytkowników Facebooka. Żądanie okupu w wysokości 70 mln USD za hasło do zhakowanych komputerów. Scam inwestycyjny „na Orlen”. To niektóre głośne w ostatnich miesiącach sprawy związane z bezpieczeństwem w sieci. Nieprzypadkowo podejmujemy ten temat właśnie dziś, w Światowy Dzień Bezpiecznego Komputera. W rozmowie z Jonaszem Borysem przyglądamy się bliżej ciemnej stronie IT.

Nowy logotyp na dokumentach. Zmiana grafik w social mediach. Inny wygląd ofert. Z tym rebranding kojarzy się najczęściej. To tylko niektóre skutki rebrandingu, czyli długotrwałego procesu zmian wizualnych, komunikacyjnych i strategicznych w firmie. Interesuje Cię, jak taki proces wygląda od kuchni? Wejdź i przeczytaj! Opowiadamy o naszych doświadczeniach.

Promocja własnego biznesu w internecie stanowi dziś jedno z kluczowych działań marketingowych firm. Czy w świecie marketingu cyfrowego istnieje jednak idealna para narzędzi, pozwalających dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć konwersje? Istnieje – a ten artykuł pomoże Ci zrozumieć dlaczego to właśnie pozycjonowanie strony i technologia Website LEADer.




