Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Słowo przeciw słowu – o języku reklamy w Internecie
Opublikowano: 13-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy w czasach cyfryzacji, digitalizacji, ikonografiki jest jeszcze miejsce na treść? Okazuje się, że owszem i to całkiem sporo, czego dowodzą w szczególności kolejne algorytmy Google nakierowane coraz mocniej na content. Jeśli wobec tego jest w Sieci przestrzeń i zapotrzebowanie na treści, to jakie one powinny być? Jak właściwie wygląda słowo „w Internecie”, a może „na Internecie”?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak być wyżej w wynikach lokalnych w Mapach Google
Opublikowano: 11-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wysokimi pozycjami wyszukiwarka Google stoi – również ta lokalna, oparta na Mapach Google. Kilka prostych porad dla firm lokalnych, dla których niezwykle istotna jest obecność w wynikach wyszukiwania w Mapach Google. Dowiedz się jak obliczany jest ranking wyników lokalnych oraz jak zoptymalizować swój wpis i jakie działania podjąć aby zwiększyć swoją szansę na zajęcie w nim najwyższych lokat.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ordnung muss sein – obowiązkowe Impressum w Niemczech
Opublikowano: 03-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wejście na niemiecki rynek za pomocą strony internetowej wydaje się być banalnie proste. Może się zdawać, że wystarczy przetłumaczyć treści oraz przeliczyć wartość produktów bądź usług ze złotówek na euro i można zaczynać. Nie wolno jednak zapomnieć, że polskich i innych zagranicznych przedsiębiorców obowiązują te same regulacje prawne co niemieckich sprzedawców i usługodawców. Czym jest więc Impressum, które należy umieścić na stronie i co powinno zawierać?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Minimalne wymiary zdjęć w Google Moja Firma
Opublikowano: 02-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jakość zdjęć umieszczonych w Google Moja Firma powinna być naturalnie jak najlepsza, gdyż stanowi to świetną reklamę naszego przedsiębiorstwa. Jakie są jednak minimalne rozmiary zdjęć w Google Moja Firma, wyświetlanych na naszej stronie Google+, w Mapach Google, a także wynikach wyszukiwania? Udzielamy prostej, przejrzystej odpowiedzi – zapraszamy!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Stop sekstingowi, czyli pomyśl, zanim wyślesz
Opublikowano: 26-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Co dziewiąty polski nastolatek wysyła za pośrednictwem telefonu komórkowego lub internetu swoje nagie i półnagie zdjęcia. Za badań wynika, że statystyczne częściej robią to dziewczęta, choć głównie na prośbę chłopców. Zdarza się, że przesłany materiał zostaje rozpowszechniony bez wiedzy i zgody osoby, która go zrobiła. Sprawa wymyka się spod kontroli, a autor zdjęcia pada ofiarą cyberprzemocy. Kampania "Myślę, więc nie ślę" Fundacji Dzieci Niczyje ma uświadomić, że rzecz raz wrzucona do sieci, nigdy stamtąd nie znika.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
#Biznes wśród hashatagów
Opublikowano: 25-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chociaż zostały stworzone przede wszystkim do grupowania zdjęć, informacji oraz wszystkich danych zamieszczanych przez nas w wirtualnym świecie, to jednak dzisiaj są jednym z najpopularniejszych narzędzi ekspresji. Hashtagi (spolszczona wersja: hasztagi), bo o nich mowa, wkradły się do naszej codzienności niepostrzeżenie. Okazały się dość zachłanne przywłaszczając sobie zarówno język i naszą komunikację werbalną, jak również przestrzeń mediów społecznościowych, która przecież coraz częściej zastępuje nam kawiarniane spotkania. Są więc efektem naszego lenistwa czy też wartym uwagi sposobem komunikowania się? A może są też narzędziem, które przyniesie oczekiwane plony w biznesowym świecie?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Kilka słów o wykorzystaniu wizerunku
Opublikowano: 24-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W dobie zakładki Grafika w Google wyszukanie pasującego tematycznie obrazka nie jest niczym trudnym. Szukasz uroczych szczeniąt? Nie ma sprawy. Zdjęć górskich widoków? W ciągu ułamka sekundy znajdziesz takich setki. Tak proste w obsłudze narzędzie znacznie ułatwia odnalezienie grafiki, która byłaby dopasowana także do reklamy – załóżmy, że chcesz przygotować plakaty, które będą promowały studencką imprezę. Wpisujesz w wyszukiwarkę zagadnienie i wybierasz zdjęcie studentów na imprezie, po czym nanosisz na nie parę efektów i przyciągający wzrok tekst z informacjami, uzyskując naprawdę dobry plakat. Proste? Proste. Z tym, że właśnie złamałeś prawo ochrony wizerunku.

