Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Kilka słów o wykorzystaniu wizerunku
Opublikowano: 24-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W dobie zakładki Grafika w Google wyszukanie pasującego tematycznie obrazka nie jest niczym trudnym. Szukasz uroczych szczeniąt? Nie ma sprawy. Zdjęć górskich widoków? W ciągu ułamka sekundy znajdziesz takich setki. Tak proste w obsłudze narzędzie znacznie ułatwia odnalezienie grafiki, która byłaby dopasowana także do reklamy – załóżmy, że chcesz przygotować plakaty, które będą promowały studencką imprezę. Wpisujesz w wyszukiwarkę zagadnienie i wybierasz zdjęcie studentów na imprezie, po czym nanosisz na nie parę efektów i przyciągający wzrok tekst z informacjami, uzyskując naprawdę dobry plakat. Proste? Proste. Z tym, że właśnie złamałeś prawo ochrony wizerunku.

 

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Od statycznych stron do dynamicznych reklam w wyszukiwarkach
Opublikowano: 23-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W internecie już prawie nic nie jest statyczne. Wszystko jest zmienne, dostosowane do konkretnych preferencji, dopasowane do oczekiwań i wcześniejszych aktywności. Choć wiele technologii pojawiło się stosunkowo niedawno, oswoiliśmy się z nimi zaskakująco szybko. Pragniemy chronić naszą prywatność, ale jednocześnie chcemy by żyło nam się wygodniej, by aplikacje uwzględniały nasze położenie geograficzne, by dostarczane nam treści dopasowane były specjalnie do nas.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google dla Organizacji Non-profit
Opublikowano: 23-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Ty zmieniasz świat. My chcemy Ci pomóc” - to pierwsze słowa, które możemy przeczytać na stronie Google dla Organizacji Non-profit. Nie od dzisiaj wiadomo, że Google inwestuje w lepsze jutro. Ale patrząc w przyszłość, nie można zapomnieć o teraźniejszości. Na świecie istnieje wiele organizacji non-profit, które wkładają swoją pracę, środki i, co najważniejsze – serce, w pomoc innym. Google zdecydowało się pomóc zatem tym, którzy sami codziennie niosą pomoc...

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
This. Koniec z bałaganem na portalach społecznościowych?
Opublikowano: 20-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Popularność portali społecznościowych na całym świecie jest ogromna. W naszym kraju o ich istnieniu słyszał niemal każdy, a aktywnie korzysta z nich ponad 30 procent polskich internautów. Nic więc dziwnego w tym, że powstają kolejne serwisy, których celem jest gromadzenie jak największej liczby użytkowników. Nowym graczem, stającym w szranki z największymi - Facebookiem, Twitterem czy Google Plus, jest This. - portal, który ze względu na swoją oryginalność zyskuje coraz większą liczbę zwolenników.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Oscary a marketing w Internecie
Opublikowano: 20-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie ulega wątpliwości, że Oscary nie są dziś wyłącznie rozdaniem najbardziej prestiżowych nagród filmowych na świecie. To potężna machina marketingowa, która kręci się przez cały rok, jednak swoje apogeum ma na przełomie mijającego i bieżącego roku. W ostatnich latach Oscary stały się również jednym z wiodących tematów w Internecie. Co to oznacza dla specjalistów od marketingu online?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Trendy w e-marketingu na 2015 rok
Opublikowano: 03-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rok 2015 nabiera rozpędu – to ostatni moment, by obrać strategię marketingową, której realizacja w najbliższych miesiącach zdecyduje o sukcesie sprzedażowym i rozwoju firmy. Szczególnie, gdy chodzi o marketing internetowy, który - jak sam Internet jest bardzo dynamiczny i zmienny, nie można planować nowych strategii bez analizy trendów w branży.

Dlatego, zainspirowani wypowiedziami ekspertów branżowych i własnymi doświadczeniami, spieszymy z pomocą w postaci prezentacji trendów, które mają dominować w e-marketingu i które warto wykorzystać we własnym biznesie.

Autor
Magdalena Grzelczak
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Social media zaatakowała… plaga?
Opublikowano: 26-01-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie od dziś wiadomo, że świat żyje plotką. Informacja przekazywana z ust do ust rozprzestrzenia się niczym wirus. Często to prawdziwa plaga. Stało się to inspiracją dla twórców nowej aplikacji społecznościowej. Obserwując mechanizm działania tzw. poczty pantoflowej, dostrzegli to, czego brakowało dotychczasowym mediom społecznościowym. Czym jest Plague? Czemu zdobywa tak ogromną popularność?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Rok 2014 w cyberprzestrzeni
Opublikowano: 13-01-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Często wielu z nas podsumowuje miniony rok i wyznacza sobie cele na ten nowy. Jak wyglądał rok 2014 w wirtualnej przestrzeni? Co się zmieniło, co uległo poprawie, a co okazało się porażką w kampaniach reklamowych i działaniach przeróżnych przedsiębiorstw w Internecie? Przedstawiamy rok 2014 okiem Sunrise System. Zacznijmy zatem od nieodłącznego narzędzia, którym posługujemy się codziennie: wyszukiwarki Google.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kolejna Edycja "Marketing Day" w Gdyni - nie zabraknie na niej Sunrise System!
Opublikowano: 29-12-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Już piętnastego i szesnastego stycznia w Gdyni odbędzie się kolejna edycja Marketing Day, czyli spotkania mającego na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom skutecznych narzędzi ofertowanych przez nowoczesny marketing. Na konferencji nie zabraknie również prelegenta z Sunrise System.

Michał Barczak, Team Leader w Dziale Handlowym opowie Państwu między innymi o tym, czy, a także dlaczego warto inwestować w obecność firmy w internecie.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Święta a reklama
Opublikowano: 12-12-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zostało tylko kilkanaście dni do Świąt Bożego Narodzenia, natomiast przedświąteczny szał ogarnia coraz liczniejsze grono. Nie tylko konsumenci wykorzystują okazje do dokonania zakupów lub skorzystania z promocyjnych usług, ale to właśnie rynek reklamowy przeżywa teraz gorący okres. Większości z nas świąteczne motywy kojarzą się po prostu pozytywnie, dlaczego więc równie pozytywnie tego nie spożytkować?

Autor
Jadwiga Dabińska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Jak otrzymywać regularne informacje o konkurencji? Google Alerts
Opublikowano: 24-11-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W prosty sposób można zadbać o regularny spływ informacji na wybrany temat  - z pomocą przychodzi narzędzie udostępnione przez Google zupełnie bezpłatnie -  Google Alerts.

 

Google Alerts to usługa polegająca na wysyłaniu wszystkich informacji znalezionych przez algorytmy indeksujące Google, które zawierają wybrane przez Ciebie frazy, na Twój adres mailowy.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Prawda, pół-prawda, nieprawda? Co tak naprawdę liczy się w content marketingu?
Opublikowano: 21-11-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

O content marketingu mówi się dużo, mówi się często, ale czy zawsze mówi się prawdę? Podobnie jak przy wszystkich ewoluujących zjawiskach nadbudowano wokół niego wiele mitów. Możliwość swobodnej wypowiedzi, jaką daje Internet, przyczynia się do przemieszania wiedzy eksperckiej ze spostrzeżeniami. Powstający w tyglu informacji chaos utrudnia rozróżnienie między prawdą a mitem. Warto poznać kilka najczęściej powielanych „faktów”.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się