 

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Od statycznych stron do dynamicznych reklam w wyszukiwarkach
Opublikowano: 23-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W internecie już prawie nic nie jest statyczne. Wszystko jest zmienne, dostosowane do konkretnych preferencji, dopasowane do oczekiwań i wcześniejszych aktywności. Choć wiele technologii pojawiło się stosunkowo niedawno, oswoiliśmy się z nimi zaskakująco szybko. Pragniemy chronić naszą prywatność, ale jednocześnie chcemy by żyło nam się wygodniej, by aplikacje uwzględniały nasze położenie geograficzne, by dostarczane nam treści dopasowane były specjalnie do nas.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google dla Organizacji Non-profit
Opublikowano: 23-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ty zmieniasz świat. My chcemy Ci pomóc” - to pierwsze słowa, które możemy przeczytać na stronie Google dla Organizacji Non-profit. Nie od dzisiaj wiadomo, że Google inwestuje w lepsze jutro. Ale patrząc w przyszłość, nie można zapomnieć o teraźniejszości. Na świecie istnieje wiele organizacji non-profit, które wkładają swoją pracę, środki i, co najważniejsze – serce, w pomoc innym. Google zdecydowało się pomóc zatem tym, którzy sami codziennie niosą pomoc...

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
This. Koniec z bałaganem na portalach społecznościowych?
Opublikowano: 20-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Popularność portali społecznościowych na całym świecie jest ogromna. W naszym kraju o ich istnieniu słyszał niemal każdy, a aktywnie korzysta z nich ponad 30 procent polskich internautów. Nic więc dziwnego w tym, że powstają kolejne serwisy, których celem jest gromadzenie jak największej liczby użytkowników. Nowym graczem, stającym w szranki z największymi - Facebookiem, Twitterem czy Google Plus, jest This. - portal, który ze względu na swoją oryginalność zyskuje coraz większą liczbę zwolenników.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Oscary a marketing w Internecie
Opublikowano: 20-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie ulega wątpliwości, że Oscary nie są dziś wyłącznie rozdaniem najbardziej prestiżowych nagród filmowych na świecie. To potężna machina marketingowa, która kręci się przez cały rok, jednak swoje apogeum ma na przełomie mijającego i bieżącego roku. W ostatnich latach Oscary stały się również jednym z wiodących tematów w Internecie. Co to oznacza dla specjalistów od marketingu online?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Trendy w e-marketingu na 2015 rok
Opublikowano: 03-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rok 2015 nabiera rozpędu – to ostatni moment, by obrać strategię marketingową, której realizacja w najbliższych miesiącach zdecyduje o sukcesie sprzedażowym i rozwoju firmy. Szczególnie, gdy chodzi o marketing internetowy, który - jak sam Internet jest bardzo dynamiczny i zmienny, nie można planować nowych strategii bez analizy trendów w branży.

Dlatego, zainspirowani wypowiedziami ekspertów branżowych i własnymi doświadczeniami, spieszymy z pomocą w postaci prezentacji trendów, które mają dominować w e-marketingu i które warto wykorzystać we własnym biznesie.

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się